דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעבור את פסח בשלום עם יוגורט דנונה 

מאת    [ 12/04/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2493 פעמים ]

חג הפסח המתקרב יחד עם המצות אשר הופכות למאכל הבסיסי העיקרי, מזמן אתגר לא פשוט למערכת העיכול שלנו, זאת אם נתנסח בעדינות. אנו שמחים לבשר כי יש פתרון פשוט טעים ומזין לימי הפסח העליזים, אכילת יוגורט דנונה מידי יום תסייע לכם ולמערכת העיכול שלכם לעבור את החג בשלום.  כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

יוגורט דנונה ידוע ביכולתו לסייע למערכת העיכול. עוד בתחילת המאה, מיקרוביולוג רוסי יהודי, זוכה פרס הנובל, בשם איליה מצ'יניקוב הבין כי אכילת יוגורט מהווה גורם משמעותי לכך שתושבי הבלקן בכלל והבולגרים בפרט חיים שנים ארוכות יותר. ככל שזה ישמע מפתיע, מצ'יניקוב טען למעשה כי חיידקים המוחדרים לתוך החלב כדי לגרום לתהליך החמצתו, הם אשר משפיעים לטובה על מערכת העיכול של האדם ועל פעילות המעי. מחקרים רבים שנעשו במרוצת השנים שלאחר מכך רק אוששו את טענתו של מצ'יניקוב.  

 

מספר שנים לאחר מכן, יצחק קרסו, יהודי יווני, החל בשנת 1919 לייצר יוגורט לטובת מסחר ליוגורט הוא קרא "דנונה" בהשראת שמו של בנו דניאל, שלימים הפך למנהל החברה שהפיץ את יוגורט דנונה לצרפת תחת הסלוגן "עיכול שמח", מהר מאוד הבשורה הטעימה והמזינה פרצה את גבולות צרפת והחל מתחילת שנות ה- 70 גם יושבי ארץ הקודש יכולים לאכול, ליהנות ולעכל בקלות.

    

אומנם יוגורט דנונה טבעי הוא בעל ערכים בריאותיים חיוניים בפני עצמו, אך עם השנים חוקרים רפואיים חיפשו דרכים נוספות כדי לשפר את היוגורט כחלק משיטות למניעת מחלות בציבור. במחקרים אלו נמצא כי הוספת רכיבים בלתי מתעכלים כמו סיבים תזונתיים ניתן לעודד אף יותר את פעילות הפלורה הטבעית הקיימת במעי ולחזק את החיידקים הידידותיים של היוגורט הפועלים במעי.

 

מסיבות אלו פיתחו בשטראוס יוגורט דנונה אשר מוספות לו חתיכות פרי המכילות סיבים תזונתיים כמו אפרסק או תפוח. לימים שהם לא פסח אפשר גם ליהנות מיוגורט דנונה עם גרנולה הידועה אף היא בתכונות המסייעות למערכת העיכול.

 

במהלך ימי הפסח כאמור, רובנו נאכל הרבה מצות בצורות שונות ועם ממרחים שונים, אך בכל מצב המצה אינה מועילה למערכת העיכול ואף מפריעה לתפקודה. לכן מומלץ לשלב מידי יום יוגורט דנונה טבעי או  עדיף עם פרי ולחזק את הפעילות של מערכת העיכול, כך גם אתם תרגישו קלילים יותר ולא תסבלו מתחושת הנפיחות והכבדות האופיינית לימי חג האביב.

 

לשמחת כולנו, שטראוס מציעים יוגורט דנונה במבחר גדול של טעמים. כבר הזכרנו את היוגורט דנונה עם חתיכות פרי של תפוח או אפרסק, בנוסף תמצאו גם דובדבנים, פירות יער, אננס, תות ועוד. גם לילדים שלכם אתם יכולים לסייע עם יוגורט דנונה לילדים בגביעים קטנים בטעם תות או תות-בננה.  דרך נוספת ליהנות מיוגורט דנונה יכול להיות שתיית יוגורט דנונה בבוקר, זהו גם פתרון לבקרים לחוצים במיוחד כאשר אפשר לחטוף בקבוק יוגורט "על הדרך". בשורה התחתונה יוגורט דנונה יסייע לכם ליהנות ולהירגע בימי חג האביב.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב