דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי חלונות בישראל - כל מה שצריך לדעת בתחום למגזר הפרטי והעסקי 

מאת    [ 12/04/2011 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 3374 פעמים ]

באירופה, בכדי לנקות חלונות ובכלל, בכדי לבצע ניקוי חיצוני למבנים, נדרשים קורס ותעודה מקצועית. בישראל, כמו בישראל, לכל דבר יש את החאפרים שלו, בעקר במקצועות פתוחים. ובזמנים אלו, שכל קירות ישראל ובתי אזרחיו הם חלונות, המקצוע הופך למבוקש. שיטות הניקוי הן רבות והחברות השונות מציעות פתרונות שונים לניקוי החלונות. מעט מאוד חברות מציעות נקיונות יוצאי דופן הכוללים את החיפוי החיצוני כגון אלומיניום וכדומה. ומעט מהן מציעות ניקוי רציני למגזר הפרטי. וזה כנראה כך מפני שניקוי החלונות, הוא עסק רציני. לא לחינם האירופאים מוציאים לשם כך תעודה.

למגזר הפרטי

הניקוי בתחום זה כולל "חאפרים" רבים. וחאפר, הוא בדרך כלל אחד שמקבל מאיתנו 200 שקל על יום עבודה, כולל ארוחה. הארוחה, עלינו. זה יכול להתאים לדירות של 2 חדרים וכדומה, אך אם ברשותכם דירה מ 3 חדרים ומעלה, קוטג', וילה או כל שם אחר של בית פרטי, תחום זה, הוא שירות נדרש עבורכם. תסתכלו על החלונות ותגידו, אתם לא מסכימים איתנו? אם כן, אתם מוזמנים לעשות חיפוש בגוגל על חברת ניקוי חלונות שתשאיר לכם את הבית פשוט שקוף. וזה כמובן תלוי, מה אתם דורשים? רק חלונות? או גם תריסים, מסילות ורשתות? לא כל החברות מעניקות את השירות המלא. מבירור קצר שהעלינו הגענו למסקנות הבאות:

1 - אין חומר אמיתי לניקוי החלונות מלבד חומץ או סבון כלים, למרות שישנן חברות המציעות ניקוי בחומר סיליקוני מיוחד, מעטות משתמשות בו באמת. המובילה שבהן, על פי עדויות מהשטח, אף נוהגת להשתמש בסבון הכלים שלנו. זה שבמטבחנו. חלון, הוא אזור מועד לפורענות וללכלוך ולכן, אם הניקוי לא נעשה בחומר סיליקוני אמיתי, או בחומץ ומים, הרי שזהו ניקוי ירוד. ניקוי שלא יחזיק מעמד זמן רב.

2 - ניקוי של בית פרטי מקומה אחת ויותר, הוא ניקוי רציני. זהו ניקוי של מבנה. בבתים מסוג זה יש פעמים רבות חלונות מסך וחלונות רבים שחלקם אף מחולקים ומעוצבים. ומפני שלא מדובר כאן על דירה בת 3 חדרים אלא על משהו כבד יותר, הרי שההתייחסות הנכונה לנושא תהיה כאל ניקוי של בניין. כלומר, ניקוי בשיטת אוסמוזה הפוכה - מים טהורים/נקיים/מזוקקים. אם אפשר אז למה לא? זהו החומר היחידי האמיתי לחלונות, הבעיה היא שהוא מתאים רק לחלק החיצוני של הבית ואינו מתאים לדירות בתוך בניין. ניקוי באוסמוזה הפוכה, הופך את הבית לנוצץ ואתם מוזמנים להתעניין בערך בויקיפדיה. זוהי שיטת הניקוי הנכונה לכל מה שקשור לביתנו כולל כל המסגרות והפרופילים ועוד שאר אלמנטים שבביתנו. פה, לא כדאי לחסוך. ככל שהשקענו בבית הרי שכך נצטרך גם לדאוג לתחזוקתו ותמיד כדאי את הטוב ביותר מבחינת מחיר ומבחינת האיכות. אם אנו גרים במבנה רציני, הרי שכדאי לנו לוותר על שיטת ה "פרוון מגב", בחלקים החיצוניים.

לבניינים ולמגזר העסקי

כיום, רוב הניקוי הקשור לתחום זה נעשה באמצעות סנפלינג. השיטה הותיקה, אך המסורבלת, די הוכיחה את עצמה עם השנים, אך נראה ששיטת האוסמוזה, דוחקת אותה יותר ויותר הצידה. למרות זאת, ישנם מצבים וגבהים שבהם אין תחליף לסנפלינג הטוב והותיק. בשביל לנקות לנו את החלונות בקומה ה 20, לא תהיה בררה, אלא להתלות מלמעלה. זאת כמובן במידה שאין בהסכם התחזוקה שלנו רובוט לניקוי הבניין. כן כן, גם את זה יש... איך בדיוק חשבתם שמנקים גורדי שחקים? עם פרוון ומגב? עם זאת, ברוב המדינה כיום ובעקר באזורי התעשיה, מרבית המבנים הם בני 4-5 קומות ובעלי חיפויים רבים. והדרך הנכונה לנקות מבנה שכזה היא שוב, שיטת האוסמוזה והמוטות הטלסקופיים. זה זול יותר, טוב יותר ואיכותי ברמה מדעית - זהו ניקוי החלונות הטוב בעולם.

לסיכום, נביא את המלצתו של רונן מחברת ניקוי החלונות אוריאל, במידה והחלטנו שבכל זאת, ננסה לעשות זאת בעצמנו:

"ניקוי חלונות רציני, דורש זהירות מירבית כשמנסים לנקות את המרפסת. בכל שנה אנו שומעים על אנשים שנפגעים כתוצאה מחוסר הבנה בנושא ולכן כדאי גם לעבוד עם חברה רצינית בעלת ביטוחים מתאימים. בכל זאת, אם החלטנו לנקות בעצמנו, כדאי שנקפיד שלא להתלות מאחורי מרפסות. תמיד עדיף לשלוח מוט שאליו מחובר פרוון טבול במים עם חומץ ולנקות את החלון באמצעותו, עם מגב מקצועי. שיטת המגנט החביבה גם יכולה לפעול אך היא משאירה סימנים רבים. כנראה שאין כמו עיתונים ושפריצר או חברה רצינית שתעשה לנו את הבית פשוט שקוף".

חומר נוסף בנושא, ניתן למצוא ביוטיוב. פשוט חפשו ניקוי חלונות ולא מעט סרטוני הדגמה יופיעו מולכם - רק תחליטו מתי לנקות

 

פשוט שקוף - כאילו אין חלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב