דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מציאת פוליסת ביטוח רכב משתלמת 

מאת    [ 12/04/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2149 פעמים ]

רכישת פוליסת ביטוח רכב הינה הוצאה כספית כבדה ללא ספק. במקרה של רכישת פוליסת ביטוח מקיף בנוסף לפוליסת ביטוח החובה וצד שלישי עלות הפרמיה השנתית מסתכמת לכדי כמה אלפי שקלים וזאת בהתאם לסוג הרכב, דגם, שנת ייצור, שוויו וכן שכיחות גניבה של רכב מסוג זה. רוכשי פוליסות ביטח הרכב מתחלקים בין המבוטחים הטריים אשר רוכשים פוליסת ביטוח רכב בפעם הראשונה בחייהם ויש את המבוטחים אשר מחדשים את פוליסת ביטוח הרכב שלהם כמדי שנה. מאמר זה בא להדגיש את החשיבות שברכישה נכונה של פוליסת ביטוח רכב וביצוע מספר פעולות בסיסיות אשר יוזילו לנו באופן משמעותי את הסכומים אותם אנו נאלצים לשלם מדי שנה לחברות הביטוח.

ראשית, יהיה ראוי לפרט בכמה מילים מה עומד מאחורי כל אחת מפוליסות ביטוח הרכב השונות. ביטוח חובה הינו מרכיב הביטוח היחיד אשר מעוגן בחוק כמרכיב חובה. פוליסת ביטוח רכב חובה באה להגן מפני פגיעה בגוף או בנפש של הנוסעים ברכב המעורב בתאונה והנוכחים מחוצה לו. כל בעל רכב, אופנוע, משאית אוטובוס וכו' חייב לעלות על הכביש כשברשותו ביטוח חובה בתוקף. נסיעה ללא ביטוח חובה בתוקף מסתיימת בקנסות כבדים ובמשפט.

ביטוח צד שלישי הוא המרכיב השני שבביטוח הרכב והוא זה שמגן על נהג הרכב מפני הוצאות כספיות שנצברו כתוצאה מנזקי רכוש שנגרמו לרכבים האחרים שהיו מעורבים בתאונה וכל רכוש אחר אשר היה בזירת התאונה. יש לציין כי במרבית המקרים, תקרת השתתפות חברת הביטוח בנזקים לצד ג' מוגבלת בכ-500,000 שקלים ולכן במקרה של תאונה עם רכב יקר מאוד, לא בטוח כי מרכיב הביטוח יהיה מספק. יחד עם זאת, ניתן להגדיל את תקרת ההשתתפות בתמורה לתוספת מחיר לעלות הפרמיה הסופית.

מרכיב הביטוח בעל הגמישות הגדולה ביותר הוא ללא ספק מרכיב הביטוח המקיף. פוליסת ביטוח מקיף באה להגן על בעל הרכב מפני כל נזק שנגרם לרכב, גם אם הנזק נגרם באשמת הנהג. גניבה, שריפה, פריצה, נזקי תאונה וכיו"ב מכוסים על ידי הגנת ביטוח מקיף אך יש לזכור כי בדרך כלל הפיצוי אותו מקבלים מחברת הביטוח מתקבל לאחר ניכוי סכום ההשתתפות העצמית הנקבעת לכל פוליסה בנפרד בהתאם לתנאים שסוכמו עם חברת הביטוח.

ענף ביטוח הרכב בארץ הינו אחד מהענפים התחרותיים ביותר במשק וחברות הביטוח הישיר השתלטו על מרבית שוק ביטוחי הרכב בארץ. לכן, יש לזכור כי ניתן למנף את פני הדברים בשטח לטובתנו. לפני ביצוע רכישת פוליסת ביטוח רכב חדשה או חידושה, כדאי לערוך סקר טלפוני או אינטרנטי בין כל חברות הביטוח בכדי שנקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. בנוסף, שתפו את חברת הביטוח עימה אתם מדברים על תנאי הפוליסה שהוצעה לכם על ידי המתחרים וראו באיזה קסם מורידים לכם את עלות ביטוח הרכב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב