דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות חמישה כוכבים באילת 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1738 פעמים ]

מה לא נאמר כבר על אילת, אטרקציות מלהיבות, חוף ים מדהים ומעל הכל בתי מלון יוקרתיים. בעיר הנופש והשמש תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות יוקרתיים ברמה של חמישה כוכבים, אחד מהמלונות הידועים לכל הינו מלון דן, מלון יוקרתי בעל דירוג של חמישה כוכבים. מלון דן אילת שוכן על חופה הצפוני של העיר אילת, במרחק נסיעה קלה ממרכזי הבילוי והאטראקציות בעיר. מלון דן אילת מציע לאורחיו 374 חדרים סטנדרטיים, 48 חדרי משפחה, סוויטות והיהלום שבכתר - הסוויטה הנשיאותית. מלון דן אילת נבנה כך שכל חדריו פונים לכיוון הים ומספקים לאורחי המלון נוף קסום של הים האדום. החדרים הרגילים במלון מרווחים ומתאימים לזוג עם ילד. למשפחה שמונה יותר מוצעים חדרי משפחה המותאמים לארבעה נפשות. לאלה מכם שרוצים פינוק מוצע סוויטות הכוללות מרפסת שמש גדולה ובה ג'קוזי חיצוני וכמובן היהלום שבכתר הסוויטה הנשיאותית שתגשים כל פנטזיה, סוויטת פאר ענקית הכוללת לא ג'קוזי אחד אלא שניים להנאתכם הבלעדית.

מלון דן אילת ממוקם במרחק הליכה קצר מחוף הים ולאלו מכם שמעדיפים לבלות בבריכה מחכות שלוש בריכות שחייה, רגילה, לילדים ובריכת גלים אקטיבית. למתפנקים מציע מלון דן אילת מתחם ספא הכולל ג'קוזי, סאונה וחמאם טורקי. חדר כושר ומגרשי סקווש מחכים לאלו מכם שרוצים לשמור על כושר. בסיס האירוח במלון דן אילת כולל ארוחת בוקר בלבד או חצי פנסיון, וחדר האוכל של המלון יספק לאורחים אוכל טעים ואיכותי. צוותי הבידור במלון ידאגו שלא יהיה לכם משעמם אף לא לרגע אחד, במלון מועדון דנילנד המיועד לילדים קטנים וכן מועדון דן קלאב לבני הנוער, למבוגרים שבכם מצפה בילוי מרענן במועדון הלילה פיאסטה.

קלאב מד אילת

נפש צעירה, בילויים לא הפסקה, אוכל בלי חשבון ופשוט כיף עולמי, כל זאת תוכלו למצוא במלון קלאב מד אילת. קלאב מד אילת שייך לרשת קלאב מד העולמית ולפיכך עונה על הסטנדרטיים הגבוהים ביותר בתחום המלונות. קלאב מד אילת שוכן בחוף הדרומי של אילת, במיקום מרכזי בקרבת מרכזי הבילוי. קלאב מד אילת מציע לאורחיו חוף ים פרטי עם כל הפינוקים, מיטות שיזוף, שמשיות ללא תוספת תשלום. בסיס האירוח במלון קלאב מד אילת הינו הכל כלול, כל מה שתרצו ללא הגבלה, אוכל, שתייה, חטיפים, ארטיקים ועוד. תפוסת המלון עומדת על 287 חדרים חדישים בריצוף פרקט יוקרתי. במלון קלאב מד אילת מחכים לנופשים 287 חדרים מעוצבים, המרוצפים ברצפת פרקט חדישה, קלאב מד מספק לאורחיו מגוון פעילויות, מגרשי טניס, כדורסל, כדורעף, בריכת שחייה ועוד.

רימונים אילת

מלון רימונים אילת שוכן בחוף הצפוני של אילת, ומאפשר גישה נוחה למוקדי הבילוי והקניות. מלון רימונים אילת מונה 278 חדרים באיכות מעולה, בכל החדרים טלוויזיות LCD, כבלים של חברת הוט, מיני בר אישי, כספת מרפסת שמש הפונה לים האדום ועוד. כמו כן מלון רימונים אילת מציע חדרי סוויטה נשיאותית לזוגות בלבד, שבהם מרפסת שמש גדולה עם מיטות שיזוף. מלון רימונים אילת מציע לאורחיו חוף ים פרטי ובו מיטות שיזוף, שמשיות וערסלים ללא כל תוספת תשלום. בסיס האירוח במלון רימונים אילת עומד על ארוחת בוקר או חצי פנסיון.

 

אריק נתן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב