דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי תינוקות- פריטי לבוש מומלצים 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3744 פעמים ]

בגדי תינוקות נרכשים למטרות שונות. ישנם בגדי תינוקות הנרכשים עבור השימוש היום- יומי, לזמן שבו שוהה התינוק במעון, אצל המטפלת, במשפחתון ועוד וישנם בגדי ילדים הנרכשים עבור אירועים מיוחדים ואלו חגיגיים יותר. רצוי שהבגדים לשימוש היום-יומי יהיו מותאמים לעונות השנה ועשויים מבדים נעימים למגע כך שהתינוק יוכל לנוע בתוכם ללא סרבול. תינוקות ישנים מספר פעמים במהלך היום, אך לא בכל פעם מחליפים להם לפיג'מה לפני שהם נרדמים ולא פעם הם ישנים עם הבגדים שהלבשנו להם בתחילתו של היום. לכן, צריך להקפיד שלתינוק תהיה את הנוחות המקסימאלית בבגד שלו, שיותאם לכלל הפעילויות שלו, כפי גילו. ישנם בגדי ילדים הנרכשים עבור אירועים מיוחדים ואלו חגיגיים יותר.

 

יש המקפידים להלביש לתינוקות בגדי תינוקות  ללא רוכסנים, כיוון שהם עלולים להפריע להם בזמן השינה וכן להתחכך בעורם העדין ולגרום לאי נעימות עבור התינוק. יש המקפידים לא להלביש לתינוקות בבגדי תינוקות המכילים כפתורים באזור הצוואר, מחשש לחנק. יש הנמנעים מלהלביש לתינוקם בגדים המכילים סקוטש באזורים חשופי עור, על מנת לא ליצור אי נוחות.

 

רכישת בגדי תינוקות משתנה בכל גיל היות והדרישות הן שונות. תינוקות רכים שזה עתה נולדו מתקשים לשמור על חום גופם. הסיבה לכך נעוצה בין היתר בעובדה ששטח עורם גדול ביחס למשקל גופם. ההמלצה כיום, בימי החורף, להלביש את התינוק בשתי שכבות של בגדי תינוקות, כאשר הוא נמצא בחדר שחומם מבעוד מועד, וכאשר יוצאים מהבית, יש להוסיף לתינוק שכבת בגדים נוספת. חשוב מאוד שתינוק יהיה לבוש חם אבל לא בצורה מסורבלת מדי, ויאפשר לו תזוזה.

 

בגדי תינוקות שזה עתה נולדו כוללים מספר פריטים ובהם, גופיות, רגליות, בגד גוף, בגד שלם, כובע, גרביים, מעיל וכפפות. יש שיעדיפו להלביש את תינוקם בגופיות מעטפת הנסגרים בצד בעזרת תיקתקים. הדבר נוח ביותר כאשר רוצים להפשיט ולהלביש תינוק בצורה מהירה ולא מסורבלת, מבלי להעביר את הגופייה מעל ראשו של התינוק ולהעיק עליו. בשוק קיימות גופיות המכילות כפפה זעירה לשם מוכנסות הידיים, מה שמונע מהתינוק לשרוט את עצמו. חשוב להקפיד שבימי החורף הקרים, תינוקות ילבשו גופיות העשויות מפלנל ובקיץ, גופיות העשויות מכותנה.

 

לתינוקות קטנטנים יש להלביש בגדי תינוקות כדוגמת מכנסיים הכוללים רגליות על מנת לשמור על חום כפות הרגליים. בגד הגוף משמש כשכבה נוספת לשמירת חום גופו של התינוק ומאופיין לרוב בתיקתקים באזור הרגליים. הבגד הגוף הוא שימושי ויעיל ביום ובלילה וצריך לוודא שהוא בעל סגירה מלפנים ולאורך הרגל. פחות מומלץ שהלבישה תהיה לאורך הראש. הכובע, אותו חובשים לראש התינוק חשוב גם בימי הקיץ החמים, בהם הוא משמש הגנה מפני קרני השמש החמות ובחורף, הוא מחמם את ראש התינוק ובכך מונע את חשיפתו לקור. הגרביים נגרבים על הרגליות, ומהווים שכבת חימום נוספת לכפות הרגליים.

 

בקטגוריית המעילים קיימים שני סוגים: מעיל המכונה חרמונית, העוטף כולו את גוף הילד ולאורכו רוכסן אחד ארוך מהרגליים ועד הצוואר ומעיל רגיל בעל סוגים שונים של אמצעי סגירה כדוגמת כפתורים וקרסים. בימים קרים מומלץ להלביש תינוק בחרמונית ובימים פחות קרים  כדאי להלבישו במעיל רגיל.

 

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב