דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: סמל סטאטוס חשוב 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2680 פעמים ]

בריכות ספא הן בהחלט תוספת מפנקת לכל בית. היתרונות המפנקים מוכרים מן הסתם לרבים מאיתנו ואין זה המקום לפרט אותם שוב. אין ספק שאנשים רבים רוכשים מערכת ספא בגלל הפינוק שהיא מציעה אבל זו איננה הסיבה היחידה שבגללה כדאי לרכוש בריכה שכזאת. ישנם אנשים שרוכשים מערכת ספא מסיבה שונה לחלוטין: היא יכולה להוות סמל סטאטוס חשוב בביתו של כל אחד ולהניב תוצאות מפנקות למעמד החברתי של הרוכש. הקנייה גם יכולה להיחשב כהשקעה עסקית ששכרה בצידה.

בעולם העסקים, הרושם החיצוני קובע. כאשר מאן דהו מתלבט אם לעשות עסקים עם מאן דהו אחר הרי שהוא מבקש לבחון את מצבו של שותפו העסקי הפוטנציאלי כדי להיות בטוח שהוא לא שם את כספו על קרן הצבי. הרבה אנשים מעדיפים לעשות עסקים עם אנשי עסקים מצליחים – מה שנראה הגיוני למדי כשחושבים על זה. כדי לדעת מי הינו איש עסקים רציני ניתן לבחון את מצבו הפיננסי לפי הנכסים שברשותו. מי שמציג סגנון חיים של אדם עשיר מכריז ברבים על הצלחה עסקית ועל יכולת כלכלית משופרת. לכן הצגה לראווה של העושר האישי איננה נובעת רק מרצון להתגאות ברכוש הפרטי ולנקר עיניים אלא גם כדי להציג לראווה את היכולת הכלכלית האישית. רכישת מערכת ספא יכולה להיות חלק מתצוגת העושר הזו – מי שיכול להרשות לעצמו לרכוש בריכות ספא הרי שמצבו הכלכלי טוב והוא בעל יכולת עסקית משובחת.

בחקר עולמן של החיות נהוג לדבר על תיאוריית ההכבדה: לפי תיאוריה זו, חיות בריאות במיוחד וחזקות במיוחד נוטות לעשות מעשים שגורמים להם לקושי בטווח הקצר כדי להראות לחיות אחרות שהן כל-כך חזקות שאין להן בעיה להכביד על עצמן. חיות אלה כאילו אומרות: אני כל-כך חזקה שאפילו עם מטען נוסף וקושי נוסף אני יכולה לנצח אותך. כך נתפס לדוגמא זנב הטווס. הזנב המפואר מקשה על הטווס הזכר לעוף אבל הוא מבטא בריאות טובה ויכולת להתגבר על המשקל העודף הודות לכוח רב. אם נשליך את תיאוריית ההכבדה על עולם העסקים נבין טוב יותר את החשיבות של הצגה לראווה של העושר האישי. כאשר אנחנו מתקינים מערכת ספא אנחנו למעשה מכריזים שהחוסן הכלכלי שלנו הוא מובחר ואין לנו בעיה להוציא כסף על פינוקים ומיני מותרות. מערכת ספא היא מעין שלט שמכריז: אני מצליח ואני אמשיך להצליח.

בריכות ספא, אם כן, הן הרבה יותר מפינוק – שגם כבודו במקומו מונח, כמובן. כאשר רוכשים בריכות ספא אפשר לחשוב עליהן גם בתור השקעה כלכלית. על-ידי הצגה לראווה של היכולת הכלכלית שלנו אנחנו יכולים לשכנע שותפים פוטנציאליים לעשות איתנו עסקים. לכן ניתן לראות בכל מערכת ספא מעין הזמנה לעסקים. אם מוסיפים על כך את האפשרות לארח שותפים פוטנציאליים בתוך הבריכה שלנו ולדבר על עסקים בין זרמי המים המעסים ועם איזו כוס שמפניה, הרי שהאפשרויות העסקיות גלומות בבריכה זו הינן ברורות לחלוטין.

מי יודע, אולי בקרוב נוכל להכריז על התקנת מערכת ספא כעל הוצאה מוכרת לצורכי מס. עד שזה יקרה אנחנו יכולים להתייחס אל בריכות ספא כעוד כלי עסקי שיש לעשות בו שימוש מושכל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב