דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי לחצר 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 4652 פעמים ]

תארו לכם פינוק בסוף יום עבודה מלטף ומרגיע – נכון שאתם מיד מפנטזים על טבילה במימי ג'קוזי חמים ומבעבע? היום אתם יכולים להפסיק לדמיין ולהתקין בחצר שלכם ג'קוזי לגינה שיסגור כל יום עבודה קשה ומתוח בחוויה מפנקת ומרגיעה בתוך השטח הפרטי שלכם.

הסיכוי לבלות בג'קוזי מגיע רק באותן פעמים בהם אנחנו יוצאים לנופש וזה קורה לא מספיק פעמים בשנה. היום  אתם יכולים ליהנות מספא ביתי שהוא כולו שלכם ולשימושכם הבלעדי. בכל רגע שתרצו אתם מביאים את כל ההנאות אליכם הביתה.

למה עדיף ג'קוזי ולא בריכה?

אחת הסיבות המשמעותיות שבגללן לא כדאי להתקין בריכה בחצר היא כפי שכולם יודעים העלויות הגבוהות של מחירי המים היום. בנוסף, לבריכת שחיה בחצר יש עלויות לא זולות נוספות הכרוכות בטיפול ואחזקה שוטפת של הבריכה.

לעומת זאת, ג'קוזי לבית או לחצר מצריך טיפולים שוטפים הרבה יותר קלים, והעלויות הן הרבה יותר נמוכות. השטח שדורש ג'קוזי בחצר הוא קטן הרבה יותר מהשטח הנדרש לבריכה, ולבסוף, אין צורך בכל אותן כמויות מים מטורפות הנדרשות למילוי בריכת שחיה.

ג'קוזי לבית

לג'קוזי בבית יש יתרון בולט והוא השימוש בג'קוזי מבלי שתצטרכו לדאוג ולהתחשב במזג האוויר. לאלו מכם המעדיפים פרטיות בזמן הטבילה בג'קוזי, תוכלו להרשות לעצמכם  ליהנות מפינוקים מענגים ומאינטימיות מלאה מבלי לחשוש ממבטים לא צפויים של השכנים.

בריכות ספא – ספא ביתי מושלם

בריכות ספא הן בריכות לגינה שמגיעות עם מערכת של פתחים להזרמת מים בעוצמות שונות. על עוצמת הזרם ניתן לשלוט בעזרת לוח בקרה או על ידי מערכת של כפתורים האחראים גם לוויסות הטמפרטורה. זרמי המים השונים מאפשרים לכם ליהנות מעיסוי מפנק של גופכם ולהרגיע אותו.

בריכת זרמים היא סוג מסוים של בריכות ספא המיועד לעשיית כושר. בבריכת זרמים ניתן לשחות כנגד הזרם, מה שמפעיל את השרירים ממש כמו שחיית בריכה גדולה יותר. בנוסף ניתן כמובן להשתמש בבריכת הזרמים ממש כמו ג'קוזי או בריכה רגילים.

ג'קוזי בחצר בחיפוי טבעי של כוכבים

מה יותר נפלא מהשימוש בג'קוזי כשכל הטבע משמש לכם כתפאורה טבעית. ג'קוזי בחצר נותן לכם אפשרות ליהנות מאווירה טבעית ומרגיעה: מלמעלה רקיע מלא כוכבים וירח זוהר, מסביב הגינה, העצים והפרחים ומכל זה אתם נהנים תוך כדי עיסוי במים. זה מרגיש הכי קרוב לגן עדן.

ג'קוזי לחצר כולל כיסוי

ג'קוזי לחצר אפשר להתקין מתחת לקירוי המותאם לבריכה אך אם רוצים לשמור על ניקיונה רצוי וכדאי לרכוש אותה עם כיסוי. הכיסוי הוא בטיחותי עם נעילה ועם יכולת לשאת משקל של אדם מבוגר. הכיסוי מבטיח הרחקת לכלוכים ובנוסף הוא מסייע בשמירה על טמפרטורת המים בג'קוזי. אפשר להוסיף ברכישה מתקן הידראולי המסייע בהרמת הכיסוי.

התקנת הג'קוזי בגינה

בהזמנת הג'קוזי לחצר אין צורך בהכנות מיוחדות של צנרת ואינסטלציה. הג'קוזי מגיע כמערכת שלמה ומילוי המים נעשה בעזרת צינור מים רגיל המצוי בגינה. הצנרת הפנימית של הבריכה מצוידת בפילטרים רבים המותקנים בגוף הג'קוזי ותפקידם הוא לסנן ולחטא את המים בצורה טבעית ללא כימיקלים.

איך נדע לקנות ג'קוזי טוב?

את הג'קוזי כדאי לבדוק בעיקר על פי הנוחות. במקומות רבים מאפשרים ללקוח להתנסות בתוך הג'קוזי כשהוא מלא במים כדי לקבל תחושה אמיתית. בדקו מה הוותק של החברה בשוק, הקשיבו לחוות הדעת של לקוחות שכבר רכשו ג'קוזי, ואל תשכחו את האחריות.

מאמר זה נכתב מאדיבות חברת ספרטה ספא ייבואנית ג'קוזי ובריכות זרמים לישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב