דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלוש פיתרונות לעסקים קטנים שרוצים לצמוח 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1652 פעמים ]

הבעיה השיווקית היא של כולם, אולם בעיה זו משמעותית  יותר עבור עסקים קטנים ובינוניים המוגבלים תקציבית. רבות נכתב ודובר על שיטות לעלות מודעות ציבורית על ידי שיווק בהשקעה מינימאלית, אבל האמת שזה פשוט לא עובד.

נתחיל מהפיתרון החשוב ביותר – שיווק!

כל איש/ת עסקים יש את ארגז הכישורים שלו. פוטנציאל מוכתב שניתן ללטש בקצוות ללמוד במידה מסוימת אבל לעולם לא תהיה לכישרון. עולם העסקים דורש מאיתנו מגוון רחב של יכולות שאינם בכישורי ליבה שלנו. לרוב אנו נצטרך עזרה חיצונית של מקצועניים על מנת לתת תוכן מקצועי לחיסרון זה, לעיתים אנו מנסים בכל זאת בעצמנו.

כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים ישנו איזון תקציבי דק שמונע מאיתנו לבצע מאמצי שיווק כפי שהיינו רוצים. לרוב אנו מנסים למצוא דרכים זולות לעשות זאת, אולם, על פי ניסיוני אין זה אפשרי. וזאת מכיוון שאנחנו לא כישרוניים מספיק לעשות הכול.   כמו כן, אין לנו את הזמן שהרי אם נשקיע במאמצי השיווק מי יתפעל את העסק ביומיום או ידאג ללוגיסטיקה או לחשבונות וכו. עסקים קטנים צרכים עזרה והם צרכים להשקיע כסף,הרי, לא הקמתם עסק על מנת לחסוך בשיווקו, או לחיות באשליה כי תשמרו על הכסף תוכלו להרוויח זמן. אנו חושבים שאם כבר השקעת בהקמה ואתה בטוח בכיוון שהעסק צועד אליו כדאי להשקיע לפחות 10% מתקציב בשלב הראשוני על שיווק.

בלי שיווק לא ניתן להתחרות כיום בשוק רווי וצפוף, בלי שיווק נכון וממוקד לא יתאפשר למצות את הפוטנציאל העסקי האמיתי של העסק. בלי עזרה מקצועית לא תצליח להתחרות בשוק זה ולא למצות פוטנציאל, מכיוון שכל אחד טוב במה שהוא טוב בלבד. לכן האלטרנטיבה היא להשקיע את הכסף בצורה נבונה ושקולה בשיווק ולא לשמור על הכסף ולראות את העסק דועך.

הפיתרון השני– לא לקפוץ גבוהה מדי הנחיתה כואבת ואף יכולה להרוס עסק.

קפיצת המדרגה בין עסק קטן לבינוני איננה קשורה באופן ישיר לגודל החברות שאנו עובדים איתם כלקוחות אלא כמות הלקוחות הקטנים שמהווים את הפלטפורמה הרחבה שניתן לבנות עליה. קפיצת המדרגה נעשית באמצעות מחזור המכירות שגודל, החברות הגדולות לא תמיד עדיפות אם כי הן תמיד טובות לאגו.

הפיתרון השלישי – יזמות וסובלנות

הצעד הראשון של יזמות שעשיתם הינו לפתוח את העסק. בעסקים קטנים לקוחות לא באים אלינו אנחנו מגיעים אליהם ולכן יזמות הינה התכונה החשובה ביותר. שלח כמות גדולה של חכות מכל הסוגים לכל הכיוונים ובוודאי תדוג משהו. זה לוקח מאמץ רב ואף לגזול משאבים אך אין דרך אחרת. לאחר זריקת החכות יש להיות סובלים, זה לא אומר לחכות בסבלנות אלא להפגין קור רוח ולהמשיך במאמצי הדיג בסוף זה ישתלם. היזמות כוללת יציאה לכנסים, ומפגשי נטוורקינג, הרשמה לארגון עסקי כזה או אחר ישנן מגוון אפשרויות שניתן לנצל אותן.

אשמח לענות על כל שאלה ועניין במייל marketing@exsellentsol.com כמו כן, ניתן לבקר אותנו ב- www.exsellentsol.net

פיתוח עסקי מאגד בתוכו את כל האלמנטים המאפשרים לעסק להצליח. אקסלנט פתרונות הינה חברת פיתוח עסקי וייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים אשר מתמחה בנושאי השיווק וקידום עסקי. עם שנים של ניסיון מצטבר הבנו כי חברות חדשות ומתחדשות המעוניינות לשפר את מעמדן בעולם התחרותי חייבות להטמיע את נושא השיווק כאורח החיים בחברה ולא רק כפעילות נוספת. אקסלנט פתרונות מצליחה לשפר עבור לקוחותיה את נקודות החוזק ולחזק את נקודות החולשה כך שהם יוכלו למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם ולהגשים את מטרותיהם באופן משמעותי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב