דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


11 הטרנדים החמים לאופנת בגדי ים 2011 

מאת    [ 09/04/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 5847 פעמים ]

הפסח כבר בפתח וקצת לאחרין תפתח עונת הרחצה והמוני בני ובנות ישראל ישטפו את חופי הזהב. הגיע הזמן לרוץ קצת יותר לחדר הכושר כדי להציג חיטובים מתאימים וכמובן לרכוש בגד ים חדש. להלן 11 טרנדים שיאפיינו את בגדי הים מודל 2011 ואשר יעזרו לך בבחירת בגד ים אולטימטיבי לעונה:

הקוו התחתון -  יותר  פרטים על החלק האחורי של תחתון בגד הים. לא משנה אם הנך נראית כמו כוכבת קולנוע או שואפת להראות כך תוספות סריג ותפירה גלויים ונסתרים  יעצימו את הנתונים הטבעיים שלך ואף יוסיפו מה שאין.

רטרו שיק -  הנשים האופנתיות היום שואפות לבגד ים במראה רטרו רלגנטי אם של שנות ה 50 ה 60 או ה 80. צפו לחזרתו של בגד ים הביקיני בעל הקו התחתון הגבוה.

ספארי עולמי – העונה של דוגמאות אתניות יהיו יתנוססו בגאון על כל בגד ים. השתדלי לבחור בגד ים בדוגמא אינדיאנית, מרוקאית, אבוריג'נית מאוסטרליה או אף טוב מכך דוגמא אפריקאית. ההדפסות משדרות תחושה סקסית וכיפית של הרפתקאת ספארי.

ניצוצות – העונה בגד הים יתמלא בנוצצים מכל סוג אפשרי – חרוזים, פאייטים, קריסטאלים, אבני סווארובסקי, זירקונים ועד כיד המעצב הטובה עליו. בגד הים שלך ינצוץ השנה באורה של השמש הקייצית.

סטנדרט הזהב – צבעים מטאליים זוהרים מבדים היי טקיים יהיו נחלת בגדי הים העונה. השנה בגד הים שלך ינטוף מזהב, כסף וברונזה שיהפוך בגד ים לאוצר של ממש.

שיק חדר המיטות  - מהחזיות ועד למחוכונים יופי בגדי הים בשילוב של נועזות וקוקטיות. שילובים של תחרה בצבעי פסטל עדינים או בצבעים עזים יופיעו בבגד הים השנה. השנה תתקשי יותר להבדיל בין בגד ים להלבשה תחתונה.

קישורים וקשרים – השנה חלקי הבד של בגד הים יקושרו על ידי חלקי מתכת וויווים מתכתיים שונים. המגמה השלטת היא של תופסנים בתצורת תכשיטים שיוסיפו תחושה של יוקרה לבגד הים.

הדפסים עליזים -  צורות גאומטריות מגניבות, הדפסי ירקות ופריות או פרחים יהיו מנת חלקו של בגד הים שלך השנה. הצבעים יהיו עזים ועסיסיים כך שהשנה לא תראי בגד ים במראה מונוכרומי אפור. ההדפסים והצבעים העזים יאפשרו לנו לחוות את שמחת הקיץ בצורה עזה יותר עם בגד ים עליז.

לב פראי – הדפסות בעלי חיים משלבות אופנתיות עכשווית עם אפשרות לרכוש בגד ים שיהיה אופנתי גם בעונות הבאות. דוגמאות  נמר,טיגריס, תנין או נחש תמיד יפנו ראשים לעברך.

אמריקאנה – החל מפסי תכלת ודגמי בגד ים בעיצוב מלחים ויוקרתי עד לדוגמאות בד מדרס צעיר לא נתפלא העונה לפגוש בים בגד ים עם ניחוח של אמריקה הישנה והטובה.

מציצים – השנה נראה בגדי ים שמעודדים מציצנות מצד באי החוף אבל שומרים על ענוותה של לובשת בגד הים. חורים מעוצבים, רצועות במקומות מעניינים ושילוב של בדי ם שקופים בבגד הים בהחלט יגרמו לך להתבלט בחוף.

אנו מקווים כי סקירה קצרה זו של אופנת בגדי הים הצפויה לנו ב 2011 תעזור לך לבחור בגד ים  שתראי בו  במיטבך הקיץ הזה.

מנהלת את חנות ניקיטה להשה תחתונה צפי בעצמך במראה בהערצה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב