דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש איכותי במלונות ים המלח 

מאת    [ 08/04/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1750 פעמים ]

 

נופש איכותי במלונות ים המלח

כולם כבר יודעים שכאן, בים המלח עוצר הנשימה, במקום הכי נמוך בעולם, תוכלו להעניק לעצמכם את אחת החוויות הגבוהות והאיכותיות של הנופש שלכם. ים המלח מציע מגוון רחב ועשיר של אפשרויות נופש – לזוגות, למשפחות ולכל מי שמבקש. בתי המלון המצויינים שמציע אזור ים המלח לכל אחד ואחת מכם, מציעים למבקרים בהם נופש איכותי המאפשר להם מנוחה, טיולי טבע מאתגרים , טיפולי בריאות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, חופשה רומנטית – וכל מה שרק תבחרו. מלונות בים המלח מציעים לכם את כל אלו, ועוד. לחופו הקסום של ים המלח, בנקודה הכי נמוכה על פני כדור הארץ, 417 מטרים מתחת לפני הים, תוכלו למצוא מקומות קסומים ואיכותיים. תוכלו למצוא בים המלח מלונות בשיטת "הכל כלול", מלונות בוטיק מיוחדים ורומנטיים ומלונות הדואגים גם לחופשתם של ילדיכם. מלונות רבים תמצאו כאן, אבל מלונות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, תמצאו בדמותם של מלונות ייחודיים. מלונות ים המלח הם המקום בו תרצו לבלות את חופשתכם הבאה.

מלון ישרוטל ים המלח, למשל, הוא אחד מאותם מלונות שמציע רמה גבוהה של שירותים ונופש. מלון ישרוטל ים המלח , שוכן על חוף הים הנמוך בעולם ומציע לאורחיו שירותים שכולם בריאות, שלווה, רוגע ופינוקי ספא ובריאות בתוך פנינת המדבר הקסומה. החדרים במלון ישרוטל ים המלח נוחים, מרווחים ומתאימים לכל מטרה, מועדון הבריאות והספא הוא ברמה הגבוהה ביותר ומציע גם סדנאות בריאות שונות למטופלים, בריכת השחייה מרווחת ונוחה ויש עוד המון פינוקים איכותיים ושונים שיתאימו לכם כמו כפפה ליד. מלון ישרוטל ים המלח הוא כל מה שחלמתם על החופשה הבאה שלכם – ועוד הרבה יותר מכך.

למה דווקא בים המלח?

מלונות טובים, איכותיים ומהנים תוכלו למצוא בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת. אבל ים המלח, מציע חווייה שלא תמצאו בשום מקום אחר – הנוף עוצר נשימה, האויר נקי וצלול והמים המלוחים,  הבריאותיים והאיכותיים. כל זאת, יחד עם המלונות ברמה הגבוהה שתמצאו בים המלח, הופכים את חוויית הנופש למשודרגת ומלאה. מלון איכותי נוסף שיבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת, הוא מלון מרידיאן ים המלח.  במלון מרידיאן ים המלח, יהנו האורחים מחופשה מרגיעה, איכותית ומהנה ומסטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות ושירות. החדרים במלון מרידיאן ים המלח הם מהאיכותיים והמרווחים שתמצאו באזור, מועדון בריאות וספא ברמה גבוהה ביותר, בריכות שחיה עם מי הים המלוח, הפעלות מיוחדות ומגוונות לילדים, מסעדות ברמה גבוהה ביותר והכל אל מול נוף חלומי ועוצר נשימה.  במלונות ים המלח, ומלון מרידיאן ים המלח ביניהם, תוכלו להבטיח חוויית נופש אחרת לעצמכם ולבני משפחתכם. מזג האויר הנוח השורר בים המלח, מאפשר לכולם, בלי יוצא מן הכלל, להנות משלל האפשרויות שיש לים המלח להציע לנופשיו.האוירה כאן מושלמת וכל שנותר לכם, זה רק להגיע!

 

 

 

 

 

ronitnurit




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב