דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא בטוחים לגבי אירועים קטנים? 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 2103 פעמים ]

חולמת על חתונה? מה כדאי לדעת מראש? רצוי לקרוא קצת יותר על הדברים הראויים לציון אודות אירועים מדהימים... אתם יכולים להתרשם מהתחום של החתונות: אולמות אירועים, עיצוב ארועים וקייטרינג!

הזמנתם כבר אולם ארועים?

הפרט הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא המקום בו יתקיים הארוע. זה עשוי להיות אולם אירועים, וזה גם יכול להיות בטבע. רק אחרי החלטת המקום בו יתקיים האירוע, יהיה אפשרי לחשוב על מועד הארוע, אופי החתונה ובסופו של דבר לבחור את הדברים הקטנים שיעשו את הארוע לבלתי נשכח. חושבים שאתם מוכנים לתכנן את היום הגדול?

באיזה אופן מחליטים על אולם חתונות? צריכים בדחיפות אולמות ראשון לציון?

אינספור זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שמצליחים להחליט, ויש לכך סיבות רבות. גני אירועים הינם שונים בכל מיני היבטים; מספר המוזמנים שניתן להביא, רמת העיצוב, צורת ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בישראל. יש לדעת מבעוד מועד מה באמת ברצונכם להרים, זה יעזור בחיפוש אחר גן האירועים המושלם…

כשאתם באים לאולם אירועים בכדי להתרשם מקרוב, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: האם האולם נראה בכלל הגייני ונקי? המרחב יתאים לכל האורחים? כמה בדיוק נותני שירות באמת עובדים במקום? איש לא אוהב מקום מפוקפק או מקום עם מפגעים... על מנת למנוע תקלות בזמן החתונה, חובה לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הרציניות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה שלכם תעברו כנראה רק פעם אחת (בתקווה...), לפיכך פה אין מקום לטעות. אז, איך בדיוק עושים את האירוע? הכי כדאי לא להתפשר לעולם על הפרטים החשובים לכם! כלומר, אם חלמתם על אירוע מנקר עיניים, מגיע לכם ללכת על זה…

בואו לקרוא על השלב הבא...

אם סוף סוף יש לכם אולם חתונה - ניתן לשקול את הדברים האחרים. לדוגמא, סוג של סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עדיין לא ידעתם על קיום התחום, אז מדובר על אומנות של ממש. בעזרת מקצוענים אמיתיים שמבינים בעבודות עיצוב ונוי, אפשר בלי בעיה לדאוג לכך שהארוע שלכם יהיה הכי מרהיב ואוריגינלי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג מיידית את סביבת החתונה. המוזמנים שלכם שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהם חלק מאיזשהו ארוע מדהים והם יהנו כפי שלא יצא להם בעבר... זה יכול להיות האירוע שלכם!

רק אחרי שגמרתם לעצב ולקשט, אפשר לסדר את דברים אחרים…

ללא מעט אנשים הייתה הזדמנות פעם לבוא לחתונה של חברים טובים. אירועים שכאלה נראים זהים - בורקסים שמנוניים, שמפניה וגימיקים חרושים. בכדי לעשות אירוע לגמרי שונה, קיים צורך במעט השקעה של זמן ואפילו יצירתיות. כך בטוח ירכלו על אירוע החתונה שלכם אפילו בעוד מספר שנים... מחפשים אולמות לבת מצווה?

מזון כבר בחרתם?

בשביל אנשים מסוימים הדבר הכי חשוב זה האוכל באירוע. בחירת הקיטרינג תשפיע רבות על השמחה מאותה חגיגה, מהסיבה הזו לא כדאי להקל ראש או להתפשר בהחלטה הזאת. כדאי להשתדל ללכת רק על אוכל באמת איכותי ומנות לא קטנות מידי. אף אדם לא רוצה לצרוך איזשהו אוכל זול ומקולקל או דווקא כזה שבא בצלוחיות קטנות. משתלם מאוד להוציא קצת כסף על מנת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה משובח וכמובן משביע!

לא בטוחים לגבי אירועים קטנים? דיג'יי עוד לא הצלחתם לבחור?

רק לאחר שפיטמתם את האורחים, רצוי להעניק להם בידור, וקיימות הרבה דרכים למטרה הזאת. לפני הכל, אי אפשר להעלות נושא כמו הילולה משובחת בלי לציין דיג'י. לא בא לכם להזמין איזשהו דיג'יי מומחה? איתו יש אפשרות להקפיץ את המוזמנים לאורך המסיבה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור במהרה סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת השאר התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל המידע שכאן, תכנון והרמת חתונה אף פעם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים ומידע חשוב נוסף - הציצו אל האתר http://www.gold-events.co.il/. קריאה נעימה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב