דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבריתה שלנו 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 2295 פעמים ]

הגיע הזמן להתחתן! חוששים מכל ההכנות? עכשיו עליכם לקרוא ולהבין את כלל הפרטים הבאמת חשובים לגבי אירועים גדולים... אתה מוזמן להכיר את התחום הגדול של החתונות והאירועים: לוקיישן, שירות ארגון חתונות וזרי פרחים!

כבר הזמנתם אולם אירועים?

הפרט הראשון בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר אולם הארועים שבו תחגגו. אולי זה יהיה גן ארועים, ואפשרי שזה יהיה ביער קסום. רק לאחר בחירת המקום בו תתקיים החתונה, זה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד החתונה, קונספט הארוע ולבצע בחירה של כל הדברים החשובים שיעזרו להפוך את היום הגדול לחוויה לכל החיים. לא חושבים שהגיע הזמן לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

לפי איזה מדדים מחליטים על גן אירועים? מחפשים שמות בנים?

הרבה זוגות מתחבטים בינם לבין עצמם זמן רב לפני שהם בוחרים, ויש לכך סיבה. גני אירועים הינם שונים בדברים רבים; כמות המוזמנים המקסימלית, הסאונד, צורת ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בישראל. יש לדעת מה ברצונכם לחגוג, זה יסייע לכם בזמן שתחפשו את אולם האירועים שלכם…

אחרי שמגיעים לגני ארועים בכדי לבדוק את המקום, צריך לשים לב לפרטים הבאים: האם השטח בכלל נראה נקי והגייני? האם השטח בכלל יספיק למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים מסתובבים במקום? איש לא צריך אוכל שפג תוקפו או שירות לקוי... על מנת להישמר מפני פאשלות במהלך ליל החתונה, שימו לב שאתם זוכים במענה לשאלות שמסקרנות אתכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

חתונה תחגגו ככל הנראה רק פעם בחיים (אנו מקווים...), לפיכך פה אין מקום לטעויות. איך מתכננים את זה בלי טעויות? הכי חשוב זה לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! כלומר, בהנחה ודמיינתם אולם ארועים מנקר עיניים, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וכבר השגתם מיקום לחתונה - יש אפשרות לשקול לעומק את הפרטים האחרים. לדוגמא, סוג של עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עדיין לא שמעתם שקיים כזה דבר, מדובר על אומנות לכל דבר. עם כמה מקצוענים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ודקורציה, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה יפהפה ואוריגינלי. עם שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, ניתן לשפר את את הרקע של הארוע. האורחים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו מההתחלה שיש כאן אירוע מעולם אחר ויחגגו באופן שבטוח לא יצא להם בעבר... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אם כבר סיימתם עם סוגיות העיצוב, אתם יכולים לדאוג לדברים קטנים…

לכולנו יצא בטח באיזשהו שלב בחייהם לבוא לחתונה יהודית. ארועים מהסוג הזה נראים לרוב אותו הדבר - מזון חשוד, בירה שחורה ופטנטים ארכאיים. כדי לעשות מסיבה באמת שונה, ישנו צורך במעט השקעה ויצירתיות. בצורה כזו ידברו על הארוע שהרמתם גם שנים אחרי... מצאתם כבר שמות בנות?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

בשביל אורחים רבים הפרט המעניין באמת זה המזון שתגישו. ההחלטה על חברת הקייטרינג תשפיע לא מעט על שביעות הרצון מאותה מסיבה, בדיוק מהסיבה הזאת אין להתפשר או להקל ראש פה. כדאי להשתדל לבחור קייטרינג גורמה וצלחות בגודל סביר. אין מישהו שבאמת אוהב מזון זול ומטוגן או, למשל, אחד שמוגש בצלחות קטנטנות. העצה שלנו היא שכדאי לבזבז קצת כסף כדי שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה מצוין ואיכותי!

צריכים להשיג בריתה מחירים? שירותי מוסיקה כבר מצאתם?

אחרי שהאבסתם את כל המוזמנים, כדאי גם לשעשע אותם, ולא חסרות שיטות לעשות זאת. ממה מתחילים? אתם לא יכולים לארגן חגיגה אמיתית ואפילו לא לציין תקליטן. למה לא להשכיר דיג'יי מקצועי? איתו אתם יכולים לשמח ולהקפיץ את כל האורחים לאורך הלילה... כל שנשאר לכם זה לבחור במהרה ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת השאר יבצעו עבורכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, תכנון וארגון חתונה מקורית אף פעם לא היה פשוט יותר... לעצות ועוד מידע - הציצו אל האתר http://landing.brenerhill.co.il/. זה הזמן להתחתן...



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב