דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות 5 כוכבים בתל אביב לחופשה יוקרתית 

מאת    [ 06/04/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1635 פעמים ]

מלונות בתל אביב הם הבחירה האולטימטיבית לחופשה מהנה בעיר ללא הפסקה. בסמוך לחוף הים, במרחק הליכה  ממוקדי התרבות, הבילוי והקניות המרכזיים, במקום האטרקטיבי ביותר של העיר, ממתין לכם שפע של מלונות 5 כוכבים, מהמובילים והיוקרתיים שמציעים לכם מלונות במרכז הארץ. כל אחד ממלונות היוקרה של תל אביב זכה לדירוג 5 כוכבים תודות לאיכות השירותים ומתקני הנופש שהוא מציע. אם חשקה נפשכם בחופשה ייחודית או החלטתם לכם לפנק את עצמכם בחופשה בלתי נשכחת, מלונות 5 כוכבים בתל אביב זו הבחירה שלכם.

 

מלונות 5 כוכבים בתל אביב נמנים על רשתות בתי המלון המובילות בישראל ובעולם, ביניהן: דן, פתאל, ישרוטל, הילטון, שרתון ואחרות. מבחר מלונות בתל אביב מציע את המגוון הרחב ביותר של מלונות במרכז הארץ המיועדים לקהלי יעד ספציפיים שונים. לצד מלונות בוטיק רומנטיים לזוגות החוגגים חופשה, יום נישואין או יום הולדת, ניתן למצוא מלונות בתל אביב לאנשי עסקים בלבד ומלונות יוקרה ייעודיים למשפחות עם ילדים. במלונות המיועדים לאנשי עסקים נהנים אנשי העסקים מטרקלין או מועדון עסקים הכולל ציוד טכנולוגי מתקדם, סביבת אינטרנט, חדרי ישיבות ושירותי משרד כגון, מזכירות, מדפסת, מכונת צילום וכדומה. מלונות 5 כוכבים למשפחות עם ילדים מספקים מתקנים ייחודיים לילדים כולל גן או מתחם לילדים בניהולן של גננות מקצועיות, צוות מטפלות ושפע משחקים, פינות יצירה ופעילויות. חלק ממלונות 5 כוכבים בתל אביב נועדו לכל קהלי היעד ומעניקים מענה ומתקנים ייעודיים הולמים לחופשה רומנטית, משפחתית ושהות לצורכי עסקים .

 

לצד הפאר וההדר המקדמים את האורחים הבוחרים לשהות באחד מתוך מבחר מלונות 5 כוכבים בתל-אביב, נהנים האורחים מחדרים ברמות שונות. כל מלון מציע סוויטות מרווחות עם מערכת חדרי שינה, חדר ישיבות, פינת אוכל וסלון, חדרי אקזקיוטיב מפוארים וחדרי סטנדרט נינוחים. החדרים בכל הרמות מעוצבים בהידור מפנק, כוללים מרפסת פרטית הפונה לים התיכון, לבריכת המלון או אל מרכז העיר ומאובזרים בריהוט משובח וציוד טכנולוגי מתקדם להנאת האורחים.

 

מתקני הנופש שמציעים מלונות 5 כוכבים בתל אביב כוללים מכוני כושר מפוארים עם ציוד ספורט חדיש, כמו גם מתחמי ספא יוקרתיים. שפע של טיפולי ספא מפנקים ממתינים לזוגות אוהבים בחופשה רומנטית, בעלי משפחות בחופשה משפחתית או אנשי עסקים המעוניינים להירגע משגרת יומם האינטנסיבית. מטפלים מקצועיים יעניקו לכם מגוון עיסויים מפנקים, רפואיים ומשולבים בהתאם לבחירתכם. לפני או אחרי העיסוי תוכלו ליהנות ממתקני הסאונה היבשה והרטובה ולטבול בג'קוזי שמציע המתחם.

 

במסגרת פעילויות הפנאי שמציעים מלונות 5 כוכבים, מוזמנים אורחי המלון ליהנות ממבחר מופעי בידור למבוגרים וילדים. הקונסיירז' בכל אחד מבתי מלון יסייע לכם לבחור טיולים וסיורים היוצאים מהמלון לרחבי הארץ, להמליץ בפניכם על מסעדות וברים באזור, ולהציע לכם כרטיסים לאטרקציות, מוזיאונים מופעים והצגות שמציעה תל-אביב. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב