דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך מורשה מאזדה ופורד 

מאת    [ 05/04/2011 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2478 פעמים ]

לאן אתם לוקחים את הרכב שלכם כשהוא זקוק לטיפול? אם אין לכם רכב, שאלה זו בוודאי נראית לכם סתמית. כי הרי ברור שרכב שזקוק לטיפול יש להביא למוסך. אך אם אתם בעלי רכבים אתם בוודאי יודעים שבשוק ישנם סוגים שונים של מוסכים, הנבדלים זה מזה בטיב השירות שהם מעניקים וגם במחיר שהם גובים. במאמר הבא תוכלו ללמוד מדוע מוסך מורשה הוא המקום הטוב ביותר עבור הרכב שלכם, אם למשל יש ברשותכם רכב מאזדה או פורד.

בגלל הרישיון והפיקוח

מוסך מורשה מאזדה או מוסך מורשה פורד הם האופציה העדיפה מבחינתכם, קודם כל בגלל הרישיון. בניגוד למוסכים פיראטיים הפועלים ללא רישיון משרד התחבורה, המוסכים המורשים חייבים לפעול ברישיון. משמעות הדבר היא שמוסך מורשה מאזדה או מוסך מורשה פורד עומדים בקריטריונים המחמירים שקבע משרד התחבורה, וכן הם נמצאים תחת פיקוחו. כך שבכל מקרה של בעיה או תלונה על תפקוד המוסך – יש לכם כתובת ברורה אליה תוכלו לפנות.

בגלל הידע הספציפי

רישיון מטעם משרד התחבורה יש גם למוסך פרטי מורשה. אולם בעוד שלמוסך מורשה מאזדה ולמוסך מורשה פורד יש את כל הידע המקצועי הדרוש כדי לטפל ברכבים מסוג מאזדה ופורד, למוסך פרטי מורשה אין ידע שכזה. מוסך פרטי מורשה יכול לטפל בכל סוגי הרכבים במידה סבירה בהחלט, אך אין לו מומחיות ספציפית באף רכב. רק מוסכים מורשי יבואן מחויבים לרכוש את כל הידע המקצועי שלהם מיבואני הרכב (יבואני מאזדה או פורד), לרבות על הדגמים החדשים ביותר שיוצאים לשוק, והם גם מחויבים לבצע כל טיפול בהתאם להוראות היצרן המדויקות.

בגלל המיומנות המקצועית

בניגוד למוסכים פיראטיים או למוסכים פרטיים מורשים, רק למוסך מורשה מאזדה ולמוסך מורשה פורד יש את המיומנות המקצועית הטובה ביותר שנדרשת כדי לטפל ברכבים שלכם. כמוסכים מורשי יבואן הם מחויבים לשלוח את עובדיהם להשתלמויות תקופתיות מטעם היבואן, שם הם ילמדו על דגמי הרכבים החדשים וכיצד לטפל במערכות הרכב הייחודיות.

בגלל החלפים המקוריים

יתרון חשוב נוסף שיש למוסך מורשה מאזדה ולמוסך מורשה פורד טמון בעובדה שהם עושים שימוש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים. במוסך פיראטי אין לכם כל דרך לדעת מהו מקור החלפים שהוכנסו לרכבכם. למעשה, סביר מאוד להניח שמדובר בחלפים גנובים, חלפים שנלקחו מרכבים שעברו תאונת דרכים או חלפים שזהות יצרנם כלל אינה ידועה. במוסך פרטי מורשה בדרך כלל לא משתמשים בחלקי חילוף מקוריים, ולכן תמיד קיימת סכנה שלרכבכם יוכנס חלק שלא יתאים לסוג או לדגם הספציפי שלכם, ויגרום לתקלה חמורה יותר.

רק במוסך מורשה מאזדה ובמוסך מורשה פורד אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שברכבכם יותקנו חלקי חילוף מקוריים בלבד, שלא יגרמו שום נזק לרכב ושלא יסכנו את שלומכם ואת שלום יתר הנוסעים ברכב. כך שגם אם מוסכים מורשי יבואן הם היקרים יותר, הם ללא ספק שווים את השקט הנפשי שאתם מקבלים כתוצאה מהידיעה שרכבכם מטופל על ידי הידיים הטובות, המנוסות והמקצועיות ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב