דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ראו במו עיניכם: בשעות החשיכה, שילוט מואר הוא קיים ובולט. כל האחרים נמוגים לתוך הלילה. 

מאת    [ 05/04/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1877 פעמים ]

 

הבה נערוך ניסיון קטן אודות שלטים מוארים: כשאתם חוזרים מהעבודה או מהלימודים בשעות הערב ועוברים ברחוב ראשי כלשהו, שימו לב לשלטים שאתם רואים במעבר בו. נסו לזכור כמה שיותר מהם. למחרת בבוקר, בעוברכם במקום שוב, הסתכלו שוב בשלטים ושימו לב להבדל. לפתע רואים ברחוב הרבה יותר שלטים מאשר בלילה. למעשה, יש לא מעט מקרים של שלט שלא שמתם לב אליו כלל ביום האתמול, על אף ממדיו הגדולים או צבעיו הבולטים, שלפתע קופץ לכם אל מול העיניים.

 

מה ההבדל, תשאלו? הלילה הוא שעתם הגדולה של שלטים מוארים. או יותר נכון, מי שאינו מואר אינו קיים.

 

שלטים מוארים תופסים את העין

 

החשיכה מטשטשת ומעלימה, וללא תאורה, הפרסום שהיה בולט כל כך בבוקר עתיד להיות בלתי אפקטיבי בעליל, נעלם וחבוי. אפילו שלטים קטנים יותר, שבשעות האור נמצאים במלחמה על תשומת לבם של עוברי האורח מול מתחרים כה רבים, גדולים ומושכי עין יותר בצבעוניותם הרב גונית, לפתע מביסים את האחרים בנקל – ורק בזכות היותם שלטים מוארים.

 

כן, אור קטן עושה את כל ההבדל, ובמיוחד ברחובות עסקיים פרופר, שבהם יש כמות בתי עסק רבה ביותר, כולם בתחרות זה מול זה ללכוד את עינו של הלקוח הפוטנציאלי. ברחובות כאלו – שאחד לפחות כמותו מצוי בכל עיר גדולה – חשיבותו של שילוט מואר היא רבה ביותר. למעשה, שילוט מואר הוא בבחינת חובה במקום שכזה, שכן רחובות כאלו אינם נסגרים עם תום יום העסקים – גם אם רוב בתי העסק שבהם כבר ננעלו לאותו יום, עדיין ממשיכים לעבור בהם מכוניות ואוטובוסים בשל היותם ציר תנועה ראשי. בכל אחד מכלי הרכב הללו יש עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים, שעיניהם עלולות להיתקל בשילוט המואר שלכם.

 

אלו הם שעות טובות למקד אל העסק את תשומת לבם של נוסעים אלו. התחרות קטנה יותר מצד שלטי פרסום אחרים, מכיוון שאלו מתוכם שאינם שלטים מוארים יוצאים מהתחרות ונהפכים לחלק מכסות הלילה החשוכה. זה הזמן לבלוט ולהאיר, ולחשוף את שם העסק במלוא הדרו.

 

חיסכון בחשמל

 

לעתים נרתעים בתי עסק משילוט מואר בשל חשבון החשמל הכרוך בו, אולם יעילותם של שלטים מוארים לטווח הרחוק מצדיקה השקעה זו. ובכל מקרה, ישנם דרכים לחסוך בחשבון החשמל של שילוט זה. אפשר, למשל, לבחור בסוג תאורה חסכוני יחסית בחשמל, כגון תאורת לד. זו מאוד חזקה ובהירה, ועל אף האור הבוהק והרב שלה עלותה זולה יחסית לשיטות תאורה חלופיות.

 

לסיכום

 

רחובות עסקיים סואנים הם זירת התגוששות עבור מפרסמים. נצלו את הלילה כדי לקבל יתרון ניכר בתחרות, וזאת על ידי שימוש בשילוט מואר, המנצל את תנאי הלילה להתבלט ולהיראות במו הדרו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב