דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזעקה ואינטרקום לבית פרטי מאת להב שיווק 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2883 פעמים ]


יש שילוב הגיוני בין התקנת אזעקה עם גלאים חיצוניים לבין אינטרקום בשער דרכו אתם מסננים את הנכנסים לחצר. במידה ואין אינטרקום בשער הכניסה כל כלב שנמאס לו להתאפק יוכל לבדוק אם הדשא שלכם ירוק יותר ולמעשה כל עובר אורח יוכל להגיע עד לפתח דלתכם ללא שום סינון.

מעבר לכך, כאשר יש לכם גלאיי נפח חיצוניים בחזית הבית ובחצרותיו, יכולות להיות אזעקות שווא עקב אותן חדירות לא מסוננות לטווח הגלאי ואז תאלצו להתקין אזעקה לבית עם גלאי וילון חיצוניים בלבד. אמנם היא מוחלטת יותר עם פחות אזעקות שווא, אך גם יקרה יותר ובעלת טווח הגנה מצומצם יותר.

גלאי נפח חיצוני של מקסימום מדגם אאוטלוק הוא בעל טווח של כ-8 מטרים בזוית רחבה של כשבעים מעלות, כך שהוא קולט תנועת אדם בחצר עוד לפני שיש לו הזדמנות להתקרב לאחד החלונות.

גלאי נפח חיצוני של מקסימום מדגם אאוטסמארט הוא בעלת טווח של כ- 10 מטרים בזוית של כ- 90 מעלות ובעל יכולת להמנע מאזעקות שווא גם כאשר חתול עולה על שולחן הנמצא מולו.

גלאי וילון חיצוני של מקסימום הוא בעל רגישות לתנועה הקרובה לחלון. טווח הגילוי שלו הוא כ-4 מטרים קדימה ושני מטרים כלפי מטה, בצורה המקבילה לחלון, כמו וילון, ולכן שמו.
שני הגלאים מותקנים על הקירות החיצוניים של הבית ונראים ע"י הגנבים, למרות שהם הקטנים ביותר מסוגם בארץ.

אזעקה לבית המופעלת בשעות הערב
להבדיל מהתפיסה הקיימת בה מפעילים את האזעקה רק כשהולכים לישון, כאשר אתם חיים בבית עם גלאים חיצוניים- נפח או וילון- אתם יכולים להפעיל את האזעקה גם כאשר אתם מסתובבים בתוך הבית.
אזעקה ביתית של פימא (חברה ישראלית מחולון המייצרת את האזעקות הקוויות האמינות ביותר בארץ) מאפשרת הפעלה חלקית של הגלאים החיצוניים בלבד מבלי שגלאי הנפח הפנימיים יפעלו. כך, בזמן שאתם עושים אמבטיה לאחד הילדים או עושים איתו שיעורי בית בחדרו בקומה עליונה, תוכלו להפעיל את הגלאים החיצוניים ולא לחשוש שגנב יפרוץ דרך קומת הקרקע ויחטוף את מפתחות הרכב, או גרוע מכך, יעלה לקומה העליונה כדי לחפש אחר תכשיטים.

כאשר יש אינטרקום בשער הכניסה, כל הפעלה של הגלאים החיצוניים יכולה לנבוע מתנועת אדם הנע בחצר מבלי שקיבל אישור להכנס אליה. אם תצרפו גם מצלמות אבטחה ב- 3-4 נקודות בקומה העליונה תוכלו גם לראות מה קורה מחוץ לבית, מבלי לצאת לחצר כדי לדעת מה הפעיל את האזעקה.

כיום, מערכות ההקלטה- אליהן מתחברות המצלמות- יכולות להתחבר באופן פשוט לכל ראוטר, כך שתוכלו לצפות במה שקורה בחצר גם דרך האינטרנט ממחשב מרוחק או מטלפון סלולרי המתחבר לאינטרנט.

אז למה להתקין גלאים פנימיים?

ראשית, גלאי הנפח הפנימיים נדרשים כמעט בכל פוליסת ביטוח רכוש. רב הפוליסות מבקשות התקנתם גלאי נפח פנימיים בסלון, במטבח, בחדר שינה הורים ובמסדרון חדרי שינה. כמו כן, יש צורך במפסק מגנטי בדלת הכניסה וברכזת תקנית.

שנית, גלאי הנפח הפנימיים נותנים גיבוי לגלאי הנפח והוילון החיצוניים. בוודאי תרצו לדעת אם יש פריצה לביתכם, כשאינכם בבית ובמקרה אחד הגלאים החיצוניים לא פעל כשורה.

שלישית, יש גלאים נוספים מעבר לגלאי נפח. ישנם גלאי וילון פנימיים, אותם אנו ממקימים בחלונות בהם יש סבירות מאד נמוכה שיפרצו דרכם לבית ואין חשש מאזעקות שווא כתוצאה מחדירה של אחד מבני הבית לטווח של הגלאי. ישנם גלאי עשן ביתיים, שאנו ממליצים להתקין בכל חדר שינה של ילדים, הורים וארונות חשמל גדולים.

אזעקה ביתית של פימא יכולה ע"י חייגן סלולרי (תוספת מחיר) לשלוח הודעת SMS לטלפונים הסלולרים שלכם המציינת בדיוק איזה גלאי הפעיל את האזעקה. אתם תתנהגו באופן שונה אם ההודעה מציינת הפעלת גלאי נפח חיצוני או אם היא מציינת הפעלת גלאי עשן, לדוגמה. כך, ככל שהפורץ נכנס לתחומם של יותר גלאים כך תקבלו פירוט מדויק לגבי תנועתו ותדעו האם ברח לאחר הפעלת הסירנות או אם נשאר בבית והיכן הוא מסתובב.

להב שיווק מתח נמוך בע"מ
ww.lahavltd.com
09-7604450
המסגר 4 רעננה





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב