דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת אוהלים מבד כותנה בחברה של השכרת ציוד לאירועים. 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2449 פעמים ]

ציוד לאירועים עשוי להיות גם: ציוד להגברה מוזיקה, ציוד אירוח, ציוד הגשה ועוד. השכרת אוהלים משמשת לצרכים שונים. השכרת אוהלים יכולה לשמש ציוד לאירועים לפי עונות השנה: בעונת החורף, השכרת אוהלים נגד רוחות וגשם ובעונת הקיץ, השכרת אוהלים  משמשת להצללה בפני השמש. קיימים גדלים שונים של אוהלים ואפילו מבחר עיצובים שיכולים לשמש תפאורות יפות לאירועים יוקרתיים. השכרת אוהלים בחברת ציוד לאירועים יכולה להתאים לאירועי עצרות, חתונה, בר מצווה או בת מצווה, מסיבות שונות, סדנאות, פסטיבלים, ירידים, ימי בחירות ועוד.


השכרת אוהלים מעוצבים בחברה של השכרת ציוד לאירועים עשויה להציע אפשרויות עיצוביות נרחבות של בדים, טקסטורות וצבעים. לפני השכרת אוהלים כדאי להיוועץ במומחה מטעם חברת השכרת ציוד שינחה אתכם וייתן שרותי ייעוץ וסיוע עד השכרת האוהל המתאים לצרכיכם. הפרמטרים שחשוב להתחשב בהם בין השאר הם לפי סוג האירוע, לפי מיקום האוהל, על פי עונת השנה. מומלץ לתכנן את מיקום האוהל לפי תנאי השטח המומלצים על ידי יועץ בחברה להשכרת ציוד לאירועים. פנה לחברת השכרת ציוד לאירועים על מנת לקבל ייעוץ גם לגבי תנאי המיקום המומלצים לאוהל. קיימים אוהלים בגדלים שונים המתאימים לטווח משתתפים שבין 50 ל-600. ניתן למצוא גם השכרת אוהלים בטיחותיים.

סוג הבד ממנו עשוי האוהל יקבע את העונה שלה מתאים האוהל לשימוש. אוהלי הבד מכותנה מתאימים לעונות המעבר. גם אוהלים אלה שמתאימים לעונות מעבר קיימים כאוהלים תקופתיים עם מתקני מיזוג שמתאימים את הטמפרטורה לימי הקור או החום.

 

אוהלי בד הכותנה הם הטובים ביותר מכל סוגי השכרת האוהלים שניתן למצוא כאוהלים שמספקים איזונים של צל ותאורה. יתרונם טמון בכך שאפשר להתאימם לחשיפת האור והצל הרצויה לכם על פי צרכיכם. סוג אוהלים זה הוא אוהלים העשויים בד כותנה, כיוון שאוהלי הכותנה מספקים צל באחוזים גבוהים בזכות בד הכותנה, ואת האיזונים משיגים בצורה של פתיחת חלונות או צפיפות הבד. האווירה שיוצר אוהל כזה היא חגיגית ואינטימית בזכות ההצללות. ניתן להוסיף אליו תוספות של פרגולות צל מעץ ולהן חיפויי בד כותנה. אוהלים עם פרגולות כאלה מתאימים לאירועים משפחתיים, כמו חתונה, בר מצווה או בת מצווה, ולכל האירועים שנערכים בשעות הצהריים או בשעות הבוקר המאוחרות. הפרגולה יכולה גם לקבל ייעוד שימושי, כמעין מרפסת שמש. כך ניתן ליצור אוירה יוקרתית המתאימה לאירוע מסוגנן במיוחד. בכל אירוע צריך להתאים את האוהל לעונה השנה הנוכחית.
כאמור, אוהל מבד כותנה מתאים לעונות המעבר. חשוב לזכור שאוהל שעשוי מבד כותנה, גם אם הוא מכיל קירות תומכים, אינו עמיד בפני גשם. אוהלי גשם עשויים מבדים אחרים ויש לעשות התאמה מיוחדת של אוהל לאירוע בעונת החורף, תוך התייעצות עם יועץ בחברה של השכרת ציוד לאירועים. בכל זאת, בימים קרים בעונת מעבר ניתן לשלב תנורי חימום תלויים שיחממו את האוהל. אם רציתם לערוך אירוע בחורף יש אוהלים נוגדי גשם. יתרונות אוהל עשוי בד הכותנה הוא שזהו בד אוורירי. הוא מתאים ליצירת תאורה טבעית בתוך האוהל ולשימוש בשעות היום ואחר הצהריים.

 

השכרת אוהלים מבד כותנה כדאית מאד שכן אוהלים מבד כותנה משלבים אלמנטים של  חימום בתוך האוהל ולכן ישמרו על אוירה נעימה. פנו לחברה להשכרת ציוד לאירועים ובחרו את האוהל שמתאים לכם.

 

תמיר אירועים, השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים, דוחני אוכל, מתנפחים ועוד, השכרת ציוד לאירוע המושלם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב