דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי חג לילדים ותינוקות 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 2370 פעמים ]

לרגל תקופת החגים אנשים רבים מעוניינים להעניק לחבריהם, מכריהם ובני המשפחה שלהם מתנות שמסמלות את ההערכה והאהבה שהם מגלים כלפיהם. אחד מסוגי המתנות השכיחות שמוענקות בחגים הם בגדי ילדים או בגדי תינוקות (בהתאם לגילו של המיועד).

 

עם זאת, במיוחד בתקופה של חגים, פרק זמן אשר בני אדם נוטים לפזר, באופן יחסי, כסף רב על חופשות משפחתיות, בילויים מחוץ לבית, ועוד, כדאי לרכוש בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות במחירים סבירים אשר לא ירוקנו את הכיס.לא זאת ועוד, יש לקחת בחשבון שבארוחות חג, ילדים ותינוקות לא פעם מתלכלכים ובגדיהם עשויים לקבל כתמים. מסיבה זו, לא מומלץ לרכוש ביוקר בגדי ילדים או בגדי תינוקות. זאת משום שסביר שלמחרת החג ולאחר הכביסה, כתמי הבגדים לא ייעלמו ולא יהיו שימושיים יותר.

עם זאת, האם באמת ניתן לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות פשוטים במחירים זולים, ושעדיין יהיו חגיגיים ואופנתיים? התשובה לכך היא שעל ידי מספר תוספות ושילובים נכונים, אפשר לשדרג את הבגד הפשוט ולהפוך אותו לחגיגי, מעוצב ואופנתי.

 

להלן מספר טיפים לשדרוג בגדי ילדים או בגדי תינוקות באופן המתאים לכל כיס:

1. שדרוג חולצות, חצאיות ושמלות: העצה הראשונה אשר בעזרתה ניתן לשדרג בגדי ילדים או בגדי תינוקות מכוונת בעיקר לשינוי והוספה של אלמנטים לחולצות, חצאיות ושמלות קיימות. במקום לרכוש במיוחד בגדי ילדים או בגדי תינוקות לקראת החג הקרב ובא, אפשר לחסוך את הקנייה ולשדרג בגדים קיימים. לצורך השדרוגים הללו, כדאי תחילה לבקר בחנות סידקית ולרכוש חרוזים, סרטים למיניהם, גדילים, אבני חן, רוכסנים, כפתורים, פרחים ובקיצור, כל הבא ליד. האלמנטים הללו יחסית זולים וכל אחד מהם יכול לשדרג באופן משמעותי בגדים בכלל, וכן בגדי ילדים או בגדי תינוקות בפרט. בנוסף, יש להצטייד במספרי בד מיוחדות, מחט, וחוטי תפירה בגוונים שונים. באמצעות אביזרי הסידקית האלה, ניתן לתפור כפתורים מיוחדים לאורך שמלה, לרקום חרוזים או אבני חן על פי קונטור מסוים (למשל, בצורת פרפר או פרח), להוסיף כיס לחולצה ולתפור בקצהו סרט מיוחד וכדומה. כמו כן, אפשר להפוך שמלה או חצאית לא-סימטרית, לפרום את הקצה לפרנזים או להוסיף כיווצים.

 

2. נשארים עם ג'ינס: טיפ נוסף מיועד להורים שילדיהם מוכנים ללבוש אך ורק ג'ינס על אף ההיצע הרחב בתחום בגדי ילדים. כיום, הג'ינס נחשב למאוד פופולארי בקרב כל גילאי האוכלוסייה ובכל העולם, והוא קיים במגוון גזרות, צבעוניות וטקסטורות. עם זאת, הוא נחשב כבגד יומיומי בלבד ואינו חגיגי. כך למשל, בשנת 2007 חל איסור על חברי כנסת ישראל להופיע בלבוש ג'ינס ואף על העיתונאים המבקשים לבקר בכנסת. לכן, גם בתחום בגדי ילדים ובתחום בגדי תינוקות, לבישת ג'ינס בארוחות חג היא אינה מספיק חגיגית ורשמית. אולם, במקרה וילדים מתעקשים ללבוש ג'ינס בחג, ניתן להוסיף לו איזשהו טאצ' חגיגי. לבנות, אפשר להדביק פרח לבן, לתפור בתחתית סרט תחרה מיוחד, או לשזור פאייטים לבנים לאורך המכנס. בקרב הבנים יש אפשרות להוסיף לג'ינס חגורה לבנה, לתפור כפתורים בצבעים בהירים ועוד. בצורה זו, גם הג'ינסים היומיומיים יכללו בתוך התחום החגיגי של בגדי ילדים או בגדי תינוקות.  

 

3. תוספות אקססוריז: השיטה האחרונה לשדרוג בגדי ילדים או בגדי תינוקות היא כלל לא לשנות את הבגדים עצמם, אלא להוסיף אלמנטים אחרים אשר ישדרגו את ההופעה הכללית. תוספת של קשת לבנה נוצצת, נעליים בהירות מיוחדות או שרשרת חגיגית, יכולה להעלות בכמה דרגות את הרושם הכללי של הלבוש. בצורה זו, אנו משדרגים את ההופעה מבלי לשנות כלל בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות יומיומיים ופשוטים.

 

לסיכום, גם בגדי ילדים או בגדי תינוקות הנרכשים בזול, יכולים תוך מספר דקות להיות אופנתיים, מעוצבים וחגיגיים.

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב