דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות ספא בים המלח 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 1975 פעמים ]

מלונות בים המלח נותנים מגוון חבילות ספא, כל מלון והחבילות הייחודיות לו.

חבילות ספא בים המלח לזוגות- חבילות אלו נחשבות חבילות רומנטיות ויוקרתיות המתאימות לארועים פרטיים כמו: יום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין או סתם בשביל לפנק אחד את השני. דוגמאות לחבילות זוגיות ושמות המלונות:

חבילת "קזבלנקה"- חבילת פינוק יוקרתית זוגית, מלון ספא קלאב ים המלח. מלון ספא קלאב הוא מלון בוטיק, מלון באווירה אחרת, המיועד למבוגרים בלבד. הספא בסגנון מרוקאי אותנטי עם ניחוחות ומוסיקת רקע נעימה המקבלים את פני אורחי הספא. בחבילה טיפול זוגי שוודי קלאסי 60 דק' בחדר טיפולים זוגי על ידי שני מעסים באותו הזמן. חצי שעה בג'קוזי פרטי מפנק, לאחר העיסוי, לאור נרות, שמפניה ופירות. בחבילה זו ניתנת ארוחת בוקר המוגשת עד השעה 12:00, בנוסף יש גם קבלת חלוקי רחצה- לנוחות המתפנקים. החבילה כוללת גם שימוש במתקנים- בריכת מי מלח, סאונה יבשה, סאונה רטובה, חמאם טורקי, ג'קוזי, חדר כושר ובריכת מים מתוקים חיצונית.

חבילת "סהרה"- חבילת פינוק יוקרתית זוגית, מלון ספא קלאב ים המלח. טיפול זוגי שוודי קלאסי 50 דק' + פילינג הגוף 30 דקות בחדר טיפולים זוגי על ידי שני מעסים, חצי שעה בג'קוזי פרטי מפנק לאחר העיסוי לאור נרות, שמפניה ופירות. החבילה כוללת גם ארוחת בוקר המוגשת עד השעה 12:00, בנוסף ישנה קבלת חלוקי רחצה.

חבילת "ים הבריאות"- חבילה זוגית, מלון לאונרדו פלאזה ים המלח. בחבילה עיסוי שוודי 50 דקות לזוג, טבילה במי גופרית. בנוסף ניתן להנות ממתקני הספא והמלון - חוף ים פרטי, בריכת מים מתוקים חיצונית, סאונה יבשה, סאונה רטובה, ג'קוזי, בריכת מי מלח גדולה. החבילה כוללת ארוחת צהריים המוגשת עד השעה 14:30. קפה ועוגה יוגשו בלובי, לסיום מתוק של יום הכיף.

 

חבילות ספא מלונות בים המלח לקבוצות:

חבילות ספא בים המלח לקבוצות מיועד לחברות המחפשות להוציא את העובדים שלהם ליום כיף של פינוק ורוגע. חבילות אלו הן שילוב של אוכל טוב, מקום טוב ומתקני ספא בים המלח. בחבילות אירוח ברמה של חמישה כוכבים במחירים נוחים מאוד! ישנה אפשרות הוספת עיסויים של 30 דקות או 50 דקות בהתאם לתקציב. דוגמאות לחבילות לקבוצות:

חבילת ספא רגילה- מלון קראון פלזה ים המלח.  החבילה כוללת שימוש במתקנים - חוף ים פרטי, בריכת מים מתוקים עם זרמים, בריכת מי מלח, סאונה יבשה, סאונה רטובה, מקלחת לחץ, ג'קוזי, מלתחות ומקלחות כמו כן קבלת מגבות חינם לשימוש במהלך היום. ארוחת צהריים המוגשת בחדר אוכל של המלון, ארוחה בשרית עשירה ומגוונת לפי תפריט יומי. קפה ועוגה יוגשו בלובי המלון לסיום מתוק של היום.

חבילת ספא רגילה- מלון לאונרדו קלאב ים המלח, "הכל כלול". החבילה כוללת אירוח הכל כלול -שתייה חופשית כולל אלכוהול! ארטיקים בעונה, שימוש במתקנים - חוף ים פרטי , בריכת מים מתוקים, בריכת מי מלח, סאונה יבשה סאונה רטובה, ג'קוזי פנימי, ג'קוזי חיצוני, מלתחות ומקלחות, כמו כן קבלת מגבות חינם לשימוש במהלך היום. ארוחת צהריים בחדר אוכל של המלון, ארוחה בשרית עשירה ומגוונת לפי תפריט יומי. קפה ועוגה יוגשו בלובי המלון לסיום מתוק של היום.

 

חבילת ספא במלון בים המלח היא חוויה ייחודית, מפנקת ומגבשת, בין אם מדובר בזוג או בקבוצה. השילוב של יום ספא מפנק עם האווירה של ים המלח (בין אם חוף ים או בריכת מי ים המלח) היא ייחודית למקום ואף ספא במרכז הארץ לא יוכל לשחזר אותה. בחבילות הכוללות טיפול מומלץ להזמין מראש את הטיפול בו אתם מעוניינים, מאחר ויש ביקוש רב לעיסויים ומספר המקומות הפנויים ביום לא גדול. בנוסף, כדאי לתפוס שעה מתאימה לטיפול. שעה מתאימה לטיפול היא לפני האוכל או הרבה אחרי ארוחת הצהריים, מכיוון וטיפול על בטן מלאה הוא לא מומלץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב