דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות במעגל סגור 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2552 פעמים ]

היום, כשרמת האלימות והוונדליזם ברחובות רק הולכת וגדלה, רבים האנשים הבוחרים, ובצדק, להצטייד באמצעי מיגון שונים, וביניהן מצלמות במעגל סגור. מהן אותן מצלמות במעגל סגור ואיך הן יכולות לסייע לנו לשמור על ביטחוננו ועל ביטחון יקירינו? על כל זאת ועוד - במאמר שלפניכם.

מצלמות במעגל סגור - אבטחה מצולמת

מצלמות במעגל סגור הן מצלמות אבטחה המאפשרות לנו, כבעליהן, לראות בשידור חי או בשידור מוקלט את כל מה שהן מצלמות. לכן, מצלמות במעגל סגור משמשות פעמים רבות בעלי עסקים, המעוניינים להגן על העסק שלהם הן מפני פריצות, מעשי שוד ומעשי ונדליזם, והן מפני גניבות שעלולות להתבצע על ידי העובדים או על ידי הלקוחות. תוכלו למצוא מצלמות במעגל סגור, גלויות או סמויות, בעסקים כמו חנויות ומקומות בילוי, אשר חשופים לתנועה של אנשים רבים מדי יום, וצריכים להגן על עצמם מפני כל המעשים שהוזכרו לעיל. במקרים אלה משמשות מצלמות אבטחה במעגל סגור גם כגורם המאפשר זיהוי של עבריינים בעת ביצוע המעשה ולאחריו, אולם גם כגורם מרתיע. ההנחה (המוצדקת, בדרך כלל) היא, שברגע שלקוחות ידעו שבמקום מסוים מותקנות מצלמות במעגל סגור, הם יירתעו מלבצע את המעשה שאולי תכננו לבצע לפני שמידע זה התחוור להם. זאת הסיבה שבבתי עסק רבים, גם אם לא תראו מצלמות במעגל סגור, שסביר מאוד להניח שהן סמויות, תראו במקומות שונים מדבקות שעליהן רשומה באותיות קידוש לבנה (בדרך כלל לבן גל גבי אדום) שבמקום מותקנות מצלמות אבטחה. מי שרוצה לא להיתפס - יעדיף שלא לבצע את המעשה שתכנן.

מצלמות במעגל סגור - לאבטחת יישובים

מצלמות במעגל סגור משמשות פעמים רבות לאבטחת יישובים. מצלמות אבטחה אלה מותקנות בשער הכניסה ליישוב, או לחלופין ברחבי העיר, ומצלמות את כל המתרחש באזור. יש מצלמות במעגל סגור שהינן בעלות כושר צילום מעולה, והן מסוגלות לצלם את מה שקורה במרחק של עשרות ואף מאות מטרים מהמקום בו הן מותקנות. מצלמות במעגל סגור המותקנות בכניסות ליישובים מאובזרות בדרך כלל גם בסורק מיוחד, המאפשר סריקה של לוחיות הרישוי של המכוניות המגיעות אל השער. אם הסורק מזהה את המכונית כשייכת ליישוב - השער ייפתח אוטומטית. אם הסורק לא יזהה את המכונית - תועבר קריאה למוקד הרואה - חדר בקרה אשר בו יושבים המופקדים על ביטחון היישוב, והם ינסו לברר את זהות הבאים ויפעלו בהתאם.

מצלמות במעגל סגור - בזכות השידור

הטכנולוגיה המתקדמת של היום אפשרה את ייצורן של מצלמות אבטחה המאפשרות צפייה במתרחש בכל רגע נתון, מכל מחשב בעולם. מצלמות במעגל סגור אלה נקראות מצלמות רשת (IP), והן מסייעות לבעלי עסקים, לרשויות מקומיות ולבעלי בתים לדעת בדיוק מה קורה במקום שהם רוצים לדעת בדיוק מה קורה.

מצלמות במעגל סגור - אבטחה ממבט ראשון

שימוש במצלמות במעגל סגור מוסיף ביטחון רב לבעליהן. את המצלמות עצמן ניתן לחבר למערכות אזעקה המחוברות בעצמן למוקד אבטחה, וכך להגביר את הביטחון בבית, בעסק ובכל מקום. אם אתם מתעתדים לרכוש מצלמות במעגל סגור, מומלץ מאוד לבצע את הרכישה בחברת שמירה המתמחה בשיווק מצלמות אבטחה, אשר נציגיה המומחים בתחום יספקו לכם ייעוץ מקצועי ויסייעו לכם בהתאמה מדויקת של מערכת האבטחה לצרכים הפרטיים שלכם. בהצלחה באבטחה!

 

חברת אבידר הינה חברת שמירה המעניקה ללקוחתיה את השירות הטוב ביותר, ומקפידה על צוות מאבטחים אשר עברו הכשרה מקצועית ומתאימה.  http://www.avidar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב