דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבדוק אם הכל תקין בדוד שמש? 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3508 פעמים ]

מעבר הדרגתי הולך וגובר לשימוש באנרגיה סולארית מביא עדנה ליצרניהם של דודי שמש. התשתית פשוטה ולא מחייבת היערכות מיוחדת. היא קלה לנשיאה ולהנחה (בהנחה שיש לכם גג שניתן להניח עליו את הדוד ואת הקולטן).

 

אם שקלתם והחלטתם לרכוש דוד שמש – מומלץ לכם לרכוש אותם רק מיצרניות מוכרות של דודי שמש   או מסוכני השיווק המורשים שלהן. קודמת לרכישתם  עבודת הכנה הנדרשת מכם, אם אתם רוצים – ואתם ודאי רוצים – לוודא כי אתם רוכשים מוצר איכותי, נושא תו תקן מחייב ומחמיר, מידיהם של ספקי שירות מקצועיים, ישרים ואמינים.

 

לא רק הגודל קובע:

 

ייעוץ מקצועי נדרש וחיוני לצורך התאמה מרבית בין גודלן הדוד ובין מספר המשתמשים בו ואופי השימוש שלהם. ייעוץ נדרש גם כדי לתחזק היטב את הדוד. ניתן להתוודע אל הפרשי המחירים בין דודי שמש על פי טבלאות תעריפים שמפורסמות באתרים שונים, בהתאם לנפח הדוד ולקיבולת שלו.

 

חשיבות רכישתם של דודי שמש ממקור אמין נדרשת לא רק בעת הרכישה. חשיבותה עשויה להתברר דווקא במקרים, שבהם אתם נדרשים לשירותו של טכנאי שירות. אם אתם רוכשים דוד שמש מיצרנית מוכרת ובעלת מוניטין בתחום דודי שמש סביר להניח שאם וכאשר תהיו זקוקים לשירותו של טכנאי – טכנאי הדודים מטעמה של אותה חברה יעניק לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

 

על מה לשים לב?

 

כשאתם מזמינים דוד חשמל עליכם לוודא מה כולל המחיר (הובלה, קולט, צינורות ואביזרים והתקנה); האם יש אופציה למחמם חשמלי ("מהיר") הכולל שרוול האצה וחיבורי חשמל, האם המתקין נותן מענה להפרשי הגבהים בין מיקום הדוד ביחס לדירה ולהפרשי הגבהים; אופן חיבור הצנרת; האם התקנת הדוד החדש כוללת את פינוי המערכת הישנה; וחשוב וחיוני – לאחר ההתקנה עליכם לוודא כי המתקין יערוך בדיקה, כדי לוודא  כי המים מתחממים לאלתר, החימום החשמלי תקין, שלא נגרם כל נזק שהוא לציוד ולגג ולאחר שהכול נמצא תקין – לקבל כתב אחריות חתום כנדרש.

 

שורות תחתונות: אל תסכימו לרכוש דוד שמש מגורם, אשר יש לכם ספק לגבי מקצועיותו ואין לכם ספק על העדר אמינותו ויושרו. בקשו לראות הסמכה המעידה על היות הדוד נושא תו תקן ושל מתקין הדוד מוסמך להתקינו וכמו כן – כדאי ומומלץ לקבל המלצות מחברים או ממכירם שבביתם הותקן דוד מהסוג המבוקש על ידי אותה חברה.

 

הנכם מוזמנים לבקר בערוץ הtwitter של שביט דודי שמש

חברתנו מפרסמם מאמרים רבים ברשת האינטרנט העונים על דרישות של איכות ומעניקים לגולשים ב בתחומים שונים החברה עוסקת במגוון תחומים בניהם: דודי שמש 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב