דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורה ירוקה בעידן החדש 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 2224 פעמים ]

LED – לא רק טכנולוגיית טלוויזיה חדישה....

כולנו מכירים את צירוף האותיות LED – אחרי ה- LCD הרכישה הכי חמה בשוק המדיה היא טלוויזיית LED. יחד עם זאת תופתעו לגלות ש – LED זה הרבה יותר מטרנד של טלוויזיות שטוחות עם רזולוציית צפייה גבוהה – טכנולוגיית ה- LED היא טכנולוגית נורות מתקדמת, היעילה, החסכונית והבטוחה ביותר עולם, ואיך לא – היא אפילו ירוקה!

טכנולוגיית ה- LED קיימת בשוק כבר למעלה מ- 20 שנה. בשנים האחרונות פיתוחה הואץ והוליד את נורות ה- LED – נורות החשמל החסכוניות, היעילות והבטיחותיות ביותר, בהשוואה לנורות הלהט ונורות הפלורסנט הקיימות בשוק. התקנתן פשוטה וקלה, פעילותן שקטה ונעימה, והן מאפשרות משחק רחב בשימוש בתאורה צבעונית ו/או תאורה בגוונים ובעוצמות שונים.

היתרון האמיתי של נורת ה- LED טמון ביעילות האנרגטית שלהן, כלומר בחסכון שלהן בחשמל; לדוגמא, על מנת להאיר בית מגורים בן 5 חדרים עם נורות להט, יש צורך בכ- 400-500 וואט. לעומת זאת, על מנת להאיר את אותו השטח עם נורות LED  יש צורך רק ב- 40 וואט! מדובר בפחות מ- 20% אחוזי צריכה של חשמל! במונחים של כסף, מדובר בחסכון של מאות שקלים  בחודש. החיסכון של נורות ה- LED מתבטא גם באורך החיים הארוך שלהן שנמדד בכ- 50,000 שעות (בין 10-15 שנה!) בהשוואה לנורות להט ופלורסנט שיש להחליפן מדי שנה או יותר. באופן הזה, למרות שנורות אלה עדין נחשבות ליקרות יותר בשוק, הן מוכיחות להיות הכי משתלמות בהסתכלות לטווח הארוך.

יתרון משמעותי נוסף של נורות ה- LED הוא פלטת הצבעים הרחבה שהוא מציע על כל הגוונים השונים שלהם. בעוד שנורות הלהט, הפלורסנט ונורות החיסכון האחרות הקיימות בשוק מגבילות את הצרכן המבקש להשתמש בתאורה צבעונית, נורות ה- LED לא רק מאפשרות תאורה בכל הצבעים, אלא אף מקנות שליטה מלאה על עוצמת התאורה, הניתנת לשינוי וויסות ללא פגיעה באורך חיי הנורה. נורות ה- LED אף פרצו את מחסום גווני הלבן, והן מאפשרות תוצאת תאורה לבנה קרה (cool (white, תאורה לבנה חמימה ((warm white,תאורת יום day light white)-), או כל גוון לבן אחר שהצרכן חפץ בו.

ומאחר ובשנים האחרונות הפכנו כולנו לצרכנים סביבתיים וירוקים, חשוב לציין כי נורות ה LED הן פתרון אקולוגי אמיתי לצריכת החשמל ההולכת וגדלה בעולם. מעבר לחסכון האנרגטי העצום שלהן, שמוביל לצריכת חשמל מועטת ומבוקרת, ובאופן ישיר מקטין את זיהום הסביבה, נורות ה- LED אינן מכילות חומרים רעילים (כגון כספית, שהוא אחד המרכיבים העיקריים בנורת הפלורסנט), ועל כן ניתן להשליכן לפח עם תום השימוש ללא חשש לזיהום או פגיעה בסביבה.

היתרונות הרבים של טכנולוגיית נורות ה- LED על פני מתחריה כבר שכנעו מיליונים ברחבי העולם לאמץ אותה לביתם. ועכשיו כשגם אנחנו יודעים ש- LED זו לא רק טכנולוגיית טלוויזיה חדישה, אלא טכנולוגיית נורות יעילה, חסכונית ביותר ואקולוגית, ניתן רק להמתין ולראות כיצד היא כובשת גם את שוק הנורות הישראלי.

לפני כשנה הקימה החברה הישראלית לשילוט ותאורה בשיתוף עם יצרן בסין מפעל יחודי בתחום תאורת הלדים.

מטרת המפעל לייצר ולשווק גופי תאורה במחירים אטרקטיבים ואיכותיים בעולם, כמו כן חשוב לציין כי מחירי גופי התאורה ירדו באופן משמעוטי ביחס למחירי השוק מבעבר והנם כלכלים ביותר היום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשמואל שי  054-2249602  או באתר החברה www.israelisign.com

 

 

 

 

כי אין לנו מקום אחר לחיות בו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב