דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות מזגנים ומה שביניהן 

מאת    [ 01/04/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3462 פעמים ]

ברוב חודשי השנה בישראל חם לנו, אנחנו מזיעים ומתרוצצים ממקום ממוזג אחד לאחר: למשרד, למרפאה, לכלי הרכב, לדירה של חברים, לסופרמרקט וכדומה... כמעט כל מקום אליו אנחנו מגיעים יהיה ממוזג, ובייחוד מקומות סגורים ונטולי חלונות שאי אפשר לאווררם ללא מערכת ונטילציה או לבקר את הטמפרטורה השוררת בהם. ואכן, אי אפשר לעלות על הדעת חיים ללא מזגנים בישראל. כאשר המזגן מתקלקל- מיד מתקנים אותו. אם חס ושלום המזגן נשרף או מושבת- מיד רצים למשווק המזגנים הקרוב כדי להצטייד בשיא המהירות במערכת מיזוג חדשה.

היצע המזגנים בישראל הוא עצום. ישנו מגוון גדול של חברות מזגנים, של ספקי שירות וטכנאים המתקינים מזגנים. אבל מעל לכל, כאשר פונים לחברת מזגנים על מנת לתקן או לקנות ציוד, ראוי לערוך מחקר מקדים לגבי החברה והמוצרים שהיא מספקת. אסור להתפתות וליפול למלכודות של הפרסום האגרסיבי של חברות המזגנים אשר רק מחריף את התחרות, לחנופה של נציגי שירות והמוכרנים ולהיות מודעים לפער בין המצופה לבין המציאות.

לפני שסוגרים עסקה עם חברת מזגנים, צריך לדעת בדיוק מה אנחנו קונים. לאחר שמתייעצים עם טכנאי המועסק על ידי חברה, כדאי תמיד להזמין טכנאי מחברה מתחרה ולקבל חוות דעת נוספת לגבי נתוני המערכת הדרושה לכם- עוצמתה, סוגה, מחיר המערכת, ההתקנה, השירות, תוקף פוליסת האחריות וכולי. אם חוות הדעת המקצועיות של שתי החברות אינן דומות, ייתכן שאחת העצות שקיבלתם שגויה. במקרה שכזה, כדאי לפנות לחברת מזגנים שלישית ולהתייעץ שוב. רק כאשר שני מומחים ימליצו על פתרון דומה, ייתכן שיש קורטוב של אמת בעצות האלה- הרי התאמת מערכות מיזוג לחללים בדרך כלל תלויה במדדים אובייקטיביים כמו שטח הבית, כיווני האוויר שלו, מקומו בארץ ועוד, מדדים שאינם אמורים להשתנות בהתאם למצב הרוח של המומחה או לחברת המזגנים ששלחה אותו.

מכיוון שכיום נוהגים לייצר כמה סוגים מוגדרים של דגמי מזגנים ביתיים: מזגנים עיליים, ניידים, מיני-מרכזיים, מזגני חלון ושילובים שונים בין רכיבי מיזוג סטנדרטיים, סביר יותר שכל המומחים הישרים יציעו לכם לרכוש מזגנים דומים מבחינת סוג ועוצמה המתאימים לתקציב שלכם. ישנן חברות מזגנים מצליחות מאוד בישראל, ביניהן מזגני טורנדו ומזגני תדיראן. לא תטעו אם תלכו עם החברות הללו.

על הצרכנים לדעת ששוק המזגנים בישראל לוהט לא פחות ממזג האוויר באוגוסט. רבים מכינים את עצמם לקיץ בעונת החורף, ואחרים נאלצים לפנות לחברת המזגנים בעיצומו של הקיץ. התחרות על תשומת לבם של הצרכנים עצומה, וחברות המזגנים מפרסמות את עצמן באגרסיביות בכל אמצעי התקשורת- החל בטלוויזיה המסחרית, דרך האינטרנט ושלטי חוצות וכלה בעלונים הנתחבים לתיבות הדואר שלכם. בקיצור, כל חברת מזגנים רוצה למכור, להציע מבצעים מפתים ולהגדיל את נפח הלקוחות. אבל בחברות המזגנים יודעים היטב, אולי יותר מכל, שכולנו תלויים במזגנים עם בוא הקיץ או זקוקים לחימום בחורף. אם כך, על הצרכנים להתייחס בהיגיון ובקור רוח להחלטות הכרוכות במזגנים- תמיד כדאי לבחור במכשיר המשתלם ביותר, המתאים ביותר לצורכיכם, ומכשיר שיזכה לשירות טכני מהימן אם יתקלקל. חברת המזגנים הטובה היא זו שטובה לכם.    


אנחנו בעולם המיזוג סניף פתח תקווה מאמינים כי ידע צריך לחלוק. כל צרכן צריך לדעת בדיוק מה שהמוכר יודע, ולכן אנו שמחים לשתף איתכם את הידע שלנו בתחום המזגנים. נשמח לתת לכם ייעוץ על מזגנים, ולספק לכם שירותי התקנת מזגנים, טכנאי מזגנים ותיקון מזגנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב