דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ חודשי: אפריל 2011. מאת האסטרולוגית: חוה מזר 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 1493   [ נצפה 4083 פעמים ]

הטור האסטרולוגי של חוה מזר 

טלפון: 5731540 03

כל הזכויות שמורות ©

http://www.toses.co.il/horoscope.asp

  

הורוסקופ חודשי:  א פ ר י ל  2011

 טלה

המאורע הדומיננטי של החודש הוא כניסתו למזלכם של אוראנוס, בו ישהה שבע שנים, ושמסמל שינויים, תהפוכות ואי יציבות המתרחשים בכל תחומי החיים. מה שמייחד את החודש הוא הצורך החזק בספייס ובחופש אישי: אוראנוס הוא כוכב אינטליגנטי, שכלתני ולא אישי, שעודף רגשות סביבתי פשוט מטביע אותו וגורם לו להיחנק ולהיעלם. זהו מצב טעון ולא רגוע, המלמד על תקופה מעניינת ומרתקת, אך קפריזית וחסרת כיוון מצד שני. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עלול להעיד על עצבנות וחוסר מנוחה, שגורמים בעיקר להתנהגות "דווקאית". אתם מתלהבים מרעיונות חדשים ונועזים, אך הלך הרוח המלווה אתכם כרגע מוביל לכך שרגע אחד אתם נלהבים ובמשנהו אתם חושבים לנטוש את כל העניין.

טיפ החודש: צמידות אוראנוס למארס עלולה לגרור פתיל קצר ותגובות קיצוניות. זהירות בדרכים.

שור

החודש יש "סטליום", ריכוז חזק מאוד של כוכבים בבית ה- 12 שלכם, מצב שעלול להתיש אתכם ולהשפיע על בריאותכם. כושר ההתמודדות שלכם ירוד ולחצים נפשיים עלולים להשפיע עליכם, נקטו עירנות כדי למנוע מצבים דו-משמעיים, במיוחד בימים 3-5 בחודש, וכן 7-19. שימרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח ומניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג. זיכרו כי חייכם עומדים בפני שינוי חשוב, אבל עכשיו אתם זקוקים יותר מתמיד לאיזון, לאווירה רגועה ובעיקר למנוחה נפשית וגופנית. כניסת השמש למזלכם לקראת ה- 21 בחודש תביא לשיפור משמעותי בהרגשתכם. הגעתם למצב של חולשה גופנית ונפשית ועכשיו תתחילו בהדרגה לצאת ממנו

טיפ החודש: חכו עם התוכניות שלכם לחודשים מאי/יוני, שבהם פעילותכם תלווה במזל. 

תאומים

ירח חדש פותח צמיחה והתפתחות חסרות תקדים. המבריקים והמקוריים שביניכם יכולים לצפות לתקופה נועזת ולא רגילה. המישור החברתי ותקשורתי תופס עכשיו תאוצה, הקסם האישי שלכם יקל ליצור קשרים. תימשכו לקשרים לא יציבים, מעניינים ומפתיעים על גבול האדג'. כדאי להיות רלוונטיים, מעניינים, מאתגרים ואותנטיים! הישירות וההעזה שלכם יגררו להתעניינות מוגברת בכם. כדאי להיות עירניים במסיבות ובמקומות מפגש חברתיים. נסיגת כוכבכם מרקורי וצמידות מארס לאוראנוס עלולים להקצין תגובה קפריזית. השילוב הזה יוצר דינמיקה שדורשת ריכוז. המתינו קצת לפני שתמהרו להצהיר הצהרות. חשוב לשמור על גמישות, כדי לא להחמיץ את הפוטנציאל.

טיפ החודש: זהו חודש שמביא הפתעות – בזמן, במקום ובאופן הכי פחות צפויים.

סרטן

המאורע המאתגר של החודש הוא שהות הכוכבים אוראנוס (7 שנים) ויופיטר (עד מאי השנה) בבית הקריירה שלכם. למרות רצונכם העז לשמור על יציבות, אתם מתמודדים עם סוגיות שמפריעות לתדמית ולתפקוד תקין, ונתקלים במצבים הפכפכים ובפרובוקציות מכוונות שעלולים לסכן את מעמדכם. רבים מכם מתקשים להתנתק מהעבר ומהישן וצריכים לגייס טונות של אנרגיות כדי להתחיל מהתחלה, או לשנות מהיסוד דפוסי התנהגות קודמים, כדי להתאים ולהתחבר לממד חדשני ועתידי. עכשיו הניגודים האלה עלולים להקצין, לכן יותר מתמיד חשוב שתשכחו מההרגלי העבר וממיחזור דפוסים ישנים, שכבר לא תואמים להלך הרוח של התקופה, הדורשת גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה נלווים.

טיפ החודש: עליכם לתמרן נכון ובאלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות, מרדנות ואנטי.

אריה

אתם בתקופה סופר-דרמטית, ונמצאים במקום של תהפוכות, שיאים וחוויות מרגשות ברמה קיצונית. חשוב לכם לאתגר את עצמכם ולשווק עוצמה, כמו גם לוודא שיהיה לכם עניין בעשייה מגוונת ובעלת חזון עתידי. אתם מושכים, ממגנטים ונוטפי כריזמה! הכיוון שתגיעו אליו השנה יהווה את שיא השיאים שלכם. יש הזדמנויות מאתגרות לקידום ולהתחדשות, אך הרבה יהיה תלוי ביוזמה ובעזרה שתגלו במקומות שבעבר לא חשתם בהם בנוח. אתם מצויים בשלב של גיבוש רעיון ותפיסות חדשות, וזה יותר תיאורטי מאשר מעשי, אך סיעור המוחות מועיל לכם, כי בהדרגה יגיע הרעיון לשלב המעשי. אם תעזו, תסתכנו ותהיו פתוחים לשינויים, תוכלו להכיר אנשים ולהתוודע לתחומים חדשים. לכו על זה!

טיפ החודש: זוהי ההזדמנות לקדם דברים, ליצור, לקחת יוזמה וגם להיות אמיצים.

בתולה

מיקוד במטרה ויעילות ארגונית נדרשים מכם החודש. מורכבות הכוכבים ומרקורי כוכבכם בנסיגה, משפיעה ומתבטאת במתח ובקיצוניות, מצב שדורש זהירות ומודעות במגעים עסקיים.  האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר גירוי של התנגדות שיורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. יחסים מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. ייתכן שחלק מהשאיפות נראות לפתע רחוקות מאוד מטווח ההגשמה, אך דברים עוד ישתנו בהמשך. אתם בהחלט מסוגלים להתחיל ולהוביל כיוונים ומיזמים חדשים, תוך התגברות על חששות ופחדים. אלה שישכילו לשחק את המהלכים הבאים שלהם נכון, ותוך בקרה ואיפוק, צפויים לקטוף את פירות העשייה כבר לקראת החודש הבא.

טיפ החודש: דברים משתנים בקיצוניות, ולכן נדרשים חשיבה מסודרת וממוקדת ושינוי סדרי עדיפויות קיימים.

מאזניים

אתם נמצאים באנרגיה שמזמינה דברים חדשים ונדרש מכם מאמץ מוגבר ובעיקר הפגנת רוח לחימה ועצמאות בכל הקשור לתהליך מרכזי בחייכם. חשוב עכשיו להפגין יכולת, אולי גם במחיר התנתקות מהישן והמוכר, כדי ליצור ולהדגיש פעולה עצמאית שיש עימה אלתור ומקוריות. הצמידות של מארס-אוראנוס, ונסיגת מרקורי מול מזלכם מוסיפים תזזיתיות ואגרסיביות ומביאים איתם חוסר סבלנות והרבה עצבנות. נדרש מכם מאמץ בלתי אפשרי כדי למצוא עכשיו איזון אנרגטי. כל דבר גורם לכם להגיב באופן קיצוני, וכל גירוי הוא משמעותי ועלול לגרור ניתוק של קשרים יפים בגלל דרמה של רגע. זהו מצב שדורש המון כוחות נפש כדי לגשר על פערים מהותיים בהשקפותיכם.

טיפ החודש: היחסים עם בני הזוג ידרשו סבלנות של ברזל. הימנעו מטיפוסים קפריזיים, שהם אנשים בלי רגע שקט בנשמה.

עקרב

אתם טרודים מעל ומעבר בענייני דיומא וחשים קונפליקט בין הצורך שלכם בחופש ובעצמאות, ובין לחץ רב המופעל עליכם. בולטת ההתנגדות לקבלת תכתיבים והגבלות, דבר שמצית פתיל קצר של קיצוניות דרמטית טעונה ומאיימת, וגוררת קונפליקט. תרגישו שעליכם להגן על העמדה שלכם ועל מה שהשגתם, אך ההשקעה כדאית והישגית ותרשים את אלה שחוות דעתם מרכזית וקריטית, שיקבעו את הדרך שבה בחרתם. נסו לשלב בין הצד העצמאי-מרדני שלכם לבין הצורך המהותי בשיתוף פעולה. הנוסחה של גם וגם, בתמרון אלגנטי, תביא לכם את התוצאות הנכונות והרצויות. החודשים הבאים יאירו פנים למי שמתמצאים בעסקים, כמו גם לבעלי מוח חד, מהיר וחריף ויכולת לצפות מהלכים קדימה.

טיפ החודש: זהו זמן להברקות מהירות ולהארות בונות, ובכלל זה סגירת מעגלים.

קשת

אתם זקוקים החודש לאוורור, לנשימה עמוקה ולניתוק מהשיגרה הלוחצת עליכם בתקופה האחרונה. בחודש הקרוב יש הרבה מן המפתיע, לעיתים לשלילה ולעיתים קרובות יותר לחיוב. הכוכבים המאתגרים למזל שלכם קשורים לסקרנות, לעצמאות ולמרדנות, שיש עימם ריגושים, חופש פעולה, רומנטיקה והרפתקנות לשמה. התקופה הזאת תאפשר לכם לפעול ביוזמה ובמקוריות, לעשות צעדים נועזים וחדשניים ולקדם היטב את עצמכם ואת רעיונותיכם. אם תהיו מקוריים ובעלי רעיונות ותפגינו מעט חוצפה, תוכלו להתקדם במהירות ולעלות על המסלול הנכון לו. אתם משדרים קסם אישי רב והדימוי העצמי שלכם בנסיקה. נסיעה או הצעה חשובה עומדות החודש על הפרק, וברור לכם שפריצת האביב תשפיע לטובה על דברים שהם מרכזיים כרגע בחייכם.

טיפ החודש: אתם עלולים לקלקל הכל במילה לא זהירה או בביקורת שאינה במקומה.

גדי

יש בכם צורך מהותי להשתחרר מהכבלים, או להביא לסיומו מצב בלתי נסבל, שרק המסגרות הן שמחזיקות אתכם במה שכבר אינו מכיל שום תוכן, ערכים או אידיאל שלמענו כדאי להתאגד. החודשים הבאים מרמזים על שינויים, מהפכים, סיומים והתחלות חדשות. נכון לשלב בין עצמאות לבין שיתופי פעולה, אך החשוב הוא להפגין גמישות וסתגלנות למצבים משתנים בשטח. המציאות היומיומית סופגת חבטה מכוכב מארס, וכבר אורב לו אוראנוס, שמביא איתו את תוצאות ההצטננות הזאת – ניתוקים ופרידות פתאומיות. אמנם מטבעכם אינכם מעוניינים לקחת סיכונים ומעדיפים את המוכר הבטוח, ועם זאת הרצון להעז קיים בכם ועשוי לפרוץ החוצה ברגעים הפחות צפויים ולגרום לכם להתנהג בדרך שתפתיע אתכם.

טיפ החודש:  אמצו גישה יותר מתקדמת ועשו שימוש גובר בטכנולוגיה.

דלי

האנרגיה שלכם משתנה החודש בשל כניסת כוכבכם אוראנוס למזל טלה, בית התקשורת והנסיעות שלכם, שם ישהה במשך כשבע שנים. הצמידות בין מארס לאוראנוס מתבטאת בצורך בעצמאות ובחוסר נכונות לקבל תכתיבים, ועלולה להעיד על מהפך דרסטי או הפתעות ועל הצורך להעיד על מהפך דרסטי או הפתעות ועל הצורך להיות ייחודיים, שונים, מתקדמים, מחדשים ומתחדשים. התקשורת פועלת כתדרים לאנשים מבריקים במיוחד. בהשפעת הצמידות מתרחשות בתקופה זו תפניות קיצוניות, החלטות פתאומיות ולעיתים גם הצלחות בלתי צפויות. אוראנוס מכריח אותנו מדי שבע שנים לשנות את זווית ההסתכלות שלנו על החיים, ובין לבין מביא איתו איכויות מבריקות ואינטנסיביות, הארות והברקות פתאומיות של רגע, כמו גם ניתוקים, שבירת כלים וצורך להתנתק ולבנות הכל מחדש.

טיפ החודש: התחברותו של יופיטר לאוראנוס תעצים כל הפתעה ותגדיל כל תופעה או התרחשות.

דגים

מבחינה פיננסית חשוב להפגין יצירתיות ומחשבה מקצועית, חדשנית ומקורית ובהחלט לא לחזור על דפוסי חשיבה ועשייה ישנים שכבר אינם רלוונטיים יותר. עם זאת, חכו עם היישום הפיננסי שלכם לחודש הבא. ירח חדש בימים הראשונים של החודש עלול להביא את הדברים בהפתעה – בזמן, במקום ובאופן הכי פחות צפויים, לא בהכרח באותו יום. מצב זה נגרם בשל נסיגת כוכב מרקורי בבית הכספים שלכם, וגם בשל החשש לפזיזות ולספונטניות. יש כאן נטייה לחוסר איזון המלווה בביקורתיות ומתח רב הדורש עומק וחשש כן ואמיתי מהחרבת ההסדרים הקיימים שעשויים לגרור מהפך דרמטי. מופתע יהיה רק מי שהתעלם עד כה מהמציאות.

ונוס במזלכם שולחת לכם מסרים רכים של אהבה רומנטית אך אידיאליסטית, עם נטייה להתאהב בטיפוסים מורכבים. יש כמיהה להתפעמות מרגשת, שתעמוד במבחן אמיתי רק לקראת החודש הבא.

 

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב