דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר הזמנתם אולם ארועים? 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2093 פעמים ]

מתחתנים בקרוב? אתם כבר מוכנים? הנה המקום לקרוא ולהבין את הדברים החשובים באמת אודות חתונות בלתי נשכחות... הינכם מוזמנים להכיר טוב יותר את התחום הגדול של האירועים והחתונות: אולמות שמחה, ארגון חתונות ובר!

כבר הזמנתם אולם ארועים?

הפרט הראשון על הפרק, הוא לא אחר מאשר המיקום בו תתקיים החגיגה. ייתכן וזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק אחרי החלטת המקום בו תתקיים החתונה, יהיה אפשרי לקבוע את מועד, אופי האירוע ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הפעוטים שיעזרו לעשות את יום החתונה לחלום של ממש. מוכנים להרים חתונה?

על פי איזה קריטריונים עושים בחירה של מקום רומנטי לחתונה? צריכים אירועים פרטיים?

רוב הזוגות מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים לפני שהם סגורים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. מקומות שונים האחד מן השני במדדים רבים; מספר האורחים שניתן להביא, התאורה, אופן הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. תמיד עדיף לקבוע מבעוד מועד איזה אירוע אתם רוצים לחגוג, זה יסייע לכם במסע אחר גן האירועים המושלם…

כשאתם באים לאולם ארועים בכדי לראות במו עיניכם, צריך לשים לב לפרטים מסוימים: האם השטח בכלל נראה הגייני ונקי? האם המקום מתאים לכל המוזמנים? כמה בערך נותני שירות יעבדו בליל החתונה? איש לא אוהב מקום שממחזר את המזון או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... ע"מ למנוע פאדיחות בזמן ערב האירוע, היו בטוחים שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה תארגנו פעם אחת בלבד (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן פה זה לא מקום לפאשלות. צריכים לדעת איך צולחים את החתונה? קודם כל - לא להתפשר על פרטים חשובים! דהיינו, בהנחה ואתם חולמים על אולם אירועים אינטימי, מגיע לכם להגשים את החלום…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

בהנחה וכבר יש לכם גן ארועים - עליכם לשקול את כל הפרטים האחרים. לדוגמא, עיצוב חתונות... אם איכשהו עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. באמצעות אנשים מומחים המתמחים בענייני עיצוב וחן, אפשר לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי מקסים ויחודי. באמצעות שימוש בשולחנות יפים, רק דוגמא קטנה, אפשר לשדרג את את סביבת הארוע. המוזמנים שיבואו למסיבה יחושו מההתחלה שהם באירוע מהמם והם יבלו באופן שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם בחייהם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסימתם לעצב, אפשר לטפל בדברים חשובים…

להמון אנשים ודאי יצא מתישהו להיות מוזמנים לאיזשהו ארוע. אירועים אלה הם כמעט תמיד דומים - נקניקיות בבצק, "בירה" ופטנטים חרושים. אם הכוונה היא לחגוג חתונה מסוג שונה, צריך בקצת תכנון וחדשנות. ככה יזכרו את החתונה שהרמתם גם עשורים אחרי... לא מצליחים למצוא אירועים עסקיים?

מה עושים עם האוכל?

בשביל רוב האנשים החלק החשוב ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג בהחלט תשפיע על שביעות הרצון מהאירוע הזה, בגלל זה בכלל לא מומלץ לזלזל בהחלטה הזאת. כדאי להשתדל לבחור אך ורק באוכל באמת משובח ומבחר מנות גדולות. אף אחד לא אוהב אוכל מקולקל או אחד שמוגש בצלחות זערוריות. באמת שכדאי להשקיע טיפה כסף בשביל לדעת שהאוכל יהיה עשוי בטוב טעם וממלא!

רוצים לדעת יותר על כנסים? שירים כבר בחרתם?

אחרי שפיטמתם את האורחים שלכם, מומלץ לדאוג להם לבידור, וקיימות המון דרכים להשגת מטרה זו. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים לשקול הילולה טובה בלי לדבר על דיג'י. לא רוצים לקרוא לאיזשהו דיגיי? באמצעותו יש אפשרות להקפיץ ולהרקיד את כל האורחים לאורך הלילה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור במהרה ז'אנר מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל השאר התקליטן יבצע בשבילכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, ארגון אירוע מוצלח יהיה ממש קל... לעצות, טיפים ועוד מידע - אתם יכולים להיכנס לאתר http://www.halenby.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב