דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו טקס חינה מרוקאי 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 3441 פעמים ]

החתונה בפתח? מתחילים כאן... זה הזמן לקרוא וללמוד על הדברים החשובים בנושא שמחות וחתונות... אתם יכולים להכיר טוב יותר את העולם הענק של האירועים השונים: אולמות אירועים, עיצוב מקצועי ובר!

יש לכם כבר אולם ארועים?

הפרט הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא גן הארועים בו תתקיים החתונה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק אחרי בחירת מקום הארוע, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על מועד הארוע, סוג החתונה ולבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיעזרו להפוך את ערב אירוע חוויה מהסרטים. רוצים כבר לארגן את החתונה שלכם?

לפי איזה מדדים להחליט על גן אירועים? אתם צריכים טקס חינה מרוקאי?

זוגות רבים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים עד שהם מצליחים להכריע, ויש לכך הצדקה. אולמות רבים נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; כמות המוזמנים המירבית, הסאונד, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. צריך לקבוע מראש מה באמת אתם רוצים לתכנן, זה יעזור כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

כשאתם מגיעים לאולמות חתונה על מנת לראות במו עיניכם, כדאי לשים לב לפרטים מסוימים: האם האזור נראה מצוחצח ונקי? האם המרחב בכלל מספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך מלצרים באמת עובדים במקום? אף אחד לא רוצה בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, מפגעים מסוכנים... כדי להימנע מפאשלות במהלך החתונה, כדאי לשים לב שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

חתונה תערכו ככל הנראה רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בגלל זה פה זה לא אפשרות לטעות. איך צולחים את החתונה? כדאי מאוד לא להתפשר לעולם על דברים חשובים! בעצם, בהנחה וחלמתם על אולם אירועים אינטימי, אז אתם צריכים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה השלב הבא?

אם כבר יש לכם מקום להתחתן בו - ניתן לחשוב על הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, סידור פרחים... אם עדיין לא ידעתם על קיום התחום, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם עזרה של אנשים מומחים שמבינים בעיצובים ואסתטיקה, אפשר בקלות להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה הכי בולט ויחודי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמא קטנה, ניתן בלי בעיה לשפר את את תפאורת הארוע. האורחים שיגיעו לארוע יחושו ממש מהשנייה הראשונה שהם חלק מאירוע מהמם והם יחגגו כמו שעדיין לא יצא להם מעולם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר סיימתם לעצב ולעטר, אפשר באמת לטפל בפרטים קטנים…

לרוב האנשים כנראה יצא מתישהו בחייהם להיות מוזמנים לאיזשהו ארוע. אירועים מהסוג הזה הם כמעט תמיד דומים - אוכל על מקל, שמפניה זולה וגימיקים מאוסים. אם אתם רוצים לעשות ארוע לגמרי שונה, קיים צורך בקמצוץ השקעה של זמן ויצירתיות. בצורה כזו יספרו על החתונה שהרמתם אפילו בעוד מספר חודשים... עדיין לא השגתם טקס חינה?

מה לגבי אוכל?

עבור רבים מהאורחים הפרט המעניין באמת הוא האוכל במסיבה. ההחלטה על הקייטרינג עשויה להשפיע על החוויות מאותה חתונה, בדיוק מהסיבה הזאת אין להתפשר בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק באוכל מצויין ומבחר מנות גדולות. אף אחד לא מעוניין לאכול מזון מקולקל או כזה שמונח על צלוחיות זעירות. שווה מאוד להשקיע כמה גרושים על מנת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה עשוי בטוב טעם וממלא!

לא בטוחים לגבי אירועים קטנים? שירים כבר בחרתם?

רק אחרי שהאבסתם את המוזמנים, רצוי גם לשעשע אותם, וקיימות המון דרכים להשגת מטרה זו. ממה מתחילים? לא באמת ניתן להעלות נושא כמו חתונה מוצלחת בלי להזכיר מוסיקה. לא רוצים להשכיר תקליטן מקצועי? איתו אפשר להקפיץ את כל המוזמנים במשך כל המסיבה... לכם נשאר רק לבחור סגנון מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת השאר התקליטן יבצע עבורכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון חתונה בלתי נשכחת יהיה פשוט מאוד... לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה - כנסו לאתר http://landing.brenerhill.co.il/. למה אתם מחכים?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב