דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לארגן חינה מכל הלב 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2365 פעמים ]

החלטתם להתחתן? מזל טוב! לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? פה זה המקום לקרוא קצת יותר על כל הפרטים בעלי החשיבות על חתונות בלתי נשכחות... אתם מוזמנים להכיר את עולם האירועים השונים: אולם אירועים, מפיקי חתונות ובגדי אירועים!

כבר יש לכם גן ארועים?

הפרט החשוב ביותר שיש לשקול, הוא כמובן המקום בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, ויכול להיות חוף הים. רק בתום קבלת ההחלטה של מקום החתונה, זה אפשרי לתכנן את מועד האירוע, סוג הארוע ובסופו של דבר לבחור את כל הפרטים הפעוטים שיעזרו להפוך את האירוע הגדול לחוויה חלומית. חושבים שאתם מוכנים להתחיל?

אז כיצד בוחרים גן ארועים? צריכים בדחיפות חינה?

הרבה זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים עד שהם מבצעים החלטה, ואפשר להבין אותם. רבים נבדלים באי אילו פרמטרים; כמות האורחים שאפשר להכניס, עיצוב המקום, צורת ההגשה וכמובן המיקום בארץ. כדאי מאוד לקבוע מראש איזו חתונה תמיד שאפתם לארגן, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש הארוך אחר המיקום המושלם…

כאשר מגיעים לגני אירועים בכדי לראות את המקום, צריך לשים לב לדברים מסויימים: המקום נראה מספיק הגייני ונקי? המקום מספיק לכמות האורחים שלכם? כמה עובדים נמצאים במקום? איש לא אוהב מקום מפוקפק או, למשל, שירות לקוי... אם אתם רוצים להישמר מפני פאשלות בזמן ערב האירוע, מומלץ לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות החשובות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה אין כאן מקום לטעויות. איך בדיוק מתכננים זאת נכונה? לפני הכל - אף פעם לא להתפשר על אף פרט! דהיינו, אם דימיינתם אולם אירועים עם יונים חיות, אז אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מרגישים מוכנים?

אם כבר יש ברשותכם אולם אירועים - אפשרי לשקול את כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב חתונות... אם איכשהו עוד לא שמעתם על כך, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. באמצעות מומחים המבינים בעבודת עיצוב וחן, אפשר ממש בקלות להביא לידי כך שהארוע הזה יהיה הכי מרשים וחד פעמי. בעזרת שימוש בסידורי פרחים טריים, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג בדקה את תפאורת האירוע. האורחים שיגיעו לחתונה יחושו מהשנייה הראשונה שמדובר על אירוע ייחודי לגמרי ויחגגו כפי שלא יצא להם מעולם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

לאחר שסימתם לעצב ולקשט, ניתן באמת לטפל בפרטים אחרים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות בעבר להיות נוכחים בחתונה. אירועים מהסוג הזה נראים זהים - אוכל בצקי, בירה תוצרת הארץ והפעלות זולות. על מנת לתכנן ארוע מזן שונה, ישנו צורך בטיפת מחשבה ואפילו חדשנות. באופן זה, ידברו על החתונה שלכם במשך חודשים... מתים למצוא חינה מרוקאית?

הכל מתחיל עם אוכל!

עבור האורחים שלכם הפרט החשוב באמת הוא האוכל במסיבה. ההחלטה על שירות הקייטרינג בהחלט תשפיע על השמחה מהחגיגה הזו, בגלל זה אי אפשר לזלזל או להתפשר בהחלטה זו. רצוי להשתדל לבחור קיטרינג איכותי וצלחות במימדים סבירים. אף אחד לא רוצה לצרוך אוכל עשוי בטעם רע או אחד שנמצא על צלוחיות זערוריות. תמיד משתלם לבזבז קצת כסף בשביל לדעת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה עשוי טוב ומשביע!

מתלבטים לגבי חינה תימנית? מוזיקה כבר בחרתם?

רק אחרי שפיטמתם את כל האורחים, כדאי להעסיקם, ויש שפע של דרכים להשגת מטרה זו. איך מתחילים? אין אופציה לארגן חתונה מוצלחת מבלי בכלל לדבר על דיג'י. לא בא לכם להזמין תקליטן? באמצעותו אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את האורחים לאורך כל האירוע... לכם נותר רק להיסגר מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

עם האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה יהיה ממש קל... לטיפים טובים ומידע חיוני - הציצו אל האתר http://landing.brenerhill.co.il/. שיעבור בשלום!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב