דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות מערכת ה-CTI (COMPUTER TELEPHONE INTEGRATION 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2671 פעמים ]

 

 

יתרונות מערכת ה-CTI (COMPUTER TELEPHONE INTEGRATION)

 

מערכת  Composit Contact Center  מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות ועסקים רבים בישראל

למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מערכת זו גם מאפשרת ללקוח להגדיר נציגי שירות במערכת ע"פ כישוריהם(מכירות,שפות,שירות לקוחות ועוד..)

או בכל פנייה המערכת יודעת לנתב את השיחה (ע"פ הניתוב הראשוני)  לנציג השירות המקצועי והטוב ביותר לקבלת השיחה.

המערכת מאפשרת פניות לקוחות ואינטראקציה של הלקוחות עם מוקד השירות וניהול בתקשורת Multimedia:

 

  • קריאות טלפון (דיבור)
  • דוא"ל (Email).
  • פאקסמיליה.
  • דואר קולי.
  • פורטל גישה באינטרנט (Web Chats).
  • VoIP.
  • Video over IP.

מאפייני מערכת Composit Contact Center.

  • תמיכה ב- Multimedia.
  • ניתוב שיחות על בסיס תורים קבועים ו/או ניתוב שיחות חכם על בסיס מיומנות סוכני מוקד המענה האנושי לעסקים  ו/או פרופיל הלקוח הפונה (Intelligent Skills based routing).
  • קישוריות למערכות CRM והקפצת מסך פרטי הלקוח.
  • ניהול מלא של התורים לרבות :
  •  הודעות לפונה על זמן ההמתנה ו/או מיקום בתור,
  • שירות Call Proxy - מאפשר לפונה לאחר שהשאיר הודעה לשירות זה, להתנתק. בהגיע זמנו לקבלת שירות, על פי מקומו בתור, המערכת מתקשרת אליו, בחיוג חוזר, ומפנה אותו לקבלת שירות ע"י הסוכן המתאים. 
  • שירות Call Back – לאחר השארת הודעה.
  •  הודעות שיווקיות והודעות ייעודיות לקמפיינים שונים.
  • ANI- זיהוי מספר הטלפון של כל לקוח אשר פנה למוקד המענה הטלפוני (כל עוד המספר אינו חסוי).

 


IVR - מענה קולי אינטראקטיבי.

חייגנים – תמיכה בחיוג יזום אוטומטי, עפ"י רשימות מוגדרות בבסיס נתונים:

  •  Progressive Dialing.
  • Preview Dialing.

אמצעי תכנון וניהול במערכת Composit Contact Center.

  • מתכנן המערכת - תכנון תזרים העבודה של מוקד מענה האנושי  באמצעות כלי תכנון אינטראקטיבי.
  • נהל המערכת (אדמיניסטראטור) – ממשק המאפשר הגדרת התצורה, ניהול ושליטה מליאים של עבודת המוקד.וכן - חלון עבודה המכוון ומייעל את עבודת הסוכן.
  • מפקח – מערכת דוחות זמן אמת ודוחות סטטיסטיים על ביצועי המערכת והסוכנים. לרבות דיווח אירועים (events).

 

 

כל הזכויות שמורות לרן דדוש מנהל שיווק ומכירות קבוצת שידורית

כל הזכויות שמורות לרן דדוש מנהל שיווק ומכירות קבוצת שידורית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב