דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדישדוש לשיגשוג, סדרת שיעורים על איך להפוך את הסדנה שלך לדבר החם ביותר בשוק הסדנאות 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 2381 פעמים ]

 

סדרת שיעורים וטיפים בשיווק סדנאות בתחום ההוליסטי, רוחני, מודעות גופנפש, יוגה,תזונה וכד'.

בהם נלמד מושגי יסוד בשיווק ומכירה, כלים חשובים לתכנון, כמו: איך בוחרים תחום, כותרת, נושא, למי פונים? איך מתמחרים? לו"ז, תכנון תאריכים, מיקום, בניית תקציב

ועוד נושאים כמו: נתינת ערך, כותרת שיווקית טקסט שיווקי, סוגי סדנאות, הנחה בהרשמה מוקדמת – כן/לא? מתי וכמה ובאיזה תנאי, רווחיות ועוד.

שלום ותודה שהגעתם לשיעור מס' 1.

שמי לימור שי.

במהלך השנים קיבלתי פניות רבות מחברים וקולגות אשר מתקשים במכירת הסדנה שלהם לקהל הרחב.

ונתקלים בל פעם מחדש, בבעיות כמו: רישום נמוך, סדנאות עם מעט משתתפים (לא טוב..) רווחיות נמוכה ועוד.

הנה כמה מהשאלות הנשאלות: למה הם לא נרשמים?? הם לא קולטים איזה מדהים אני? שהסדנה תשנה להם את החיים?? איך למלא סדנאות במשתתפים? איך קובעים קהל יעד? יש לי פלאייר מעולה, ועדיין אין לי נרשמים למה?

אז.

החלטתי לשחרר לחופשי ובחינם, את הידע שאני צברתי במשך השנים ואני בטוחה שתוכלו להפיק מהשיעורים כמה טיפים לא רעים בכלל.

הנה מתחילים.

כלל ראשון:

תלמד להכיר את הזירה בה אתה מתמודד.

כשחושבים הוליסטי רוחני קצת קשה לחבר את זה בראש למונח כמו  זירה.

הקטגוריה של: רפואה משלימה, אלטרנטיבית, מודעות, גוף נפש ועולם הרוח, ללא ספק, נהיית פחות ופחות נישתית ולאט אבל בטוח תופסת מקום של כבוד בקונצנזוס הישראלי.

ואין שמחה ממני על כך.

אבל המציאות היא שעולם הסדנאות ההוליסטיות היום יותר מתמיד רווי ועמוס במאות נושאים, מנחים, שיטות הצצות חדשות לבקרים, מטפלים ועוד. יתרה מכך, עשרות אתרים ופורטלים שונים, מפרסמים כל הזמן, בניוז לטר, באנרים, פייסבוק , עיתונות....לכן אני חושבת כי זוהי זירה לכל דבר ועניין.

האדם הפשוט, קהל היעד שלך – לצורך העניין, נחשף בכל רגע נתון לעשרות הצעות בכל מיני תחומים.

כולם מבטיחים: אושר, הצלחה, שמחה, שלווה, ריפוי....ועוד מושגים מפוצצים,  אני מצטערת לאכזב אותך, אבל המושגים האלה נהיו כל כך לעוסים ושגורים עד כי הפכו ל שקופים. ובלתי נראים.

כשאתה עורך סדנה ומעוניין שאנשים יגיעו וישלמו עבור הזמן והידע שלך, (וזה לגמרי מגיע לך) אתה אוטומטית עובר מעולם הרוח לזירת העסקים.

ובזירת העסקים הינך חייב לדבר בשפה עסקית שיווקית כדי לבלוט, להצליח להעביר מסר, ולגרום לאנשים שיראו אותך וירצו לבוא ולשמוע את דבריך.

אני בטוחה שיש לך משהו מדהים להציע או ללמד! אני גם יודעת שכל מורה מקבל את בתלמידים הראויים לו וכל תלמיד ימצא את המורה הנכון לו – בתיזמון הנכון. אבל אתה חייב להבין שאנשים לא יושבים בבית וחושבים: מממממ...בא לי לפרוץ היום ולהגשים את עצמי, או, היום אני מחליט להתחבר לילד הפנימי שלי...בו נראה איפה אני יכול ללמוד את זה לא זה לא עובד כך, בד"כ.

אתה צריך להפנות את תשומת הלב שלהם אליך ולגרום להם לחוש כי משהו במידע שאתה מציע להם, עשוי לשפר את חייהם ולו במעט.

נסה לדמיין סופר מרקט ענק שמדפיו עמוסים בסחורה, אפילו אם זה סופר שמתמחה במוצרים אורגניים למשל, גם אז, המגוון הוא עצום וכל לקוח מתחבר למוצר שמדבר אליו.

הסדנה שלך היא מוצר! איפה תבחר למקם את המוצר שלך? ומה לדעתך יגרום ללקוח לגשת ולקחת את המוצר שלך מהמדף? אתה יכול להתמקם באחד המדפים התחתונים, להדחס בין מוצרים מאובקים שכמעט אף אחד לא ניגש אליהם, או לבחור להתבלט ולהיות המוצר שרואים ורוצים ואשר אוזל מהמדפים בכל פעם מחדש.

כדי שיבחינו בך וירצו לשמוע מה שיש לך להגיד, כדי להיות בולט, שונה, יש כמה כללים בסיסיים וחשובים אשר עליהם מושתתת כל אסטרטגיית השיווק של סדנאות הוליסטיות ועל כך נלמד בשיעורים הבאים.

לסיכום:

הסדנה שלך היא מוצר עסקי.יש לעשות הפרדה ברורה בין הטיפול/הסדנה/המסר, לבין הדרך בה משווקים אותה לאנשים.

נק' למחשבה:

  • נסה לשים לב, אילו מודעות,שלטים, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה תופסות את תשומת ליבך וגורמות לך לשמוע ולהבין את המסר שבהן?
  • נסה לשתף פעולה עם עוד בן אדם ולראות אם הוא שם לב לאותם הדברים כמוך? אולי הוא הבחין בפרסומת שאתה בכלל לא ראית?

עד כאן להיום.

נתראה בשיעור מס' 2.

תודה על ההקשבה.

 

 


הצטרפו אליי לדף: קול אחד יכול בפייסבוק


http://www.facebook.com/HolisticBusinessConsulting


בא לכם לקבל במתנה את המדריך ההוליסטי להצלחה בעסקים? לחצו כאן.


מעוניינים לשוחח איתי אישית? לשאול שאלות? לקבל ייעוץ?


צרו קשר 054-5721982


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב