דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת בר מצווה - כבר לא סתם מסיבת ילדים 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1671 פעמים ]

מזל טוב מגיע לכם ! בשעה טובה הקטנצ'יק שלכם גדל, הוא כבר לא ממש ילד, אמנם עוד נותר זמן עד הגיעו לבאקום, אבל אירוע לא פחות חשוב עומד להתרחש – ילדכם הגיע לגיל מצוות, ומה יהיה יותר נכון וראוי מלארגן לבנכם מסיבת בר מצווה ראויה לשמה? מסיבת בר מצווה שילדכם, אתם ולא פחות חשוב, האורחים, לא ישכחו במהרה?

כיום, רוב ההורים לא יסתפקו רק בטקס אשר נערך בבית הכנסת, שם הילד עולה לתורה, אלא ירצו גם לערוך מסיבה למשפחה ולחברים, כל אחד לפי האפשרויות העומדות בפניו. ישנם כאלה שישקיעו באירוע נוצץ ויוקרתי, רב משתתפים, והם ישקיעו בכך את מירב כספם. ישנם אלה שיעדיפו אירוע מצומצם וצנוע יותר, ויש את אלה שיחליטו לחגוג את האירוע בבית. אתם וודאי רוצים שהאירוע יצליח ולשם כך כדאי שתתכננו את העניינים מראש, תקדישו חשיבה ותגיעו להחלטות הנכונות באשר לאופי האירוע, מיקום, מהו התקציב שביכולתכם להרשות לעצמכם ועוד פרמטרים רלוונטיים. יש לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא שהילד וגם אתם תצאו מרוצים מהחוויה החד-פעמית הזו. בסופו של דבר כל משפחה תבחר לחגוג את מסיבת הבר מצווה בצורה שהכי מתאימה לה.

ואם דיברנו על תכנון, חישבו על כל דבר מראש. והיה והחלטתם לחגוג את מסיבת בר המצווה בגן אירועים, ראוי להתייחס לעונת השנה. גם אם מדובר על עונות המעבר, אף פעם לא ניתן לחזות את מזג האוויר ורצוי שבגן האירועים יהיה איזור מקורה. טפטופים לא צפויים יכולים לחבל באירוע . גן אירועים מכיל בחובו יתרונות רבים: אירוע שמתרחש תחת שמיים פתוחים מביא לאווירה חופשית ומשוחררת יותר מאשר זה שיתקיים במקום סגור. אין ספק שהאוויר הפתוח עושה את שלו ומגביר את הנאת החוגגים.

אוכל, קדימה אוכל...על מנת שאף אחד לא יישאר חלילה רעב, יש לתכנן את גם עניין המנות, טיב האוכל הוא מרכיב חשוב, ורוב המקומות בהם תחגגו את מסיבת בר המצווה יאפשרו לכם מסע טעימות על מנת שתוכלו להחליט באשר לאחד המדדים החשובים ביותר להצלחת האירוע. באולם בר מצווה יוגשו מנות מסורתיות הכוללות מנות עיקריות , שבדרך כלל תוכלו לבחרן. מועדון בר מצווה לעומת זאת יגיש אוכל החביב על קיבת הילדים כמו פיצה, חטיפים וקולה. 
אל תשכחו גם את האופציה של אטרקציות שונות ושלל אפקטים. בתכנון מסיבת בר מצווה השמיים הם הם הגבול, וכל מה שנותר לכם הוא לקבוע את מיקומו.


ווב פלאס שיווק באינטרנט - בניית אתרים, קידום אתרים וכתיבת תוכן לאינטרנט .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב