דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים : עצות וטיפים לבחירה 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 3077 פעמים ]

ההיצע  היום בשוק בתחום של מתנות לעובדים הוא גדול. מעסיקים בחברות גדולות כבר מזמן הבינו שעובד מרוצה הוא עובד שהספק העבודה שלו הוא גדול יותר. כיום המגמה היא לתת לכל עובד יותר ויותר אחריות אישית בנושאים כמו שעות עבודה , הספק עבודה ואיכותה. לא עוד עבודות שהן "שמונה- חמש ולך הביתה.."  אלא עבודות בהן יש יותר מקום לארגון אישי של הזמן, ויותר מקום ליצירתיות ותושייה.

התפתחות זו לא פסחה גם על המעסיקים – מעסיקים בחברות גדולות היום כמעט ומחויבים לתת לעובדיהם ימי כיף, חופשות משותפות לכל החברה אחת לשנה, ועוד מיני תמריצים. אחד מהתמריצים האלו הוא מתנות לעובדים .

בחברות גדולות בתקופות החגים  נהוג ללכת על מתנות סמליות לצד תלושים או בונוסים. מתנות אלו כוללים זרי שוקולד, אריזות מעוצבות של ממתקים, עציצים נאים אך לא אמיתיים ועוד. ישנן חברות שמעדיפות להשקיע יותר במתנה ופחות בתלושים למשביר לצרכן או לסופר מרקט ( בינינו זה קצת מזכיר את תקופת הצנע, לא?). להלן מספר רעיונות מקוריים בקניית מתנות לעובדים:

צידנית מעוצבת- זוהי מתנה שימושית לכל הדעות. המשפחה הממוצעת בישראל מרבה לטייל, בעיקר בתקופת האביב, קרי חג הפסח, ולכן זוהי מתנה המתאימה לכל זמן ומקום, ובעיקר לתקופת החגים. הצידניות אינן צידניות כחולות או אפרוריות מהסוג המיושן, אלא צבעוניות עם נקודות או פסים בסגנון מודרני או סגנון רטרו. מי שבאמת רוצה להשקיע בתחום מתנות לעובדים, יכול להוסיף מכונת קפה לשטח.

שמיכת פליז צבעונית – מה יותר מקסים מאשר לקבל לרגל חנוכה או תחילת השנה האזרחית, שמיכה חמה ורכה שניתן להתכרבל מתחתיה בימי החורף הקרים, בסופי שבוע, מול הטלוויזיה? השמיכות מגיעות במגוון צבעים משמחים- כתום,  ורוד פוקסיה, כחול  רגוע או ירוק אביבי .

סט כלים יוקרתי  - מתנה נהדרת לכל הדעות. שימושית במיוחד לקראת חג הפסח שלקראתו משפחות רבות נוהגות להחליף את כליהן היומיומיים בכלים  מיוחדים לפסח. הכלים כוללים כוסות, צלחות למנה ראשונה , צלחות למנה שנייה, וקערות. סט הכלים יכול להיות לבן צחור  או עם עיטורים שונים, אני באופן אישי חושבת שהצבע לבן הוא קלאסי ומתאים יותר לחגים.

אריזות מעוצבות של ממתקים – זוהי מתנה שעל פניה נשמעת קטנה וסמלית, אך הכל תלוי במה בוחרים ובגודל התקציב. ישנן, באמת, אריזות קטנות ומקסימות של ממתקים בצורות שונות של שוקולד או סוכריות גומי אשר מונחים בשקית עשויה בד רך עם סרט קטיפתי. מתנה שמתאימה מאוד לעובדת חברה שזה עתה ילדה , או כתוספת לתלושים למשביר, ועוד. אולם, לא אחת שמעתי כי יש חברות שהולכות רחוק עם הטרנד ומעניקות מארזים גדולים ויוקרתיים של ממתקים. למשל זרי ענק העשויים מפרחי שוקולד.   

מוצרי אלקטרוניקה למטבח- כאן אי אפשר לטעות. אין עובד שלא ימצא שימוש במכונת קפה, או מיקסר ידני  או קוצץ ירקות. נכון, אלה לא מתנות סקסיות במיוחד, אבל תמיד צריך אותן בבית. במיוחד עכשיו, שכל אחד מאיתנו צופה באדיקות בתוכניות בישול במטרה להפוך לשף זוטר.

לסיכום, קניית מתנות לעובדים אינה פשוטה אך אל ייאוש.  המגוון היום עבור מתנות לעובדים הוא גדול ומעניין יותר מתמיד.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב