דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גימיקים מעניינים לאירועים 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3115 פעמים ]

רבים מאולמות האירועים, בין אם אולמות אירועים במרכז או בכל מקום אחר בארץ, מציעים לחוגגים בצל קורתם אחת או יותר ממגוון הגימיקים שיש בעולם אולמות האירועים עבור אירועים, כמה מובאים כאן לפניכם.

בר ואלכוהול באולם אירועים-

בר קונספט -גימיק זה אומר שבאירוע שלכם יהיה כמה ברים שונים בעלי קונספט שונה זה מזה. כל בר מעוצב באופן ייחודי ושונה ולפי נושא הבר והעיצוב- יוגשו המשקאות. לדוגמא- בר וויסקי, בר יינות, בר שייקים, בר קוקטיילים ועוד ועוד.

בר אקטיבי – הבר האקטיבי מתאפיין בתפריטי אלכוהול שונים ומגוונים- משקאות וקוקטיילים לבחירת הלקוח, המוגשים לאורך כל האירוע על הבר וברחבת הריקודים. לרוב ניתן לבחור את עיצוב הבר מתוך סגנונות שונים המוצעים לכם ומוסיפים לאווירה ולחוויה.

בר נייד- אחד הגימיקים הפופולאריים ביותר בקרב החוגגים באולמות אירועים, הוא הבר הנייד אשר מורכב מצוות של מלצרים ומלצריות, שנמצאים עם החוגגים ברחבי האולם וברחבת הריקודים ומחלקים מבחנות אלכוהול ומגישים אותן לאורחי האירוע ותורמים להעלאת  רמת השמחה. רוב אולמות האירועים מציעים שירות של בר נייד ללקוחותיהם.

צילום

תמונות מגנטים בזמן אמת- צלם המסתובב באירוע, ומצלם את האורחים. הנפקת המגנטים מתקיימת כבר בזמן האירוע, והאורחים יכולים לקחת את המגנטים שמכילים תמונות שלהם מלוח או סטנד באולם האירועים.

עמדות צילום קבוצתיות המאפשרות תמונה בזמן אמת של אורחי האירוע.

מצלמות רחף- עוד גימיק יוצא דופן אותו ניתן למצוא בחתונות היוקרתיות, הוא מצלמות הרחף.

מצלמות רחף הן מצלמות המותקנות על גבי מערך של כבלים בתקרת אולם האירועים, ואלו מסוגלות להגיע למקומות שונים ומיוחדים ברחבי האולם. עובדה זו, מאפשרת למצלמות הרחף לצלם את האירוע מזוויות שונות ומיוחדות, כאשר המתקדמים שבין הצלמים המציעים את השימוש במצלמות הרחף, מציעים שירות של הצגה ישירה של התמונות המגיעות ממצלמות הרחף אל מסכי ענק המותקנים ברחבי האולם, בדרך זו, משודרת החתונה כולה בשידור ישיר לקהל המשולהב, בהחלט גימיק ייחודי אשר אף ישאיר אחריו מזכרת נעימה במיוחד מהחתונה המיוחדת...

היתרון במצלמות רחף באירוע, הוא שהוא יאפשר הפקה של סרטון ווידאו ייחודי, המאפשר הצגה של האירוע בזוויות שונות ומיוחדות כאמור.

אורחים

צייר קריקטורות שיצייר את פני האורחים כדמויות קריקטורה על גבי חולצות ודפים, אפשרות היא לשדר את הציור במסך ענק באולם האירועים.

מתנות שנשאו את שם בני הזוג למשל: מניפות ממותגות לכל אורח, כיפות ממותגות, ספרי תהילים קטנים, ספרונים ובהם תמונות של הזוג.

תלבושות ואביזרים לאורחים- האורחים כחלק מהקונספט; חתונה בלבן - גם האורחים התבקשו לבוא בלבן. לדוגמא- חתונה בסגנו מרוקאי-אוריינטלי- חלוקת מלבושים ואביזרים מרוקאיים לאורחים בכניסה, חתונת שישי בצהריים - האורחים קיבלו כובעי קש וקרם הגנה או שמן שיזוף לחתונה בים.

עמדות גימיקים זוהרים ליד רחבת הריקודים (צמידים, משרוקיות וכו').

עמדת ברכות דיגיטליות לבעלי השמחה, זיקוקים ופירוטכניקה.

מוזיקה

מעגלי מתופפים ולהקות ייחודיות וזמרים עם הרכבי מוזיקה.

גימיקים לילדים באולמות אירועים- בר ממתקים לילדים, עיצוב בלונים בצורות שונות.

מחירי האטרקציות שונים ומגוונים ממש כמו האטרקציות עצמן. להקות שונות או מעגל מתופפים לדוגמא ינועו סביב 1000 דולר, בעוד הקרנת סרטי אנימציה על מסכים ממוחשבים, בהם גיבורי העלילה הם הזוג המאושר, עשויים להגיע להרבה יותר. כמובן שישנן גם אטרקציות פשוטות וזולות יותר כמו עיצוב בלונים שיעלה כמה מאות שקלים בודדים. יש הבדל מחירים בין אטרקציות של אולם אירועים במרכז לבין אטרקציות המתרחשות באולמות אירועים בפריפריה, פרט שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים את סוג האטרקציות והאולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב