דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה פירוש של סקס בפגישה ראשונה 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3112 פעמים ]

דעות ועצות רבות נשמעות בעניין יחסי מין בדייט הראשון ולא סתם ככה.
בוודאי שעבורך גבר,  הדבר נשמע בתור התחלה מצויינת ובעצם מה יותר מושלם מפגישה מוצלחת, ארוחה טעימה, דרינק או שניים וקינוח בצורת סקס רענן אל תוך הלילה. אך זוהי צורת חשיבה גברית אימפולסיבית ולא מחושבת בכלל.

בוא נחשוב על זה ביחד לעוד רגע. כשאתה מגיע לדייט הראשון שלך והבחורה שמולך באמת יפה, סקסית, חכמה וממש מוצאת חן בעינייך – ברור שכנרא תרצה להשכיב אותה. עליך לחשוב על ההשלכות של המעשה הזה, ולחשוב טוב.

קודם כל שום אישה לא אוהבת להרגיש שהגעת להיכרות הזאת מתוך מטרה להכניס אותה למיטה. אם נצא מנקודת הנחה שהבחורה עם "ראש פתוח" וזורמת איתך, עליך לחשוב איך הדבר יתפרש אצלך לאחר הכיבוש המרשים שלך. האם לאחר אותו לילה עדיין תחשוב עליה שהיא בחורה נחמדה ומוצאת חן בעינייך ושווה (ולא רק למטרת סקס).

אתה צייד וכך בנויים הגברים ולא משנה איך ננסה להפוך את זה. משמעות היא שכשהשגת את הטרף שלך בקלות ובמהירות, אתה מפסיק להתעניין בו, כי הוא כבר שלך. הוא לא מהווה עבורך שום אתגר ובאופן אוטומטי לפחות שישים אחוזים מההתלהבות שלך יורדת. עכשיו שאל את עצמך האם זה שווה את זה? האם שווה בגלל לילה אחד לאבד בחורה מקסימה שפגשת ולהרוס אולי את העתיד המרהיב שלכם?

כאשר אינך רואה שום עתיד להמשך הקשר, ברוב המקרים גם לא תהיה שם שום משיכה חייתית מצדך, אך אז אתה יכול ללכת אחר היצרים שלך ולא לחשוב על ההשלכות.

במקרה שבו אתה מעוניין בהמשכיות של הקשר עם אותה בת חביבה שאיתה אתה נמצא בדייט הראשון שלכם, עשה טובה לעצמך ושמור את הידיים שלך בכיסים כמה שתתאפק יותר (3-4 פגישות לפחות) כך תרגיש כגיבור הכובש את ייצרו והפועל למען מטרתו. לא פחות חשוב מכך זו הצורה בה תסתכל על הבחורה. הכוונה היא שללא ספק תרכוש אליה יותר כבוד ותוכל לבחון את הקשר באופן יותר רציני. באופן חד משמעי וגורף בחורה שתכנס איתך למיטה בפגישה הראשונה תוריד את הערך שלה בעינייך מייד ולא משנה מה אתה תספר לעצמך. אתה כמו כל גבר צריך להרגיש שיש לך עוד המון מה לגלות ולמצוא באותה בחורה שבחרת לצאת איתה לדייט. אם הכל פתוח, גלוי ואצלך "בכיס" – אתה פשוט תפסיק להתעניין, זה בדוק על ידי מיליוני גברים בעולם.

לסיכום: משמעות סקס בדייט הראשון היא שקרוב לוודאי שתאבד עניין באותה האישה מייד לאחר לילה הראשון שלכם. אם העלמה החביבה מוצאת חן בעינייך ואתה רואה פוטנציאל לזוגיות איתה, התאפק עם עניין הסקס. תהנה מהדייט המקסים ומחברתה, תסיים את הדייט בנשיקה ותן לה להבין שהמשך יבוא.

העיקר להצליח!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב