דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים - מסגרות לתמונות, האם השוק מתעורר ? 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 3554 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים –מסגרות לתמונות, האם השוק מתעורר -

 

יובל לובנשטיין

מסגרת לתמונה היא לכל הדעות לא מוצר חדש ולא מוצר אשר הציבור אינו מכיר.

אז מה בכל זאת הסיבה להתעוררות השוק בנושא ?

 

האם חשבתם פעם על הנושא - כמה מסגרות יש לכם בבית - כמה כסף השקעתם בהן ?

אז ככה, בחישוב פשוט דירה ממוצעת היא בת 4 חדרים, הכוללת סלון, מטבח 3 חדרי שינה ובדרך כלל עוד 4 מקומות נוספים אשר יש להם את הפוטנציאל לתליית תמונות, בכניסה, בפינת אוכל , פינת עבודה ומעברים.

בהנחה שבכל מקום אנו נתלה 2 תמונות, בסלון 4 – אזי נקבל מספר לא קטן המגיע לכ- 20 תמונות בממוצע בכל בית.

מה דעתכם לעשות הפסקה קטנה בקריאה ולאמת נתון זה ?

 

נכון, לא את כל התמונות אנו ממסגרים, אבל ניתן להניח שלפחות מחציתן  ומעלה,ממוסגרות, כלומר משהוא כמו 12 תמונות  ממסוגרות לכל בית.

בהנחה שעלות כל מסגרת היא 300 ש"ח ומספר בתי האב בישראל מגיע ל- 1.5 מליון, נקבל גודל שוק כולל  של כ- 55 מליון, אשר מתחדש ומוחלף מדי מספר שנים, כלומר שוק אשר נע סביב כ- 30 מליון ש"ח בשנה.

לזה יש להוסיף את שוק המסגרות לצילומים של בני משפחה ונקבל את גודל השוק הכולל, המוערך בכ- 50 מליון ש"ח בשנה.

מה עובר על שוק זה - איך הוא מגיב בעידן הדיגיטלי ומה עשתה לו איקאה ?

העידן הדיגיטלי פגע אנושות וכמעט והרס לחלוטין את שוק פיתוח התמונות על גבי נייר והביא בעקבותיו לפיתוח שוק קטן אך צומח, הנקרא מסגרות דיגיטליות, אשר ניתן להציב אותן על גבי שולחן העבודה ואו על גבי השידה ולצפות בתמונות היקרות לנו באופן קבוע או מתחלף.

מנגד מזהים היום מגמה של עלייה בביקושים למסגרות מושקעות, אשר מחירן יכול להגיע בקלות למאות שקלים ואף למעלה מזה.

המסגרת הופכת יותר ויותר לפריט עיצובי, בדומה לוילון ולכרית הנוי.

איקאה הצליחה בהחלט לתרום לשינוי תפיסה בתחום.

החברה משקיעה לנושא שטחי תצוגה גדולים במיוחד, כולל אפשרות להתאים לצילומים ולהדפסים אשר מוצעים למכירה גם מסגרות תואמות.

נראה שאיקאה הצליחה לנגוס נתח שוק לא מבוטל בתחום, נראה שנתח השוק שלה בנושא הוא מעבר לשיעור החדירה הכללי שלה בשוק לצד שינוי התפיסה שהצליחה לטעת בצרכן, אשר הנכונות שלו לקנות לרענן ולהתחדש רק גדלה והולכת.

 

יובל לובנשטיין, משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה.

 

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב