דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת אוהלים לאירועים 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3661 פעמים ]

 

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: ארגנתם את האירוע המושלם תחת כיפת השמיים. או כך לפחות חשבתם: בדיוק ברגע החשוב ביותר, התחיל גשם בלתי צפוי והבריח את האורחים לכל עבר, תוך שהם מותירים אתכם בודדים ורטובים בשמחתכם. התרחיש הזה מציאותי בהחלט. הדרך להימנע ממנו היא ברורה – השכרת אוהלים.

השכרת אוהלים עונה על צרכים רבים

כאמור, השימוש בהשכרת אוהלים קשור גם לחודשי השנה. העובדה היא כי אירועים רבים נערכים בחודשי החורף. אז נכון, אנו חיים בישראל שטופת השמש. עדיין, בימים רבים בחורף קיים איום של רוחות וגשמים. במצב כזה, ניצבות שתי ברירות בפני מארגן האירוע. האפשרות הראשונה היא לערוך את האירוע במקום סגור, כמו אולם אירועים או מסעדה. והשנייה? באוויר הפתוח.

השכרת אוהלים בהחלט לא מוגבלת רק לתקופת החורף. כידוע, בישראל הטמפרטורה גבוהה במיוחד, וכשאירוע נערך בשעות הצהריים החמות - מומלץ להתקין אמצעי הצללה שיגן על האורחים שלכם פן יטוגנו. אחרת, אחרי רבע שעה של אירוע לא יישאר במתחם אורח אחד לרפואה.

בנוסף, אירועי ערב הנערכים תחת כיפת השמיים מציעים אווירה רומנטית וייחודית. הנוף הפסטורלי והאוויר המרענן הם רק חלק מהדברים שתורמים לחוויה מהאירוע. השכרת אוהלים מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות בכל מזג אוויר – האוהל ישמש כמפלט מחום מעיק או מגשם פתאומי, ויהווה אטרקציה עיצובית מרשימה בפני עצמה.

השכרת אוהלים: חלק מיצירת האווירה באירוע

אם הדימוי הראשוני שעולה לכם ביחס להשכרת אוהלים הוא אוהל רעוע המאיים להתמוטט מעל ראשכם - דמיינו משהו אחר. אוהלים לאירועים הם מבנים ענקיים חזקים ויציבים, המעוצבים בצורה מרשימה, כך שהם מוסיפים ליוקרה ולפאר של המעמד.

בעזרת האוהלים, תקבלו שילוב בין היופי של הטבע מצד אחד, לאווירת היוקרה מצד שני, וזה הישג עצום כשלעצמו. לכן, לא מפתיע לגלות כי השכרת אוהלים היא פתרון מבוקש לכל סוגי האירועים: אירועים פרטיים מכל סוג, אירועי חברות, סדנאות לחברות, ימי גיבוש, והרשימה עוד ארוכה.

קיימים אוהלים במגוון סגנונות וצורות

גם אם החלטתם שאוהל יקשט את מתחם האירוע שלכם, לפניכם עדיין דרך ארוכה. אוהלים לאירועים נחשבים לטרנד עכשווי, וכתוצאה - ניתן למצוא אותם היום בעיצובים רבים ומגוונים: אוהלים בסגנון מזרחי, הודי, אוהלי לייקרה, רשתות צל, אוהלי גשם אמריקאיים ועוד.

חשוב להבין כי השכרת אוהלים לא סותמת את הגולל על עיצוב המתחם. ניתן בהחלט להוסיף פריטים נוספים לאוהל: פינות ישיבה המורכבות מכריות ומזרונים, שולחנות לקפה, ריהוט אלטרנטיבי, פופים, נברשות, ועוד. כך, מובטחת חוויה חד פעמית לאורחים, ושלל הפתעות לא צפויות.

איך בוחרים חברת השכרת אוהלים?

קיימות בשוק מגוון חברות אשר מאפשרות להשכיר אוהלים לכל מטרה. כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות, עליכם לשים לב בדיוק מה מציעה החברה האמורה בתחום האוהלים: קיימות חברות המבצעות את כל השירותים הקשורים להשכרה: בחירת מקום, התקנה, תחזוקה ופירוק האוהל. אולם, ישנן חברות אשר עושות רק חלק מהפעולות האלה, ומשאירות לכם את הבירורים והסידורים בנוגע לשאר.

כדאי לברר באילו היבטים נוספים של מהלך האירוע עצמו מטפלת החברה. קיימות חברות אשר יחד עם ההתקנה דואגות למיזוג אוויר, לתאורה ולאביזרים שונים, בעוד שחברות השכרת אוהלים אחרות עשויות לדרוש תוספת מחיר על שירותים אלו. העדיפות שלכם צריכה להיות, כמובן, לחברות מהסוג הראשון.

 

תהל הפקות אירועים - הפקת אירועים איכותיים לפרטיים ולחברות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב