דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות 5 כוכבים בים המלח 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2355 פעמים ]

בעשרות השנים האחרונות ים המלח הוא המוקד מספר אחת בארץ כשמדובר בתיירות מרפא. על סגולות המרפא של החומרים הנמצאים בים המוות ידוע לנו הרבה מאוד שנים. הבוץ אותו כורים מקרקעית הים מכיל חומרים אשר מועילים מאוד לאנשים אשר חולים במחלות עור שונות. לכן חוף ים המלח ובעיקר חלקו הדרומי. עתיר במרחצאות מרפא ומלונות המשרתים את אוכלוסית התיירים שבאים לחופשות מרפא. בשונה מיעדים אחרים משרתים מלונות בים המלח תיירים ישראלים ותיירים זרים. אנחנו מדברים בעיקר על תיירים שמגיעים מאירופה בטיסות ישירות לנמל התעופה בן גוריון ומשם מוסעים עד לבתי המלון שלאורך רצועת החוף בים המלח.

בשנים האחרונות קרתה התפתחות מעניינת בתיירות לים המלח. ממצב שבו רובם של התיירים באים לחופשות מרפא מתוך צורך בטיפול עבור מחלת עור ממנה הם סובלים למצב שבו באים תיירים כי הם רוצים להתפנק בטיפול שיש לו סגולות רפואיות אבל הוא גם עוד טיפול מפנק. לדוגמא אמבטיות בוץ. המושג תיירות מרפא הפך בעצם לתיירות ספא. כשמדברים על ספא, מתכוונים בעצם ללייף סטייל, לאיכות חיים, לפינוקים. מלונות 5 כוכבים הפזורים לאורך ים המלח בעצם מספקים תפנוקים. תחשבו על מרוץ החיים האינסופי אותו אתם עוברים כמה נעים זה מידי פעם לעצור, לקחת פאוזה של כמה ימים, לנסוע לאחד משלל מלונות בדרום או בעצם לאחד המלונות בים המלח. פשוט נסיעת התפנקות. היום זה אפילו לגיטימי ונחשב. פעם לעומת זאת רק הדודות והסבתא היו נוסעות לים המלח, הם היו עושות את זה על חשבון קופת חולים או הפיצויים מגרמניה. היום לעומת זאת אתם משלמים ממיטב כספכם כדי להנות ממלון חמישה כוכבים מפנק ואיכותי בים המלח.

אז מה בעצם הופך מלון לאחד כזה שמעוטר בחמישה כוכבים. האמת היא שכדי לקבל חמישה כוכבים נדרש המלון להיות מתוכנן לכך מראש. זה מתחיל בלובי מפואר מאוד שכולל את כל השירותים החל מהדורמן עם המדים הצבעוניים, דרך נער המעלית ועד אנשי הקבלה. הכל צריך להיות באיכות הגבוהה ביותר. אחרי שעברנו את הלובי אנחנו מגיעים לחדרים. קודם כל במלון חמישה כוכבים חייב להיות מגוון גדול, מחדרי יחיד לחדרים זוגיים וכמובן סוויטות בגדלים שונים. גם תוכלת החדרים משפיעה על הכוכבים שניתנים למלון. חייבת להיות טלביזיה איכותית עם מגוון ערוצים, האמבטיה חייבת להיות מרווחת, חייב להיות שירות חדרים עשרים וארבע שעות ביממה שלוש מאות ששים וחמשה ימים בשנה. כשאנחנו מדברים על שירות, אנחנו מתכוונים לשרותי מזון כך שאם בא לאחד האורחים סנביץ באמצע הלילה הוא פשוט מרים טלפון למוקדנית ותוך מספר דקות מגיע אליו מלצר עם מגש וסנביץ' מפואר. האמת היא שמה שבאמת עושה מלון למלון חמישה כוכבים אלו הם הפינוקים. תחשבו על כך שמלונות בים המלח ישנם המון שרותי ספא מאמבטיות בוץ דרך מסג'ים למינם ועד לג'קוזי וסאונות. רמת הפאר של שירותים אלו גם היא משפיעה לא מעט על עניין החמישה כוכבים. הנקודה האחרונה היא כמובן הבריכה, וודאי לא ראיתם מלון חמישה כוכבים בלי בריכה.הנקודה היא גודלה של הבריכה והמתקנים שמסביבה. גם הם משפיעים על הכוכב החמישי.

מומחה לתיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב