דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות באילת - חופשה שתמיד מתאים לקבל 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1788 פעמים ]

במשך הרבה מאוד שנים נחשבת אילת ליעד חופשה מועדף על הישראלים במשך כל ימות השנה, במהלך החורף מצטרפים לנופשים תיירים מאירופה. אז מה בעצם הקסם של אילת ולמה במשך עשרות שנים היא ממשיכה להתפתח ולהיות מוצפת בתיירים בכמויות גדולות. זה מתחיל במיקום, אילת יושבת על חופו של ים סוף שבניגוד לים התיכון הוא עשיר בשוניות אלמוגים ומינים רבים של דגים בשלל צבעי הקשת. בנוסף על הכך מזג האוויר בה נע בין חמים לחם במשך רובם המוחלט של ימות השנה, אילת היא עיר יבשה וכמעט נטולת גשם. הנוף ההררי שמסביב מוסיף לא מעט ליופי האילתי. בתור ישראלים, אילת מגלמת סוג של אסקיפיזם שמתבטא במרחק הגדול ממרכז וצפון הארץ. עצם העניין הזה שלעלות על אווירון ולטוס כמעט שעה לאורך מדבר יהודה והערבה. עד שפתאום נגלה לעינכם ים סוף ושורת המלונות שלחופו.

לאורך השנים אם הפיכתה של אילת ליעד תיירות מועדף על ישראלים ועל תיירים מאירופה, התווספו מלונות, רובם לאורך חופו של ים סוף, במאמר זה ננסה לתת לכם מידע נוסף על מלונות באילת .

כמו בערי נופש אחרות בכל רחבי העולם המלונות באילת מספקים פתרונות לסוגים שונים של נופשים ותיירים. מתלמידים צעירים בגיל העשרה שיצאו לראשונה לחופש בלי ההורים ועד נופשים אמידים שמחפשים את הקרם דלקרם של המלונות. לכולם ניתן למצוא פתרונות אירוח הולמים באילת. הינה כמה סגמנטים של מלונות אותם ניתן למצוא בין מלונות אילת:

מלונות פאר – כאשר אנחנו מדברים על מלונות פאר אנחנו מתכוונים על  אירוח ללא כל פשרה, חדרים גדולים מרווחים ומצוידים, לובי מפואר, שרותי רום סרוויס עשרים וארבע שעות ביממה שלוש מאות ששים יום בשנה, מועדון כושר מצויד, מגוון של מסעדות פאר וכמובן בריכה גדולה ומפנקת. כזה הוא לדוגמא מלון דן אילת שהוא הסניף הדרומי של אחת הרשתות הותיקות והבולטות בישראל.

מלונות משפחתיים – מכיוון שחלק גדול מהחופשות באילת, הן חופשות משפחתיות ישנם לא מעט מלונות שבנויים לארח משפחות, במלונות אלו תמצאו צוותי בידור סביב לשעון שכל תפקידם לשעשע ולהפעיל את המשפחות הנופשות. אחד המקומות הידועים באילת בתור מקום שכזה הוא קלאב מד אילת ששייך לרשת הבינלאומית קלאב מד שלה סניפים בכל רחבי העולם. אם תשכבו ליד הברכה, רוב הסיכויים שתתקלו באחד מאנשי הצוות שינסה להפעיל אתכם. במלונות אחרים ישנם צוותים שנועדו להפעיל ילדים וכך לתת להורים חופש פעולה ויכולת לקרוא ספר ליד הבריכה או סתם לצאת לסיבוב קניות קצר.

מלונות בוטיק – אחד הז'אנרים שמתפתחים בשנים האחרונות בתחום המלונאות הוא תחום מלונות הבוטיק. הכוונה היא למלונות יוקרתיים שהם לא בהכרח חלק מרשת גדולה, במלונות בוטיק תוכלו למצוא עיצוב יחודי ושונה, כמות החדרים היא יחסית לא גדולה והשירות נותן תחושה מאוד אינטימית. בדרך כלל מלונות בוטיק נבנים סביב קונספט יחודי ושונה.

מלונות דירות – כאשר משפחה יורדת לאילת הצרכים שלה הם לעיתים שונים מאשר של זוג, הצורך בחדר משותף עם הילדים, מטבחון צמוד וכ"ו. מלונות דירות נותנים מענה מקיף לצרכים של משפחה ישראלית ממוצעת.

מלונות שניים ושלושה כוכבים – באילת שורה של מלונות לכל כיס גם לזה עם התקציב הכי דחוק.

חופשה נעימה

מומחה לתיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב