דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על החיים בדורינו - כתבת מבוא לסדנת היפתחות 

מאת    [ 20/08/2007 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2319 פעמים ]

  אנו חיים בדור לא פשוט, קצב החיים מהיר והישגי, המאופיין בחוסר הנהגה ,הסתר פנים ואמונה תמימה. כול דור קורץ מהחומרים המתאים על מנת לעשות את ה"עבודה" לה הוא נדרש .

 מיצירת העולם והאדם חלה התפתחות הדרגתית שמנקודת זמן מאוחרת יותר אפשר לראות את התהליך וללמוד ממנו. כאן בדורינו אנו בתחילת עידן חדש ויש לנו את האפשרות לראות את התמונה הכוללת  ולהתכונן לעתיד לבוא מתוך מודעות ,הבנות ותובנות שלא היו בדורות הקודמים.

הזדמנות היא שלכול אדם המגיע לעולם הזה יש לו את דרכו שלו ובחירותיו בשבילי החיים, חז"ל אמרו : "כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות" מאפשר מציאות שונה לכול אחד מאיתנו כול אדם הוא עולם ומלואו בפני עצמו וגם הוא מתפתח בדרכו בכול פעם שהוא חיי בעולם הזה מקבל עוד הזדמנות לעלות והתפתח ולקחת חלק בחגיגה הנקראת חיים לפרק זמן ולשוב למקורו הנצחי.

 הדור בו אנו חיים מתמודד עם בלבול ,כאוס וחוסר הנהגה דבר הדורש מהאינדיבידואל יותר עבודה עצמית ולימוד עצמי ונותן לו את היכול לבחור את דרך חייו יותר מאשר בדורות קודמים ה"חברה" פתוחה לקבל אנשים שונים.

שאלות רבות יש : מה אנחנו,מי אנחנו באמת,מה תפקידינו כאן,למה,מהו יהודי,מהי ארץ ישראל ,מלחמות ,סבל בעולם, שואה, לאן הכול הולך פה ....ועוד ועוד... תורה אינה סיפור אגדה היא הדרכה והוראה בעלת רבדים אינסופיים וכדי ללמוד מה היא נוצר אצלי הצורך בהבאת תמצית של עקרונות בסיס המדברת אל קהל יעד רחב ודווקא יש בי את הצורך לפנות לקהל שלא זכה עדיין ללמוד ממש.

בראשית מתחילה התורה, מתהליך היוצרות העולם עמ"נ שנדע ונבין שיש פה תהליך של התפתחות האבות המייסדים בנו לנו את הקרקע להמצאותינו כאן כבני ישראל בארץ ישראל ואנו ההמשך שלהם. נשמתנו עברה דרך ארוכה עד הגיענו לכאן בגלגול זה אין קפיצות דרך ועל מנת שנוכל להכיל את מצב ה"בחירה" בצורה חופשית העיקרון שאין כפיה באמונה הוא עיקרון חשוב בדורינו והוא מפתח לעבודה הכול המישורים. ועל כן איני בא לומר מה לעשות אלא לתת לכם ידע שאיתו תוכלו להבין וליישם בדרכם מתוך מודעות.

 מצב של ידיעה מצריך מאיתנו להיות פתוחים ומשוחררים מדעות נוקשות וסטיגמות שלצערי הסתמנו על העוסקים בתורה אין אפוטרופוס על הקב"ה אלא הוא עלינו....אין כיום "חברה" המייצגת בצורה נקייה את התורה ללא שיוך חברתי או פוליטי. וכאן בתפר הזה אני מבקש להיכנס ולתת את הדברים כמות שהם ללא כוונות נסתרות אלא העברת ידע .

 להאיר את דרכם באתי ובעזרת השי"ת וכוחות עליונים מבקש אני סיוע בלהביא את הידע ולפתוח את הלב היהודי שיש בכול אחד מאיתנו ,משימה לא קלה, מבקש אני ללמוד על מנת ללמד וליצור – היפתחות .

יהושע הכהן וולף מעצב פנים ועוסק בתורה,רוחניות ומסטיקה
מנחה סדנת היפתחות
054-4387669
www.josh-art.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב