דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לא שגרתיות לוועדי עובדים 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2248 פעמים ]

  כאשר רוצים לבחור מתנות לא שגרתיות לוועדי עובדים, חייב להשקיע מחשבה ולחפש חברות המתמחות בכך. מתנות שגרתיות וצפויות מפחיתות מהחוויה של מקבל המתנה. לעומת זאת, שי ייחודי מראה על יתר תשומת לב ומחשבה בחיפוש אחר המתנה המושלמת לעובד.

 

סוגים של מתנות לא שגרתיות

צריבת לייזר – טכנולוגיה זו מתבססת על צריבה תלת ממדית או דו ממדית שנוצרת בתוך נפח העשוי מזכוכית קריסטלית. הצריבה מתבצעת בקוביות , מעמדים, שעונים לשולחן העבודה ועוד. הלקוח נותן לחברה את המלל, הטקסט, התמונה או הלוגו שהוא מעוניין לשים בכלי  שבחר. החברה מסבירה ללקוח לגבי אופן סידור הטקסט במוצר הנבחר ושולחת לו דוגמא של התוצאה הצפויה. לאחר קבלת אישור הלקוח, המוצר הסופי נצרב ונשלח ללקוח. העובד מקבל מוצר יוצא דופן עם  צריבה של סמל הארגון או אלמנט הקשור אליו אישית כמו דמות צרובה של שחקן טניס, רוכב סוסים,  זוג שמתחתן, המזל האסטרולוגי שלו ועוד. המתנות מתאימות לכל מטרה כמו: ימי הולדת, הוקרה לעובד, פרסום עם לוגו החברה, עובד שמתחתן ועוד.

יציקות פרספקט – טכנולוגיה נוספת יוצרת פריטים כמו מעמד שולחני על ידי יציקת פרספקט. ניתן לשלב במתנה אבנים, תמונות וכו'.

יציקות מתכת – טכנולוגיה המאפשרת יצירת שלל מוצרים ובהם שקעים, תלת מימד וכו'. בין המוצרים של יציקות מתכת קיימים: קופסאות לכרטיסי ביקור, חמסות לקיר ועוד.

מוצרים לבית – בראש השנה ובפסח, בערבי השקה של הארגון, ביום גיבוש וכו', ניתן לקנות מבחר של מתנות מיוחדות לבית. בניהם: מזוזות מעוצבות, שלט לבית מעוצב, עציץ מיוחד עם צמח או פרח ייחודיים ועוד. 

מוצרים למשרד – מתנות מקוריות לסביבת המשרד כוללות מחמם קפה הכולל צג דיגיטאלי, שיאפשר לשמור את כוס הקפה של העובד העסוק  בטמפרטורה של בין 40-50 מעלות. לחיבור ה-USB ניתן להוסיף שלל פריטים מיוחדים ללא צורך לחברם אל החשמל או להכניס להם בטריות. בין המוצרים: מנורות קריאה קטנות ,פנסים וכו'.

מתנות רוחניות – אפשר לרכוש לעובדים מתנות עם מימד רוחני כמו: מבער עם שמן שמפיץ ריחות נעימים ואפשר להניחו בבית או במשרד לאווירה נעימה, קופסא ובה אבני מזל,  מנורות מלח שמספקות אנרגיות חיוביות, מחרוזות מאבני קריסטל וכו'.

מוצרים מיוחדים- אפשר לקנות לעובדים מוצרים ייחודיים אותם בדרך כלל אנחנו לא רוכשים כי הם לא בתקציב כגון: מכשיר לעשיית פסטה אמיתית , מכשיר להכנת וופל בלגי מפנק, מקרר ליינות, מכונות לבירה, מכונת קפה ועוד.

שוברי שי- אם נמאס לכם להעניק מדי שנה מוצרים לעובדים אפשר לבחור בחלופה של שוברי שי. השוברים מכילים שלל אופציות נחמדות והעובד ישמח לבלות באמצעותם עם בת זוגו. העובד ובת זוגו יכולים לבלות למסעדה, להתארח בבית מלון, לבלות יום מפנק עם מסאז'ים וסאונה בספא, או {ללכת לקולנוע באולם VIP.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב