דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרך התמודדות עם מצבי לחץ - טיפול בספא 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1866 פעמים ]

אנשים שמגיעים לספא לעשות טיפולים מחפשים בדרך כלל פיתרון למצב הפסיכולוגי  (נפשי, פנימי) או למצב הפיזי (חיצוני) שלהם. מצבי לחץ יכולים להופיע בחיי היום יום של כל אחד ואחד מאיתנו, לא משנה מהו הגיל, המקום מגורים, מצב כלכלי.

הטיפולים בספא יכולים לתרום מאוד לאנשים שהגיעו למצבי לחץ באופן פתאומי (כמו, לא עלינו נפגעי חרדה מפיגוע) או אנשים שמתכננים מראש ומזמינים תור לטיפולים בספא. לכל אחד יכול לקרוא מצב שבו הוא נכנס ללחץ חברתי ונפשי מסיבות כאלו ואחרות. לדוגמא, לילדים הבחינות בבית ספר, הלחץ הכיתתי יכולים להשפיע מאוד להישגים שלהם ובהצלחתם עם החברים בכיתה. למתברגים ישנם לחצים נוספים, בהתאם לגילם וכך למבוגרים ביחס לפרנסה וכו'. הטיפולים בספא יכולים להתאים לכל גיל ולסוג ה"בעיה" בצורה ייחודית. ישנם אנשים שלא אוהבים לפתוח את ליבם למומחים בספא בשביל להתאים את הטיפולים לצרכים שלהם. הסגירה הזאת מקשה קצת על אנשי המקצוע בספא להבין עד עומק ליבם של המטופלים, אך היא בהחלט מובנת ומקובלת. ישנם הרבה מקרים שאנשים כבר מגיעים לטיפול עם ידע למה הם זקוקים, או חושבים כך, ואזי לא צריכים לשבת ולדבר על הצורך שלהם.

 סוגי טיפולי ספא

הטיפולים נעשים בהתאם לבקשת המטופלים. תמיד ניתן להאריך ולקצר לפי הצורך. ובנוסף המטופלים שחוזרים לטיפול יכולים לבקש את אותו מומחה שיטפל בו שוב, במידה והיה מרוצה מהעבודה שלו. סוגי הטיפולים הם רבים ומגוונים, והם: עיסויים רפואיים, טיפול פילינג, קרצוף ועיסוי עם ווישי, טיפול בייזין, טיפולי יופי וקוסמטיקה אנטי אייג'ינג , בעיות אקנה, פילינג גוף, חבילת פינוק לגבר, חבילה זוגית. ועוד חבילות מרתקות ומפנקות קיימות ומיועדות לכל סוג של אנשים ולמטרות רבות ומשונות.

סדנאות ומפגשים מתקיימים בספא ומתעסקים בכל הנושאים הנוגעים והקשורים לחיי היום יום של החברה השיראלית, כמו התמודדות עם מצב לחץ של פיגוע, אזעקה, רעידת אדמה, התמודדות מול ילדים מתבגרים. החוגים האלו באים לענות לדרישות ולצרכים של המטופלים ע"י נשימה נכונה שחרור, הרפיה, בלחצים ובדאגות עם טכניקות שונות ומתחדשות, הקשבה – הכל במבט חיובי לחיים עם מתן פתרונות מועילים והמשך קשר טלפון במידת הצורך. כמובן כל השיחות נשמרות בסודיות מוחלטת בין המטפל למטופל. המטופלים יכולים לקבל חבילות שי מיוחדות.

ספא בכל ימות השנה

הספא הוא מקום שפתוח לציבור הרחב בכל ימות השנה, גם בחורף כשיורד שלג וגם בקיץ כשיש 40 מעלות בחוץ – תמיד רצוי וטוב להגיע, להתרשם ולהתפנק. 

ספא רפאל סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב