דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטל אירחה את בכירי תעשיית ההיי-טק לאירוע ההשקה של משפחת מעבדי Sandy Bridge שפותחו בישראל 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 927   [ נצפה 2710 פעמים ]

מאות בכירים בתעשיית ההיי-טק בישראל התכנסו ביום רביעי 23.3.11 באולם הטראסק בנמל תל אביב, לאירוע הבכירים השנתי של החברה, במסגרתו חגגו את השקת הדור השני של משפחת מעבדי2nd generation Intel® Core® processor family  שפותחו בישראל  וידועים בשם הקודSandy Bridge .

 

המארח באירוע היה סיני ברקת, מנכ"ל אינטל סמיקונדוקטור, ואורחת הכבוד הייתה ברנדט אנדרטיBernadette Andretti - , מנהלת קבוצת מכירות ושיווק באינטל אירופה.

התוכנית האמנותית כללה להקת הרקדנים, ואת הזמרת גלי עטרי.

 

ברנדט אנדרטי אמרה למשתתפים באירוע, כי היא מתרשמת מהחדשנות, היצירתיות והפתיחות של הישראלים אותם פגשה בביקוריה בארץ.

האורחת אמרה בסיפוק כי לראשונה בתולדות אינטל הגיעה החברה לנקודת הציון של 14 מיליארד דולר הכנסות שנתיות, וציינה מספר אבני דרך אותן השיגה אינטל ב- 2010; ביניהן 30 אחוז גידול במוצרי ניידות. "קטגוריית הנטבוק גדלה ב- 20 אחוז. פיתחנו עסקים חדשים בזכות טכנולוגיה חדשה שמעבד Atom הוא חלק ממנה. פיתחנו ממיר דיגיטלי חדש שהושק גם בישראל כבמספר ארצות אחרות באירופה".

 

ברנדט אנדרטי דיברה על המעבר של אינטל לטכנולוגיית 22 ננומטר. "החלטנו להשקיע במפעל חדש בישראל שייצר בטכנולוגיית 22 ננומטר, שתהיה קריטית וחיונית בהבאת אינטל לעולם הסמארטפונים והטאבלטים, ואינטל ישראל תתרום להצלחתנו בכך".

 

מנהלת קבוצת המכירות והשיווק באינטל אירופה, דיברה גם על חשיבות התוכנה בפעילות אינטל. "מאינטל ידועה לרבים כחברת שבבים – שם התחלנו", היא אמרה. "היום אנו עוברים יותר ויותר לפתרונות מיחשוב – כולל התוכנה.

אינטל הופכת יותר ויותר לחברת תוכנה. יש לנו 10,000 מהנדסי תוכנה, קנינו את מקאפי וממש ביום האירוע בתל אביב היום קנינו את חברת האבטחה הישראלית  סרגון. אנו מפתחים גם מסגרת להגדלת יכולות השירות שלנו וליצירת בידול, והכרזות נוספות בנושא צפויות בשבועות הקרובים", אמרה אנדרטי.

 

האורחת התייחסה גם לכך שאסטרטגיית אינטל היא לפתח תמיד ארכיטקטורה פתוחה , כשהכול מקושר ומדבר אחד עם השני – ב- PC, בצד תחנות הלקוח, ובצד השרת.

 

"בתערוכת סביט הכרזנו יחד עם פוג'יטסו על טאבלטים מבוססים על משפחת המעבדים החדשה ומאובטחים לגמרי, המיועדים עבור הארגון. השנה נכריז גם על סמארטפון, וכל המכשירים האלה ידברו ביניהם. איננו רוצים ליצור טכנולוגיות ופתרונות סגורים", אמרה ברנדט אנדרטי.

 

"השנה נמשיך להשקיע עם שותפים בפיתוח יישומים ותוכן, כמו בתחום יישומי תנועת יד גוף, ועוד. אנו עובדים גם עם יצרניות חברות רכב – הראשונה באירופה היא BMW, על הגברת השימוש במכשירים דמויי PC במכונית, ועובדים גם על הנושא החשוב של אנרגיה חכמה  עם מספר ספקים ושותפים, לפיתוח מכשירים לתחום זה".

 

בהתייחסה להשקה בישראל של הדור השני החדש בטכנולוגיית Intel Core, הדגישה אנדרטי כי לראשונה השיקה אינטל עשרים מעבדים חדשים באותו, יום יחד עם מערכת השבבים לגרפיקה ואלחוט.

 

"מי שחווה את הדור השני של מעבדי  Intel® Core® נהנה מגרפיקה מעולה, מחוויה ויזואלית מדהימה, ומאודיו ברמה גבוהה.  נושא חשוב נוסף הוא HD והאפשרות להורדת תכני HD בעקבות הסכם שנחתם עם וורנר ברדרס להורדת תכנים באופן מאובטח", אמרה ברנדט אנדרטי.

 

אודות אינטל - חברת אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה,  בשנת 1968 על  ידי גורדון מור ורוברט נויס. ב-1971 הציגה אינטל את המעבד הזעיר הראשון, וכך יצרה את מהפכת המחשוב ששינתה את העולם. אינטל, המובילה העולמית בחדשנות בתחום הסיליקון, מפתחת טכנולוגיות, יוזמות ומוצרים, המקדמים את האופן בו אנשים חיים ועובדים. אינטל מעסיקה כיום 80,000 עובדים בעולם כולו ומספקת לתעשיית המחשבים מוצרי תקשורת ותוכנה, לוחות-אם, וכמובן, מיקרו מעבדים. אינטל פועלת בישראל משנת 1974. החברה עוסקת בעיקר בפיתוח וייצור מוצרי רשת ותקשורת ומיקרו מעבדים. לחברה 4 מרכזי פיתוח (חיפה, יקום, ירושלים, פתח תקווה) ו- 2  מפעלי ייצור (קרית גת וירושלים), והיא מעסיקה 6340 עובדים ישירים ועוד כמה אלפי עובדים חיצוניים.

מידע נוסף  ניתן למצוא באתרי החברה:

 www.intel.co.il/jobs/GL

אינטל העולמית- www.intel.com

אינטל ישראל- www.intel.com/il

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב