דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות 5 כוכבים בים המלח, שילוב של בילוי, ספא ובריאות 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2299 פעמים ]

ים המלח הינו אתר ייחודי בישראל. זהו המקום הנמוך בעולם שבו ניתן לצוף על המים, אתר בעל סגולות רפואיות שאנשים מגיעים אליו כדי לחדש כוחות ולעבור תהליכים של החלמה. סיבות אלו הפכו אותו למועמד ראוי להיות אחד משבעת פלאי תבל.  אלו גם סיבות מצוינות לצאת לחופשה יוקרתית. בישראל קיימים מבחר של מלונות 5 כוכבים, רבים מהם הינם  מלונות בדרום לרוב באילת. עם זאת, לחופשה ייחודית באטרקציה ישראלית המשלבת הנאה, ספא, בריאות ויוקרה כדאי להתארח באחד משני מלונות 5 כוכבים בים המלח.

מלון דניאל

מלון דניאל הינו אחד ממלונות 5 כוכבים בים המלח. כראוי למיקומו, מלון זה משלב ספא איכותי עם נופש ובילויים והכול בקרבת אתרים הראויים לביקור, מעבר לים המלח, המלון ממוקם דקות ספורות ממצדה ההיסטורית ומעמוד אשת לוט התנ"כי. במלון דניאל תמצאו סוגים שונים של חדרים וסוויטות, כולל חדרים המותאמים לנכים.

בהתאם למלון יוקרתי ברמת מלונות 5 כוכבים , תיהנו במלון דניאל ממסעדת שף, במקרה זה, השף חיים דיין. במסעדה, הפועלת בשעות הערב, יגישו לכם מנות גורמה אשר מכין השף אל מול עיניכם.נוסף לכך, תמצאו במלון מזנון בוקר עשיר במיוחד של ארוחת בוקר ישראלית חלבית. בשעות היום תוכלו להשביע את רעבכם עם גריל הממוקם בסמוך לבריכה. חובבי היינות והאלכוהול ייהנו בבר הלובי בו מגישים מבחר יינות יחד עם נופי המדבר וים המלח המרהיבים. לבילוי לילי תמצאו במלון את פאב הטירה, פאב סקוטי עם מבחר של משקאות אלכוהוליים וחטיפים.

לא ייתכנו מלונות 5 כוכבים בים המלח ללא ספא הנהנה מיתרונות המיקום הייחודי. במלון דניאל נמצא קומפלקס ספא שיזן המשתרע על פני שתי קומות הכולל בריכת נביעות, בריכת גופרית, חמאם תורכי, בריכה פנימית עם מי ים המלח, ג'קוזי וסאונות. כמו כן, בספא יציעו לכם מבחר טיפולים בניהם טיפולי בוץ ים המלח.

מלון ישרוטל ים המלח

המלון השני מבין מלונות 5 כוכבים בים המלח, הינו מלון ישרוטל ים המלח (קיסר ים המלח). כמו נווה מדבר, כך מלון ישרוטל הינו אי ירוק של נופש וספא בין הרי המדבר. במלון תמצאו מגוון של חדרים המתאימים למשפחות, זוגות ואנשי עסקים המציעים מבחר שירותים ופינוקים. בזמן שאתם תנפשו הילדים ייהנו במועדון ילדודס עם מבחר משחקים והפעלות.

במלון קיימות שתי מסעדות איכותיות: מסעדת המלון עם מגוון ארוחות בוקר, צהריים וערב. ומסעדת ראנץ' האוס, מסעדת ערב המגישה בשרים משובחים מיובאים בסגנון אמריקאי יחד עם תוספות ויינות.  

במתחם הספא של המלון יציעו לכם מבחר גדול של טיפולים ועיסויים בניהם טיפול בבוץ ים המלח. כמו כן, המתחם כולל בריכת מי ים המלח חיצונית ופנימית, בריכת גופרית, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה.

לסיכום, מלונות 5 כוכבים בים המלח, משלבים איכות של מלונות 5 כוכבים יחד עם האיכויות של מלונות בדרום המדברי בכלל וים המלח בפרט. דבר זה הופך אותם לאידיאלים לנופש המשלב בילוי וספא. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב