דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות פתאל באילת 

מאת    [ 25/03/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2788 פעמים ]

רשת מלונות פתאל היא אחת מרשתות בתי המלון המובילות בארץ והגדולה שבינם. נכון להיום הרשת מנהלת כשמונה עשרה בתי מלון הכוללים כארבעת אלפים וחמש מאות חדרים תחת מספר מותגים בינלאומיים מוכרים: מרידאן, גולדן טוליפ, מג'יק, לאונרדו וקלאב מד אילת. ברשת עובדים כארבעת אלפים עובדים.

רשת פתאל הוקמה באלף תשע מאות תשעים ושמונה ע"י מר דויד פתאל שפעיל בענף המלונאות כשלושים שנה מאז היותו סטודנט ומנהל זוטר במלון דן כרמל. נכון להיום פזורים מלונות הרשת לאורכה ולרוחבה של ישראל. הריכוז הגדול ביותר של מלונות הרשת נמצא באילת. הינה הרשימה של כמה מהמלונות הנבחרים של רשת פתאל באילת

קלאב מד אילת – המותג קלאב מד הוא ותיק ורב זכויות בכל קנה מידה, הייחוד שלו בעובדה שברגע שהלקוח נכנס בשערי המועדון, מאותו רגע ועד עזיבתו את המתחם אין לו שום צורך בלהוציא את הארנק. כל הארוחות, השתייה, האטרקציות, הכל כלול במחיר החבילה אותה הוא שילם מראש. האנשים של קלאב מד ידועים בחיבתם להפעלות של המוזמנים.

מלון הרודס ויטאליס – מלון בוטיק קטן ומאוד יחודי שבו חמישים ושניים חדרים מפוארים בנויים מסביב לספא גדול עשיר ואקסלוסיבי. השהייה במלון היא אך ורק מעל גיל שמונה עשרה. המלון עצמו הוא ללא עישון. והשימוש בטלפונים ניידים מוגבל לחדרי האירוח בלבד.

מלון הרודס פאלאס -  זהו אחד מהמלונות היותר מיוחדים באילת, החוויה של אירוח במלון שנראה כאילו הגיע מאיזו ממלכה קדומה הופך את השהייה בו לייחודית וחד פעמית, במלון עצמו תוכלו להנות מארוחות מפוארות כיד המלך הן מוגשות באחת מארבעת המסעדות המשרתות את אורחי המלון. בנוסף תמצאו בהרודס פאלאס מבריכה ענקית ומפוארת במיוחד.

מלון הרודס בוטיק – מדובר במלון המיועד לאירוח קבוצתי, יש בו אך ורק תשעים ואחד חדרי אירוח. מה שמאפשר אינטימיות מירבית ושירות קשוב במיוחד לטובת אורחי המלון. כמו כן תוכלו למצוא בו אולם כנסים מצויד היטב בכל האמצעים האורקוליים הנדרשים.

מרידיאן אילת – המלון שייך לרשת אירופאית עם מורשת מפוארת מה שאומר סטנדרטים גבוהים, השהייה במלון מהנה ואקסלוסיבית במיוחד. ניתן למצוא בו אינספור פינוקים קטנים, כולל מרפסות שמש, חוף ים פרטי המאפשר אינטימיות יחודית לבאי המלון, חדר האוכל של המלון מציא חוויה של בישול פרונטלי מול עיני הסועדים

לאונרדו קלאב אילת – זהו המלון האולטימטיבי לבילוי משפחתי. יש בו מאתיים שמונים ושניים חדרים. המלון הוא מסוג הכל כלול מה שאומר כמעט אפס הוצאות בזמן השהייה שלכם במלון. כל הארוחות והאטרקציות כלולות במחיר התשלום אותו העברתם מראש.

מג'יק סאן רייז – מדובר בכפר נופש מפואר המעוצב בסגנון ספרדי אוטנטי, ניתן למצוא בו חוויות אקסטרים ופעילות לכל המשפחה כולל טיולי סוסים וטיולי ג'יפים אם אתם בעניין של להנות בדרך שונה מנופי המדבר הקסומים מג'יק סאן רייז הוא המקום בשבילכם.

גולדן טוליפ פריוילג' – המלון מציע מאתיים ארבעים ושבעה חדרי אירוח בנויים בסטנדרט גבוה. הוא מותאם לבילוי משפחתי רגוע ומהנה. כל החדרים בנויים עם דגש על עיצוב מודרני ומתקדם. כמו כן ניתן למצוא בו סדנאות רבות לגוף ולנפש. ופעילות מרובה לטובת הילדים של המשפחה.

 

מומחה לתיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב