דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעדי הנופשונים החמים של קיץ 2011 

מאת    [ 25/03/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 4157 פעמים ]

כפי שכולנו יודעים הקיץ מתקרב ואיתו ההרגשה והידיעה שאנו עומדים לצאת לחופשה הקיץ השנתית שלנו עם הקרובים, כאשר כל שנה ישנם יעדי נופשונים חדשים אשר מקבלים תפנית אצל התייר הישראלי המחפש לגלות עולמות ויעדים חדשים שיעשו בשבילו את החופשה למרתקת יותר ומעניינת הרבה יותר.

לאחר סקר קצר באינטרנט הכנתי לכם רשימה של מספר יעדי נופשונים שככל הנראה הולכים להיות הלהיט הבא בכל הקשור לנופשים וחופשות בחו"ל.

רוצים לשמוע עוד על היעדים החמים של 2011..? הגעתם למקום הנכון!

יעדי נופש באירופה הקסומה

כיום ישנם לא מעט יעדים באירופה שמככבים על המפה, אבל אין ספק שאנו הישראלים מחפשים את החופשה הזולה ביותר והאטרקטיבית ביותר שיכולה להיות ולכן, היעדים החמים שילוו את הישראלים לקיץ 2011, הם:

·         בורגס – הייתה ותישאר אחד מיעדי הנופש האטרקטיביים ביותר באירופה שהינה עיר נופש שממוקמת בבולגריה ומציעה לתייר חופשה זולה במיוחד והנאה מכל האטרקציות והפעילויות שיכולים להיות במקום אחד.

·         מלטה – זוהי יעד נופש שנכנס לאחרונה והולך להיות בשנת 2011 היעד האטרקטיבי והמוצלח ביותר לישראלים כאשר בו ניתן ליהנות מכל העולמות גם מחופשת בטן גב וגם מנופש וטיול רגלי בין מבצרים עתיקים וטירות כמו שרואים רק באגדות.

·         ברצלונה – כמו כל שנה ברצלונה זוהי ברצלונה וככל הנראה גם בשנת 2011 היא הולכת לככב בין המדפים של סוכני הנסיעות, שימכרו לכם חופשה באווירה ספרדית.

יעדי נופש במזרח התיכון

כמובן שיעדי הנופשונים במזרח התיכון תמיד היו ותמיד יישארו פרט לטורקיה שנפלה אצל הישראלים מאז המאורעות הפוליטיים בין שני המדינות.

השנה באזור המזרח התיכון יוון היא זו שתהיה היעד האולטימטיבי בעבור הישראלים, כאשר גם קפריסין יכולה להיות יעד מוצלח במיוחד אך יקר הרבה יותר לעומת יוון שמציעה לתייר הישראלי הכל מהכל במחירים מצחיקים יחסית.

יעדי נופש באסיה ואמריקה

כמובן שלאלו שמחפשים נופש בחו"ל ארוך יותר, מעניין יותר ומרתק הרבה יותר ישנם מספר יעדים רחוקים שיכולים להיות בהחלט אטרקטיביים, כגון:

·         תאילנד – שנחשבת ליעד התיירות הפופולארי ביותר בעולם לשהיות ארוכות ומציעה מגוון רחב של פעילויות לכל המגיע לבקר בה, החל מחופי ים לחופשת בטן גב ועד קניות ונופים עוצרי נשימה שמציעה צפון תאילנד לתייר.

·         ארצות הברית – ארה"ב מאז ומתמיד הייתה אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר וניו יורק בפרט, כאשר חשוב לציין שהטיסות לארצות הברית הם הרבה יותר יקרות מאשר הטיסות ליעדי אירופה או המזרח התיכון אך זוהי בהחלט חופשה וחוויה לכל נפש.

·         קנדה – זוהו יעד שבשנים האחרונות נהייה פופולארי יותר ויותר על ידי ישראלים, כאשר תוכלו ליהנות בו מנופים מרתקים של הרי הרוקיס, מפלי הניאגרה ועוד מספר אטרקציות שאסור לפספס לאלו שמחליטים להגיע למקום הכי צפוני ביבשת האמריקאית.

שלום...אני סמדר ואני כותבת מאמרים ומתמחה בכתיבת מאמרים בנושאי תיירות ונסיעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב