דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות בנהריה: שילוב בין טבע, חוף ים ופעילות לכל המשפחה 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 2434 פעמים ]

מלונות בנהריה: שילוב בין טבע, חוף ים ופעילות לכל המשפחה

 

נהריה, העיר הצפונית ביותר במישור החוף שנמצאת צפונית לחיפה, ודרומית לראש הנקרה, הינה עיר חוף בעלת פוטנציאל תיירותי. מבקרי מלונות בנהריה, עיר התיירות, נהנים ממגוון פעילויות ואתרים לכל המשפחה. ניתן למצוא מספר אטרקציות בנהריה שיכולות להוות סיבה טובה להגיע דווקא לעיר החוף הצפונית. אחת מהן למשל, הן כרכרות שרתומות לסוסים, ומהוות סמל תיירותי נצחי ורומנטי ייחודי לעיר הצפונית נהריה. בחודשי הקיץ כרכרות נאות יציעו לנופשי העיר טיול מהנה בעיר ולאורך קו החוף, במהלכו יוכלו להנות מנופים מרהיבים. אטרקציה נוספת היא ית קיי, שמציע טיולים אל הגליל, עכו העתיקה, ראש הנקרה ואכזיב. מבקרים בנהריה יוכלו גם לבלות בגן הבוטני והזואולוגי, שמציע עניין ופנאי לא רק למי שמתעניין בסביבה ובאקולוגיה. בגן תמצאו פינות ליטוף, ביתני זוחלים ופינת חי. בנהריה תוכלו למצוא גם מרכז ימי עירוני, בו מתקיימת פעילות ימית של שייט ולימודי אקולוגיה ימית, מטאורולוגיה ועוד. מלונות בנהריה פועלים בכל עונות השנה, מארחים תיירות פנים וחוץ ומציעים לינה מפנקת עם אטרקציות והנאה לכל המשפחה.

 

העיר נהריה – על קצה המזלג

העיר נהריה, הקרויה על שם נהר געתון שחוצה את העיר, נמצאת בגליל המערבי. ב-1934 קיבלה נהריה אישור רשמי מהבריטים להקים את העיר, ויוצאי גרמניה היו אלה שנענו מיד לקריאה. ב-1935 התיישבו שתי המשפחות הראשונות בדרום העיר, והקימו חווה חקלאית, שסייעה להעניק חינוך חקלאי למתיישבים הטריים. צביון חקלאי זה ליווה את העיר שחובקת פינות טבע רבות ומסבירות פנים.

אטרקציות בנהריה: בראש המעלה – חוף הים

מבקרי בתי מלון בנהריה נהנים מקרבה לים, מנוף ירוק ומעיר מטופחת ונעימה. מלונות בנהריה מהווים אופציה לעידוד תיירות הפנים ואף חושפים לנו אזור שנמצא מתחת לאפנו ורווי פינות ירוקות, טבע משכר ואף חיי לילה. מלונות העיר מציעים בדרך כלל קירבה לים או למקומות בילוי לכל המשפחה, חדרים נקיים ומסודרים, שירות לבבי של תושבי המקום וחבילות פינוק של בריכה, סאונה, חדר כושר, טיפוליים אלטרנטיביים וכדומה. אין ספק כי היתרון המובהק של מלונות בנהריה, בניגוד לשאר מלונות בצפון, הוא הקרבה לים. יתרון זה מעודד תיירות פנים ונותן אופציה לנופשים שנלהבים לבלות את רוב זמנם במנוחה ורביצה על חוף הים.

בין מלונות בנהריה, ניתן למצוא את מלון קרלטון נהריה, שמציע לנופשים בו שילוב של אפשרויות שונות - חופש עם דגש על בילוי בחוף הים, בית מלון ראוי ובעל שירות ברמה גבוהה המתאים לאנשי עסקים, מלון פעיל ותוסס המתאים לנופשים אשר לא ששים לעזוב את בית המלון ומחפשים גירויים, פינוק ועניין במלון עצמו, ואתר הולם למבקשים מקום מפנק לקיום מסיבות, הרצאות וסדנאות.

מלון קרלטון נהריה מציע 200 חדרים, מסעדה מגוונת, בריכה חצי אולימפית, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, ספא מפנק,
חדר כושר, טרקלין עסקים ושירות מקצועי וחייכני. המלון נמצא בקרבת חוף הים ומרכזי הבילוי ובמרחק של מספר דקות הליכה מתחנת הרכבת ומהתחנה המרכזית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב