דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה לשיפור השירות 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 1914 פעמים ]

אחת המהפכות שהביאו איתן חברות התקשורת הסלולארית לישראל היא בתודעת השירות. לפני כן, כאשר מונופול עיקרי אחד שלט בשוק הטלפונים בישראל, היו זמנים שאנשים המתינו מספר חודשים עד שזכו בכלל לקבל מכשיר טלפון. חברות התקשרות הסלולארית הביאו את התחרות וגם את הידיעה שכדי לנצח בה צריך לשים את הלקוח במרכז, גם אם רק למראית עין. כחלק מהשירות, מקפידים במרכזי שירות הלקוחות של החברה להנעים את השהות של המגיעים לשם. לכן, הם הוסיפו לדוגמא מכונות קפה המשפרות פלאים את זמן ההמתנה של כל לקוח. היום, כאשר מכונות קפה נגישות לכולם, כל בית עסק יכול לאמץ זאת, סקרן לדעת איך? המשך לקרוא את המאמר.

שירות אישי

כאשר לקוח מגיע לבית העסק שלך, אם זה מרכז שירות גדול או משרד קטן יותר, נפתחת אפשרות לעסקה אשר יכולה להניב עבורך רווחים. כדי שהלקוח ירצה להקשיב למה שיש לך לומר ובטח כדי שתוכל לשכנע אותו במשהו כדאי שלפני הכול תגרום לו להרגיש חשוב. כדי להצליח בכך באמת אתה צריך שהוא יאמין שלא רק הכסף שלו חשוב לך אלא גם הוא עצמו, מה שהוא מרגיש וחושב. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הצעת כוס קפה או הצבת מכונות קפה לשירות עצמי. כך נוצר גם משהו אישי יותר, ביתי יותר, בזמן הפגישה. כמעט כמו שיושבים "לקפה" בסלון הבית.

גם בהצעת קפה ללקוח יש מנעד רחב של אפשרויות. אתה יכול להציע קפה פשוט, אך הודות למכונות קפה מקצועיות, תוכל להציע גם סוגים שונים של קפה משובח למשל, משקאות על בסיס אספרסו כמו לאטה או מקיאטו, או משקאות כמו פרנץ ונילה ושוקולטה. מיותר לציין שמכונות קפה במקום העבודה יוסיפו גם למראה היוקרתי של בית העסק וזה עוד משהו שיגרום ללקוח שלך לחשוב שהוא הגיע למקום מקצועי ומשמעותי.

לבחור נכון

ניתן למצוא היום חברות רבות המציעות מכונות קפה לבתי עסק. חברות אלו מציעות גם סוגים שונים של מכונות קפה. חשוב לוודא כי אתה עובד מול חברה אשר משווקת מכונות קפה המיוצרות על ידי חברות מובילות בשוק הבינלאומי. כדאי לבדוק מה האחריות והתמיכה שהם יתנו לבית העסק שלך לאחר הקנייה. עלית לדוגמא, מציעים יועצים אשר ילוו אותך בתהליך הקנייה, טכנאים שיגיעו לביקורים יזומים לבית העסק לצורך תחזוקה שוטפת של המכונות קפה, ומוקד שירות לקוחות הזמין לפניות בעת הצורך.

נוסף לכל זה, חשוב שתוודא מה הצרכים שלך, כדי שתבחר את מכונת הקפה הנכונה ביותר עבור בית העסק שלך. יש הבדל משמעותי בין משרד קטן יחסית לבין מרכז שירות שאליו מגיעים לקוחות רבים או בין מכונות קפה הניצבות במטבחון ורק צוות העובדים מגיש ממנו קפה לבין מכונות קפה המוצבות לשירות עצמי של הלקוחות.

לסיכום, מכונות קפה הם התחלה טובה לשירות לקוחות מקצועי יותר אשר ישפר את חווית העסקים שלך ושל הלקוחות שלך. 

אלמה דויד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב