דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחצן מצוקה - הדרך לביטחון שהולך איתך 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2876 פעמים ]

הסטטיסטיקות מלמדות על מספרים של יותר ממיליון קורבנות להתקפי לב בכל שנה בארה"ב בלבד אשר מוצאים את מותם כתוצאה מטיפול רפואי שמאחר להגיע. התקפי לב הם רק אחד מעשרות הסיבות היכולות להביא למצבי סיכון גבוהים אשר מחריפים בעשרות מונים בהעדר טיפול רפואי מידי.

לחצן מצוקה הוא המצאה של העשורים האחרונים ושל הקדמה הטכנולוגית ושיפור שרותי הרפואה במדינות המערב. במקורו יועד לחצן מצוקה רק לבתי חולים והותקן ליד מיטותיהם של חולים במחלקות טיפול נמרץ ומחלקות סיכון גבוה בלבד. עם השנים ועם הוזלת מחירי הייצור וההתקנה, הפך לחצן מצוקה למרכיב קבוע במיטות בתי חולים בכל המחלקות. אלא שלא הייתה סיבה להפסיק שם ויחד עם זאת היו כל הסיבות שבעולם להמשיך ולהפיץ את ההמצאה בקרב אוכלוסיות העשויות להזדקק לה, ביניהם חולים סיעודיים והאוכלוסיה המבוגרת. 

מאז שנות ה-80 הפך לחצן מצוקה להתקן מקובל בבתים פרטיים של אנשים מבוגרים החיים לבדם ושל בעלי מחלות כרוניות מסכנות חיים. לארצנו שלנו הגיע ההמצאה לתפוצה נרחבת רק בשנות ה-90 ומאז קמו להן כמה וכמה מוקדי שרות רפואי מידי המופעלים ע"י לחצני מצוקה.

לחצן מצוקה מציע מעקב אחר מצבו הבריאותי היום יומי של המחובר אליו, ומהווה מקור מהימן לקבלת מענה רפואי מידי במידת הצורך. שרות החצן המצוקה גם מספק פינוי מידי לבתי חולים במקרי הצורך, ובכך מוריד משמעותית סיכונים הכרוכים בטיפול רפואי מעוקב.

עם השנים והוזלת המחירים הטבעית שקיימת כשחברות מתחרות זו בזו, מחירם של שרותי לחצן מצוקה ירדו באופן משמעותי והם זמינים כיום לרבים מהאוכלוסיה. גם עבור האוכלוסיה הזקנה אשר, במקרים רבים, מתקיימת מקצבאות בלבד, לחצן מצוקה הוא בר השגה וודאי שמהווה אלטרנטיבה טובה לאוכלוסיה מבוגרת וחולה אשר אין ביכולתה לשלם עבור עזרה בבית בכל שעות היום.

ובאמת, מבין גדולותיו של לחצן מצוקה היא זמינותו וחיבורו למוקד פעיל 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. גם בימי שבת, ימי חג ואף ביום הכיפורים, שרותי לחצן מצוקה זמינים ומטפלים במקרים המגיעים אליהם ממש כשם שעושים בתי חולים.

בכדי לא להטריח את המטופל יתר על המידה (ובפרט שמדובר במטופלים חולים) הלכו והתפתחו שרותי לחצן מצוקה עם השנים וכיום רובם כבר מספקים סוגים שונים של התייחסות רפואית בהתאם למצבו של הפונה. אם בעבר כל פניה הייתה נענית בהגעתו של רופא מטעם החברה לבית המטופל, הרי שהיום שרות לחצן מצוקה מציע מערך של מענה טלפוני (שיחה עם רופא) אשר יכולה לפתור את הבעיה באופן הפשוט ביותר. באם המצב חמור יותר, כבר יגיע רופא לבית הפונה במהירות האפשרית (רופאים מטעם חברות לחצני המצוקה פזורים ברחבי הארץ כך שזמן ההגעה נמוך יחסית), וכמובן שאם המצב מסכן חיים ישלח אמבולנס לבית הנזקק לפנותו לבית החולים.   

 

הורה קשיש מתגורר לבדו ? עברתם אירוע לב ? אתר לחצן מצוקה, מוקד מצוקה, מוקד רפואה כל המידע שאתם צריכים בתחום לחצני המצוקה. http://distressbutton.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב