דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חשיפה לנייר בתיק ההשקעות 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1873 פעמים ]

מי מכם העוסק בניהול השקעות פרטי בוודאי מכיר מקורות להמלצות, את ההמלצות ניתן לבצע דרך מנהל השקעות או באופן ישיר חשבון הלקוח באתר באופן בטוח. גם רכישה של  אג"ח חברות אפשרי  ונותן גמישות גבוה במסחר בניירות ערך. האופציה של ניהול תיקי השקעות דרך בתי השקעות אפשרית אך המחיר לכך הוא באחוזים הגובהים שגובים לניהול תיקי השקעות.

בתי השקעות לא ייקחו אותנו כלקוחות ללא סכום גבוה. ניהול תיקי ההשקעות אפשרי גם למי שלא אוהב לקחת סיכונים. כיום ניתן לקבל עדכונים באמצעות הודעות טקסט ודוא"ל. מדיניות האשראי בשווקים גדולים צריכה להתאים לצרכים הספציפיים של הלקוח.

כאשר משקיעים לאורך זמן המזל לא ישחק לטובתנו - לכו למקצוענים

הרבה שומעים שהדרך המהירה ביותר היוצרת תשואה גבוהה זה בעזרת מסחר בבורסה. אך למעשה מי שאינו איש השקעות מומחה אשר חי את שוק ההון מהמר על הונו בדיוק כמו הימור בלוטו. ויתרה מכך בכדי להעריך השקעה משתלמת צריך לבחון את השנתית ולא את התשואה החודשית. הרבה משקיעים מתחילים לא מכירים את האופציה של מסחר באג"ח, שלא כמו מרבית מהמניות אגרות חוב מדיניות נחשבות בטוחות והן בהחלט צריכות להיות מרכיב בבניה של תיק השקעות סולידי.

הגדלת חשיפה לנייר זו לא אסטרטגיה לטווח ארוך

הגדלת חשיפה של נייר ערך בתיק מניות זהו חלק חשוב בהתאמה ואופטימיזציה לתיק השקעות בעל תשואות גבוהות, למשל הצעת רכש למניות נטוויז'ן לפי מחיר של 47.47 ש"ח זה סיבה להגדלת החשיפה לנייר של נטויז'ן, אבל זה צעד מקומי ולא אסטרטגיה להשקעה, ייתכן כי בתיק אחד ההמלצה הזאת לא תהיה טובה ואילו באחרת כן, וכמובן שהיא נכונה לנקודת זמן מסוימת.

מה שבטוח זה שהאופציה החלופית להניח את הכסף בחשבון עו"ש ללא ריבית מכרסמת בערך של כספנו, לכן כשנקבל טיפים להשקעות כדאי לנתח את כל אפיקי ההשקעה בעזרת מומחה לפי נימוקים והסברים והערכת סיכונים לפי פרופיל המשקיע. צריך מינימום בשביל לכסות את העלויות של עמלות הבנקים על הפקדות באינטרנט. אם אין לכן את הידע שיש למנהל תיקי השקעות מקצועי אתם תפסידו את כל ההשקעה. סחר עצמאי בשוק ההון נשמע על פניו רעיון לא רע.  אין מחויבות לסכום מינימאלי בהשקעה באינטרנט.

מתי מוכרים מניות?

בעולם של קבלת החלטות בזמן קצר לא ניתן להימנע מטעויות, אך המטרה היא שיהיו פחות טעויות מהצלחות, אז תיק מאוזן יהיה רווחי וללא ספק רווחי יותר מחסכונות סולידיים כמו פק"מ, מק"מ וכדומה. אנליסטים ממליצים ומדרגים את  איכות הטיפים וההמלצות כך שקבלת החלטות אינה עצמאית לחלוטין , אלא מושפעת מידע המומחים והשוק.

לכן מכירה וקנייה של מניות היא לא נמדדת בנקודה מסוימת אלא לפי הערכה של המשך הפעילות המנייתית ותקפה בשוק מסוים. למרות דמי הניהול הגובהים בבנקים ניתן לבצע מספר גדול של קניות ומכירות בחודש ועדיין להשיג תשואה גבוה, אם אין לכם סכום הדרוש לרכישת נדל"ן ניתן להשקיע בתעודות סל המושקעות בחברות אחזקות כמו גינדי או הריסון אחזקות.

לסיכום למשקיע המתחיל חשוב לזכור שלהשקיע במניה אחת בודדת מהווה סיכון גדול וכאשר המניה תרד ההפסדים יהיו גדולים. ניהול ניירות ערך רבים מתחומים שונים זה חלק בסיסי מניהול תיקי השקעות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב