דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלולרי למבוגרים עד 120 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 4470 פעמים ]

עד 120, זו הברכה שאנו מאחלים לבני משפחתנו שהגיעו לגיל הזהב, להם אנו מאחלים את כל הטוב שבעולם. בגיל זה הם יכולים להתרווח וליהנות מהזמן בו חדלו מהצורך לעבוד בעבודות לצורך השתכרות והם יכולים לעסוק בתחביבים ועוד. כמו שאמרנו – עד 120.


עד כה, מי שהגיעו לגיל מבוגר לא יכלו לעתים להשתמש בפלאפונים, שכן אלו היו מותאמים דווקא לאנשים צעירים שטרם הגיעו עד 120... יחד עם זאת, היום ישנו פלאפון המותאם ישירות לאנשים מבוגרים, מדובר בפלאפון של אתר נייד פור יו, אשר מותאם לאנשים מבוגרים אשר בהתאם ראייתם כבר אינה כשהייתה, וכך גם השמיעה.

 

סלולרי למבוגרים נועד בדיוק לאנשים שהגיעו או בתקווה יגיעו עד 120, הוא כולל פונטים גדולים במיוחד, כמו כן, הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו נוח מאוד לאחיזה גם למי שמתקשים באחיזה של מכשירים קטנים ועיצובו נועד לאחיזה נוחה במיוחד.

 

עוד כולל הפלאפון גם לחצן מצוקה הנועד לסייע בעת צרה באמצעות יצירת שיחות אוטומטיות לחמישה אנשים הקרובים אלינו המתריעות כי ישנה בעיה, וכן משלוח של חמש הודעות טקסט לאנשים הקרובים לנו בכדי שידעו כי עליהם לסייע. כמו שאמרנו, עד 120, ובטוח !

 

בנוסף לאלו, הפלאפון למבוגרים עד 120, גם פנס המחובר ישירות לטלפון ונועד לסייע לנו להתמצא בחשכה, כך ניתן למצוא בקלות את המפתחות בארנק, את הכדור שהפלנו, וסתם את חור המנעול של הדלת. הכל על מנת שיהיה נוח יותר למשתמשים.

 

כמו כן כולל הפלאפון למבוגרים של נייד פור יו גם כפתור נעילה, באמצעות כפתור זה שאינו מופעל על ידי קוד מסובך אשר הרבה פעמים אנשים מבוגרים לא מצליחים להסתדר איתו, אלא על ידי מפסק פשוט מאוד לתפעול ניתן לנעול את הסלולרי ובכך למנוע שיחות יוצאות לא מתוכננות וכמובן להקטין את החשבון החודשי שלנו. עד 120, אבל את חשבון הטלפון עדיף להשאיר עד 100...

 

בנוסף כולל הפלאפון גם מערכת הגברה נוחה המאפשרת להגביר את הקול הבוקע ממנו באופן בו גם מי ששמיעתו לא טובה כבעבר יוכל לשמוע היטב את הנאמר. כן, כשאנו מגיעים עד 120, חלק מהחושים שלנו נחלש מעט, ואין סיבה לסבול בשל העובדה שלא מייצרים טכנולוגיה המותאמת לשימוש של אנשים מבוגרים רק בגלל שהחברות הגדולות החליטו שהיא אינה משתלמת להם.

 

אתר נייד פור יו, עושה שימוש בייבוא המקביל, המאפשר לו לייבא טלפונים ישירות מהיצרנים הגדולים בעולם, וזאת תוך קבלת מחירים תחרותיים בבורסה העולמית של הסלולרים ותוך אפשרות להביא דגמים לישראל אשר חברות הסלולר הגדולות מוצאות לעתים כדגמים לא רווחיים ועל כן לא משתלם להן להביא אותן. כך גם הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו, אשר בשל קהל היעד המצומצם, או לפחות כך חושבות חברות הסלולר אינו משווק לצרכן שהגיע עד 120 ואפילו יותר.

 

נייד פור יו מוכר סלולרים בקיט המקורי שלהם, כאילו נרכשו ישירות מחברות הסלולר הגדולות, כאשר הפלאפון מגיע סגור בעטיפה המקורית.

Nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן


יבואן בלעדי של טלפון סלולרי EasyPhone המיועד למבוגרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב