דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח גני ילדים - למען בטיחות הילדים 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4927 פעמים ]

ביטוח גני ילדים – למען בטיחות הילדים

כל מי שיש לו גן ילדים, מודע לעובדה כי חשוב ביותר לעשות ביטוח גני ילדים. הסיבות לכך הן מרובות, אחת מהן היא: חוק ההתיישנות הנהוג במדינת ישראל, בכל הקשור לפציעות ילדים. בשל חוק זה נחשפות הגננות בארצנו לתקופה ארוכה מאד של תביעות מצד ההורים או הילד. לעיתים ילדים נפצעים במהלך שהותם בגן, או במסגרת אחת מהפעילויות של הגן מחוץ לתחומי הגן. הילד מקבל טיפול הולם והחיים ממשיכים במסלולם. כעבור מספר שנים מתחיל הילד לסבול מבעיה רפואית כלשהי והוריו חשים כי היא בעצם נובעת מהפציעה שקרתה לפני שנים רבות בעוד היותו בגן. הוריו יכולים לתבוע את הגננת אפילו עד הגיעו לגיל 18 והוא, הקטין יכול לתבוע את הגננת מעת הגיעו לגיל 18 ועד היותו בן 25. 

ביטוח גני ילדים – כיסוי רחב

מהנאמר לעיל ברור כי מומלץ ביותר לכל גני הילדים כי יהיה להם ביטוח. ביטוח גני ילדים תקף למעשה בנוסף לגני הילדים, גם למשפחתונים, צהרונים, פעוטונים, מרכזי הפעלה למיניהם, מרכזי חוגים ועוד. זהו ביטוח הנותן כיסוי לכל הפעילויות הנערכות במסגרת הגן, כמו למשל אם הגננת לקחה את ילדי הגן להצגה במתנ"ס או כל פעילות חוץ אחרת, הנעשת במסגרת הגן.

ביטוח זה, נותן כיסוי לכל הפציעות העלולות להגרם לילדים בגן, כולנו הרי יודעים שילדים מטבעם אוהבים להשתולל, לחקור ולנסות כל מיני דברים חדשים, משום כך הם נוטים להיפצע גם אם אנחנו המבוגרים בקרבתם.

כל עוד הילדים שוהים בגן הם תחת אחריותה הבלעדית של בעלת הגן, או הגננת. מכאן שאם חלילה ילד נפצע בחצר שמא קיבל מכה מילד אחר, הוריו עלולים לתבוע את הגננת בתור האחראית לשלומם ובטחונם של הילדים אשר נמצאים תחת חסותה. 

במסגרת ביטוח גני ילדים נכללות פוליסות שונות, חברת הביטוח תסייע לכל גן, משפחתון או קייטנה להתאים את הפוליסה המתאימה לו. חברת הביטוח אף תציע לגן לכלול גם ביטוח צד ג' למקרים בהם מעורבים ילדים בתאונות, ביטוח תאונות אישיות לגננת, ביטוח לסייעת ולעובדים הנוספים בגן, ביטוח להורים ולמבקרים בגן. הביטוח יכול אף לכלול לעיתים, ליווי משפטי והגנה מפני תביעה פלילית. לרוב ביטוחים אלה אף מציעים סעיפים נוספים כגון: פינוי ילד פצוע באמבולנס, ביטוח תאונות שיניים וכו'.

לסיכום: מומלץ כי כל גן, משפחתון, צהרון וכו' יהיו מכוסים מפני תביעות ההורים או הילדים עקב תאונות או פציעות שנגרמות לילדים במהלך שהותם במסגרת הגן. יש לפנות לחברת ביטוח מהימנה ומנוסה בתחום זה, שתוכל להתאים לכם את הביטוח ההולם ביותר למסגרת שלכם ולמצבכם הכלכלי. ברגע שתהיו מכוסים מבחינת הביטוח, תוכלו להתפנות ולהשקיע את האנרגיות שלכם לעסוק במה שבחרתם בו, לחנך ולהשתעשע עם הילדים.


הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב